LalaTa
Luottopelaaja
- Viestejä
- 2 526
Siltähän se vaikuttaa. Eikö näillä sitten urheilullisuus/sitoutuneisuus riitä vai mistä kivestää. Lahjakkaita kavereita, mutta onhan näitä joilla ei vaan lähde koskaan ja sitten niitä joilla lähtee eri osoitteessa..
Eikö löydy joukkueesta sopivaa sentteriä vai löytyisikö, mutta pelaa jo toimivassa ketjussa joten Lepi/Antonen ei ole vain saanut näytöillä lunastettua pelipaikkaansa? Vai onko vaan loukkia taustalla joka pidättelee täysiä pelaamista? Toiveissa olisi, että molemmat saisi nyt hanat auki pikkuhiljaa, että saataisiin laajuutta ja useampi sylinteri käyttöön.