Vasen pakki
Vakiokokoonpanossa
Ainakin mun mielestäJa hän sitten jonkun mielestä top-4... 6 joukkueen kakkossentteri?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin mun mielestäJa hän sitten jonkun mielestä top-4... 6 joukkueen kakkossentteri?
Hinnat alkavat jossakin vaiheessa nousta. Sekin kannattaa muistaa, että Ilves ei ole yksin alelaarilla.
No sitten kävi tuuri että Leino lähti.Ainakin mun mielestä
Edelleen odotan toimiston suunnalta linjausta ensi kauden tavoitteista. Järkyttävän hiljaista on ollut, jopa pelottavan hiljaista. Kaippa Kesäkuussa sitten rävähtää.
Kalpa juuri ilmoitti, että 6 peluria jättää joukkueen, mukana mm. Matti järvinen. Siitäkö sena Ilvekseen ?
Itse kyllä katson Heponiemen ja Mattilan veljesten kuuluvan näiden menetettyjen joukkoon.
Julius Mattilalla on kyllä ollut sopimus Ilveksen liigajoukkueeseen,mutta Ilves suostui purkamaan sen,kun Julius halusi mennä yliopistoon.
Että olisi(vat) seitsemästä yhdeksään kuukautta pelaamatta? En usko tähän. Haluan usko, että NHL-organisaatiot ymmärtävät, kuinka paljon haittaa se tekee pelaajien kehitykselle. Tai kuinka paljon se hidastaa, tai pysäyttää kehitystä.Voi tuossa käydä myös niin, että näitä Maccellien päätöksiä joudutaan odottelemaan todella pitkään, koska tulevan kauden leiritkin myöhästyvät. Ei välttämättä pelkästään hyvä asia.
Sabresin pitää tehdä Laaksosen kanssa sopimus viimeistään kesällä -21Huhuja on, että Sabres olisi sekä Supin että Laaksosen perässä. Mikä on viimeinen päivämäärä kun noi sopimukset pitää tehdä?
Me annetaan tällä hetkellä jo tilaisuus Vainionpäälle ja Saarelalle, jotka kiikun kaakun ovat liigakelpoisia, mutta "potentiaalisia". Tuohon kun vielä kolmannelle samanlaisella annetaan mahdollisuus, niin se kokonaisuus tässä hirvittää, ei niinkään yksittäinen Ikonen, Saarela tai Vainionpää.