Ilveksen kokoonpano 2021-2022

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 434
Masin ei ole kolmoskentän pakki.

Ei ole ei. Kova pelimies vaikutti olevan. Ja ottanee kohtapuoliin kärkipään peliajat pakistossa.

Tarkoitin lähinnä että Parikka-Lancaster ja Lööf-Johansson olisi mielestäni ihan riittävät kaksi ensimmäistä paria, kun taustatueksi löytyisi Salmela, Elorinne ja Peltola.

Siihen nähden ketä laidoilta löytyy kapteenin jälkeen tulosyksikköön.

Mutta katsellaan nyt mitä tapahtuu...
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
869
Jos joku pakki vaihdetaan hyökkääjään niin ei niitä pakkejakaan kyllä liikaa sitten ole kun Airolan kausi ohi. Kahdeksan kappaletta...
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 089
Ihan hyvin tuli 2p eilen tuollakin rosterilla, niin turhaan sinne vertailee. Toki yksi peli on aina yksi peli, mutta jos juttujen mukaan on taas Sebök ja Virtanen mukana lauantaina, niin saadaan Kos ja Korhonen pois.
No se juu hyvä et 2 p. Et kai nyt itsekkään usko että tuolla rosterilla niitä 2 pisteitä tulee joka pelissä. Ihan oikeasti ei tuollaista pelkkää puolustamista kestä mikään joukkue.illasta toiseen. Ja se tiedetään ettei parhaalla tuurilla oleva joukkue olla.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 585
Ei ole ei. Kova pelimies vaikutti olevan. Ja ottanee kohtapuoliin kärkipään peliajat pakistossa.

Tarkoitin lähinnä että Parikka-Lancaster ja Lööf-Johansson olisi mielestäni ihan riittävät kaksi ensimmäistä paria, kun taustatueksi löytyisi Salmela, Elorinne ja Peltola.

Siihen nähden ketä laidoilta löytyy kapteenin jälkeen tulosyksikköön.

Mutta katsellaan nyt mitä tapahtuu...

Paitsi, että yksikin noista kun loukkaantuu, niin on iso vajaus. Hatakka oli laskettu tähän kastiin, ja on varmasti ollut Elorinteen, Salmelan ja Peltolan taso pieni pettymys valmennusjohdolle. Masin tuli tarjolle yllättäen ja Tillu päätti tarttua. Tommi Kerttulan sanoin - Liigaan on siirtynyt kauden alettua ennen Ässien sainaamaa Lalondea vain yksi kovanluokan pakki, Dominik Masin. Vaikea olla pahoillaan, että tuli juuri tänne.

Ei tästäkään huudeltu, kyllä sieltä vielä joku/joitain tulee.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 977
No se juu hyvä et 2 p. Et kai nyt itsekkään usko että tuolla rosterilla niitä 2 pisteitä tulee joka pelissä. Ihan oikeasti ei tuollaista pelkkää puolustamista kestä mikään joukkue.illasta toiseen. Ja se tiedetään ettei parhaalla tuurilla oleva joukkue olla.

En tainnut niin sanoakaan? Sanoin, että kuulemma Sebok ja Virtanen korvaavat Kosin ja Korhosen
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 434
Paitsi, että yksikin noista kun loukkaantuu, niin on iso vajaus. Hatakka oli laskettu tähän kastiin, ja on varmasti ollut Elorinteen, Salmelan ja Peltolan taso pieni pettymys valmennusjohdolle. Masin tuli tarjolle yllättäen ja Tillu päätti tarttua. Tommi Kerttulan sanoin - Liigaan on siirtynyt kauden alettua ennen Ässien sainaamaa Lalondea vain yksi kovanluokan pakki, Dominik Masin. Vaikea olla pahoillaan, että tuli juuri tänne.

Ei tästäkään huudeltu, kyllä sieltä vielä joku/joitain tulee.

Eilisen pelin laitahyökkääjien vajaus ei ollut sitten iso? Jos vaikka Parikka olisi ollut pois eilen, niin puolustus olisi ollut ihan ok mallilla siltikin. Peltolan ollessa reservissä.

Nyt siellä paineli Nymanneja ja Korhosia kärkikentissä laitahyökkääjinä.

Mutta joo, katsellaankatsellaan.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
3 070
Jos lauantaina Sebök ja Virtanen saadaan takaisin:

Joni - Konna - Oden
Joona - Sebök - Baptiste
Päkkilä - Mäntykivi - Nalli
Virtanen - Mieho - Nyman

Ohuella mennään
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 286
Eilisen pelin laitahyökkääjien vajaus ei ollut sitten iso? Jos vaikka Parikka olisi ollut pois eilen, niin puolustus olisi ollut ihan ok mallilla siltikin. Peltolan ollessa reservissä.

Nyt siellä paineli Nymanneja ja Korhosia kärkikentissä laitahyökkääjinä.

Mutta joo, katsellaankatsellaan.
Niin ja, kun ei oikeesti edes painellut loppu pelistä enää. Kos pelas 8 minuuttia, korhonen pelas 5 ja Nyman 9. Siä oli käytännössä kentällisen verran ukkoja viltissä loppupelistä.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 434
Jos lauantaina Sebök ja Virtanen saadaan takaisin:

Joni - Konna - Oden
Joona - Sebök - Baptiste
Päkkilä - Mäntykivi - Nalli
Virtanen - Mieho - Nyman

Ohuella mennään

Oma veikkaus;

Nalli - Kontiola - Joo. Ikonen
Mieho - Sebok - Baptiste
Päkkilä - Mäntykivi - Oden
Junnu - Jon. Ikonen - Virtanen
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 585
Eilisen pelin laitahyökkääjien vajaus ei ollut sitten iso? Jos vaikka Parikka olisi ollut pois eilen, niin puolustus olisi ollut ihan ok mallilla siltikin. Peltolan ollessa reservissä.

Nyt siellä paineli Nymanneja ja Korhosia kärkikentissä laitahyökkääjinä.

Mutta joo, katsellaankatsellaan.

Totta helvetissä eilen oli iso vajaus. Mut se akuutti vajaus muodostui edellisen päivän treeneissä, kuten Myrrä pelin jälkeen sanoi. Ei juuri siihen ollut päivää enempää aikaa reagoida.

Jos huomenna putoaa treeneissä pois Lancaster ja Parikka, niin sitten on Aho kehissä lauantaina jne.

Pitää hankkia hyökkääjä, se on fakta. Mut siitä huolimatta voi jatkossakin tulla pelejä, että junnut pelaa, niin se muillakin on. Ikävä kyllä, meillä nuo junnut ei ole kovin hyviä. Rohkenenko sanoa.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
3 070
Oma veikkaus;

Nalli - Kontiola - Joo. Ikonen
Mieho - Sebok - Baptiste
Päkkilä - Mäntykivi - Oden
Junnu - Jon. Ikonen - Virtanen

Itse nostaisin Jonin peliksi testiin konnan vierelle omaa kumminkin jonkin tason maalintekijän vaiston.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
3 070
Totta helvetissä eilen oli iso vajaus. Mut se akuutti vajaus muodostui edellisen päivän treeneissä, kuten Myrrä pelin jälkeen sanoi. Ei juuri siihen ollut päivää enempää aikaa reagoida.

Jos huomenna putoaa treeneissä pois Lancaster ja Parikka, niin sitten on Aho kehissä lauantaina jne.

Pitää hankkia hyökkääjä, se on fakta. Mut siitä huolimatta voi jatkossakin tulla pelejä, että junnut pelaa, niin se muillakin on. Ikävä kyllä, meillä nuo junnut ei ole kovin hyviä. Rohkenenko sanoa.

Totuuksia voi sanoa aina
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 438
Vaikeaa vaan miettiä, että kuka hyökkääjä Liigan sisällä olisi avuksi meille, mutta saatavilla.
Ymmärrän väliaikaisen vaihdon.. esim. 10 peliä, tai toistaiseksi. Toisiko joku Lakatos esim. niin paljon lisäarvoa, että yksi pakki kannattaa uhrata, vai ajaisiko sittenkin " Liuksiala " saman asian.
En olisi valmis luopumaan yhdestäkään pakista, jos hyökkääjä ei ole tasoa " Keränen " ja hän tuskin Sportista irtoaa.
Mieluummin sitten ns. täytemies paikkaamaan.. koodinimellä " Elmeri Kaksonen ".
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
687
Lauantaina ainakin yksi hyökkäys ketju tulee olemaan päkkilä-Mäntykivi-ikonen. Tätä Myrrä kehui hifk pelin jälkeen haastattelussa että ovat löytäneet yhteistä säveltä
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 434
Totta helvetissä eilen oli iso vajaus. Mut se akuutti vajaus muodostui edellisen päivän treeneissä, kuten Myrrä pelin jälkeen sanoi. Ei juuri siihen ollut päivää enempää aikaa reagoida.

Jos huomenna putoaa treeneissä pois Lancaster ja Parikka, niin sitten on Aho kehissä lauantaina jne.

Pitää hankkia hyökkääjä, se on fakta. Mut siitä huolimatta voi jatkossakin tulla pelejä, että junnut pelaa, niin se muillakin on. Ikävä kyllä, meillä nuo junnut ei ole kovin hyviä. Rohkenenko sanoa.

Olen varmaan itse sitten sen verran vajaa, että olen pitänyt Ilveksen laitahyökkääjien tasoa vajaana koko kauden, varsinkin laadullisesti ja maalienteon suhteen. Ja se tunne on vahvistunut vaan kokoajan.

Jos mulla on autossa ok eturenkaat ja huonot takarenkaat ja rahaa vain toisiin, niin en mä helvetissä mene varuiksi ostamaan eturenkaita, ja koita vaihtaa vanhaa nuppimankkaa hyviin takarenkaisiin

Mutta ei jaksa enempää asiasta vängätä, ei oikein etene.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 588
Tuskin ketjuja aivan noin paljon sekoitellaan, mitä edellä. Varsinkin 3. ketju pysyy samana. Lisäksi on hyvä muistaa kätisyydet. Yleensä, joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta (Nalli), rightit on oikealla ja leftit vasemmalla.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 585
Olen varmaan itse sitten sen verran vajaa, että olen pitänyt Ilveksen laitahyökkääjien tasoa vajaana koko kauden, varsinkin laadullisesti ja maalienteon suhteen. Ja se tunne on vahvistunut vaan kokoajan.

Jos mulla on autossa ok eturenkaat ja huonot takarenkaat ja rahaa vain toisiin, niin en mä helvetissä mene varuiksi ostamaan eturenkaita, ja koita vaihtaa vanhaa nuppimankkaa hyviin takarenkaisiin

Mutta ei jaksa enempää asiasta vängätä, ei oikein etene.

Ihan samaa mieltä, että hyökkäys vaatii hankinnan. En vaan ymmärrä miksi moni näkee tuon Masinin hankinnan olevan siitä pois. Hatakka jäi P-Amerikkaan, Masin sai kenkää KHL:stä, satuttiin saamaan ton tason äijä tänne, äkkiä sisään.
 
Ylös