Puujalka
Luottopelaaja
Mä olen kieltämättä aika paljonkin samaa mieltä! Toki olisi myös kiva saada jo jonkinlaisia ennusmerkkejä, että mitä meidän pelitavassa oikein haetaan. Nyt ollut pelkkää säheltämistä, ajoituksetkin ihan perseellään.Höpöhöpö!
Pelitapa, kuinka se sopii materiaaliin ja kuinka joukkue sitä pystyy toteuttamaan
on täysin yhteydessä menestykseen, katsojamääriin, viihtyvyyteen.
Sinä voit käydä tämänkin kauden ihailemassa hallia.
Todiste on se että jäädään ainoastaan 4p runkosarjavoitosta, sekin todennäköisesti koronan takia, sekä pronssi loukkisumassa.
Juuri! Pelitapa pitää olla materiaaliin sidoksissa. Ifklla oli varmastikin kovin materiaali menneellä kaudella, ei pelitapa toiminut, ei yleisö tykännyt, ei talous tykännyt.
Oletko koskaan miettinyt miksi tapparalla tapana pelata heikoimmin syksyllä ja parantaa kevääksi tappelemaan mestaruudesta?
Laadukkaampi joukkue pystyy vaativampaan pelitapaan ja sen sisäistäminen vie aikaa.
Syksyllä ei pokaaleja jaella.
Toivoisin itse kokoonpanoon jotain tällaista:
Suomi-Tikka-Ikonen, mistä joku jo mainitsikin, olisi raatamista ja maalipaikkoja, vittumainen ketju.
Haapala-Sebók-Oden, vauhtia.
Nyman-Kontiola-Räty, nuoret ja Konna, voisi olla toimiva kunhan Räty saa pelinsä auki taas.
Ruokonen-Mäntykivi-Virtanen. Mäntykivi ollut heikko, joten nyt nelosessa vähän nöyryyttä ja tasaisuutta.
Parikka-Lancaster
Masin-Jokipakka
Czuzman-Latvala
Lööf
Ja Lankku tietysti maaliin! Eiköhän Ässien vähän hidas joukkue näillä kaadu.