Pakko ehkä saivarrella sen verran, että ei kai tuo hahmotelma voi olla eilisen pelin otannalla/perusteella. Tikka oli joukkueen paras pelaaja hyökkäyssuuntaan ja Latvala suoriutui paremmin, kuin Czuczman. Muutenhan tuo näyttää oikein hyvältä kokoonpanolta ja ketjullinen liigatason miehiä on vielä reservissä.
Joo olet oikeassa, oli vähän huonosti muotoiltu. Tuossa kokoonpanossa on pelaajia jotka eivät eilen edes pelanneet…
Tarkoitin kokonaiskuvaa jonka itse olen joukkueesta muodostanut ja joka varmasti elää kun pelataan lisää ja otanta kasvaa. Tuossahan edelleen pelataan esimerkiksi Tuulolan osalta ihan odotusarvojen mukaan, kun mies ei vielä ole kentällä käynyt.
Tikka oli eilen aivan liekeissä, ja on
ylivoimassa ehdottomasti ykköskorin mies maalin edustalle. Sen sijaan tasakentällisin en ole ihan varma onko miehelle optimaalisin paikka kärkiketjuissa isolla peliajalla. Kuitenkin tulee kellottamaan massiiviset av ja yv minuutit, niin itse näen että parhaiten mies soveltuu tuossa palapelissä (muodolliseksi) nelossentteriksi, jolloin peliaika ei kasva liian suureksi isolle miehelle.
Haapalan vierellä haluaisin nähdä suoraviivaisen sentterin ja fyysisen voimalaiturin, tuohon Sebök ja Tuulola sopisivat ominaisuuksiltaan kuin nenä päähän. Maalintekotaitoa molemmilta myös todistetusti löytyy, sitä pitää Haapalan ketjussa olla sillä Henkka varmasti tarjoaa tekopaikkoja ketjukavereilleen myös tasakentällisin pelatessa.