Ei mikään varmaa ole, että vaihtokauppa syntyisi. SaiPan kanssa ainakin käyty keskustelua. Enempää en tiedä. Varmasti muidenkin kanssa.Vai olisiko vaihtokaupan palanen Joni Ikonen?
Ei mikään varmaa ole, että vaihtokauppa syntyisi. SaiPan kanssa ainakin käyty keskustelua. Enempää en tiedä. Varmasti muidenkin kanssa.
Olisiko kyse väliaikaisratkaisusta, vai pysyvästä vaihdosta ?Ei mikään varmaa ole, että vaihtokauppa syntyisi. SaiPan kanssa ainakin käyty keskustelua. Enempää en tiedä. Varmasti muidenkin kanssa.
Lakatos tulee sittenkin.
En osaa/uskalla oikein nyt sanoa mitään. Olen huomenna viisaampi ylipäätään todennäköisesti Ilveksen kuvioista, kun lounastauko menee lähteiden kanssa syömässä.Olisiko kyse väliaikaisratkaisusta, vai pysyvästä vaihdosta ?
Petman kelpaisi, mutta ei taida irrota.
Laitatko vielä ravintolan ja tarkan kellonajan, kiitos...En osaa/uskalla oikein nyt sanoa mitään. Olen huomenna viisaampi ylipäätään todennäköisesti Ilveksen kuvioista, kun lounastauko menee lähteiden kanssa syömässä.
Tarjootko lounaan blegifanille ja sen lounaskavereille?Laitatko vielä ravintolan ja tarkan kellonajan, kiitos...
Ehkä, mutta kuten sanonta kuuluu: Ei ole olemassa ilmaisia lounaitaTarjootko lounaan blegifanille ja sen lounaskavereille?
Jalo ottaa Hesellä aina isot ranskalaiset ja Fantan.Tarjootko lounaan blegifanille ja sen lounaskavereille?
Tilaa iso rikka teräviä niin helpommin laulaavat…ja tässä ei sitten mitään huhuja kaivata vaan faktoja.En osaa/uskalla oikein nyt sanoa mitään. Olen huomenna viisaampi ylipäätään todennäköisesti Ilveksen kuvioista, kun lounastauko menee lähteiden kanssa syömässä.