Ei tällä hetkellä, ja aika varma olen ettei ole tulossa ainakaan ennen syksyä. Kaikki toki edelleen mahdollista, en ole TilluMahtaisko jäseneltä @Blegifan löytyä huhuja tälle osastolle?
Muuten samaa mieltä, mutta eikö Okuliarista ollut Instagram-stalkkaus ja joku slovakkimedia lisäksi? Ja riittääkö kahden pelaajan rotaatiorinki muutenkaan?Suomi - Kontiola - Joo Ikonen
Järventie - Sebok - Mingoia
Päkkilä - Virtanen - Saarela
Oden - Mieho - Nalli
Rotaatiossa: Jo Ikonen, Mäntykivi
Eli sisään tulisi 5 uutta hyökkääjää.
En usko, että huhuista: Huhtala, Okuliar, Lakatos ym olisi enää tulossa. Ei yksinkertaisesti ole varaa lyödä kaikkia vapautuneita varoja hyökkääjiin.
Meikä odottaa vielä Huhtalaa tuohon. Yksi oma kasvatti pitämään asenteen kunnossa. Sopisi kuin nyrkki silmään tuohon tämän hetken rosteriin. Takuuvarma roolipelaaja middle 6-rooliin.
Tapparankin otteet ovat tänään ihan eri luokkaa kuin eilen, kun ovat kyenneet tuomaan sopivalla tavalla hiekkapareria mukaan otteisiin.
Ei tällä hetkellä, ja aika varma olen ettei ole tulossa ainakaan ennen syksyä. Kaikki toki edelleen mahdollista, en ole Tillu
e: meinasin ”Kemiläisen” tasoisia
Tohon vaikka Kantola viä niin olis kova.Juurikin näin. Mieho, Huhtala, Virtanen, Nalli olisi erinomainen hiekkapaperiosasto vahvistettuna Joonalla ja Supilla.
Luulen, jos kiekollinen pakki saapuu, niin se tulee myöhemmin. Nyt on tulossa, mutta ei ole varma kortti liiga tasolle .Ikinä kuullutkaan, mutta kelpaa!
Jos Kontiola, Sebok, Mingoia ja Langhamer tänne tulee, niin kohtuu kovilla ammutaan.
Kiekollista pakkia vaille varma välierä-joukkue, pakko olla.
Toivottavasti Johansson on edes skoutattu jotenkutenLuulen, jos kiekollinen pakki saapuu, niin se tulee myöhemmin. Nyt on tulossa, mutta ei ole varma kortti liiga tasolle .
Luulen, jos kiekollinen pakki saapuu, niin se tulee myöhemmin. Nyt on tulossa, mutta ei ole varma kortti liiga tasolle .
Sen verran mitä tuota Johanssonia seurannut, niin ihmettelen jos floppaa. Mutta selvä riski tuo silti on, varsinkin jos isompaan rooliin ajateltuTämähän on se Johansson oltava.
Pientä riskipeliä mielestäni, mutta eihän tämä muuten olisi Ilves.
Sitten kun vähän pärjätään, niin voi olettaa joka ikiselle tärkeälle paikalle hankittavan ennen kesää huippunimen. Nyt on jo melkein. (Jos nämä yllämainitut nimet siis ovat tulossa)