”Hakeeko Myrrä oikeasti tällä ruletilla sitä, että pelaajat tottuvat tähän heittelyyn kentistä toiseen ja ovat sitten poffeissa tähän jo tottuneita, vai mitä tämä oikein on? Tämän täytyy tarkoittaa sitä, että poffeissa jatketaan samalla linjalla kuin tänään, hakien vastustajaan nähden hyötyä yhden kentän tuoreista jaloista.” -
@Raimo78
Itse näen asian tällein. Olen yrittänyt kysellä ja tiedustella Joken filosofiaa, mutta ulospäin ei tietoa kauheasti tule. Itse olen kaikkeni koittanut käsittää tätä rulettia.
Tässä muutama aihe, mitä Jokke mahdollisesti pyrkii tällä.
- Ilveksen pelitapa ei ole raide pelaamista. Se tarkoittaneen sitä, että pelaajat kantavat paljon itse vastuuta kentällä ja sovittuja asioita vähemmän . se mahdollistaa kokoonpano show’n.
- Kokoonpanon kierätyksellä sekä ketjujen muokkaamisella haetaan jatkuvasti ”vireystilan ylläpitämistä”. Pelaajat ovat tähän tottuneet sekä varmasti hyväksyneet.
- Playoff sarjassa kaikki hyöty lepoedusta saadaan tällä. Loistava hyöty.
- Yhteishenki. Kaikki saa mahdollisuuden osoittaa kuuluvansa pelipaikalleen. Se tuo tervettä kilpailua . On aika huikeaa, että pelaajat voivat pelata kenen tahansa kanssa ja tulos on loistavaa. Kopissa ei synny ”kuppikuntia”.
Summarum, ei valittamista. Ilves pelaamassa parasta runkosarjaansa sitten monen palstalaisen syntymää.