Ilveksen kokoonpano 2022-2023

OTP

Luottopelaaja
Suomi - XXX - Ikonen
Räty - Konna - Haapala
Tuulola - Tikka - Mäntykivi
Virtanen - Sebök - Mieho

Sittenhän meillä olisi asiat ihan hyvin.

Tuulola parantaa koko ajan vaikka ei vieläkään halutulla tasolla. Päkkilä ja Ruokonen aivan turisteja.

Janko

Luottopelaaja
Vaikea uskoa, että nämä kaverit olisivat joukkueessa, jos Pennanen olisi saanut päättää, mutta se nyt on turhaa valittamista tässä kohtaa. Kova homma on Tillulla saada vahvistuksia tuohon jengiin, ellei sitten oteta taas se kuuluisa välikausi.
Ilveksessä urheilujohtaja kokoaa joukkueen, ei päävalmentaja. Toki päävalmentajan näkemyksillä on painoarvoa, mutta ei se niin ole että Pendon tarvitsee jokainen hankinta/pelaaja erikseen hyväksyä ennen sopparia.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Edelleen hankkisin sen maaliahneen laiturin.. siitäkin huolimatta, että tulivoimaa löytyy ennestäänkin.
Lisäksi yhden kirveellä veistetyn pakin.

Gmoo

Luottopelaaja
Ilveksessä urheilujohtaja kokoaa joukkueen, ei päävalmentaja. Toki päävalmentajan näkemyksillä on painoarvoa, mutta ei se niin ole että Pendon tarvitsee jokainen hankinta/pelaaja erikseen hyväksyä ennen sopparia.
Näinpä, mutta siinä se onkin, että tuskin Pendo ko. kavereita joukkueeseensa kelpuuttaisi, jos saisi asiasta päättää.

jurgen

Tähtipelaaja
Kovuutta hakisin ihan ensimmäisenä!

OTP

Luottopelaaja
Joukkueet ketkä pelaa kovaa tekevät ihan neitejä puolesta meidän joukkueesta. Keväällä taas otetaan kakkoseen kun ruvetaan kamppailemaan. FAKTA.

Beast

Luottopelaaja
Harva ymmärtää, että runkosarjan tehoilulla ei pärjää pudotuspeleissä. Ipa ei TÄLLÄ materiaalilla tule finaaleihin taaskaan menemään.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Harva ymmärtää, että runkosarjan tehoilulla ei pärjää pudotuspeleissä. Ipa ei TÄLLÄ materiaalilla tule finaaleihin taaskaan menemään.
Sitähän tässä itsekin olen puhunut jo syyskuusta asti. Mutta kovasti tuomitaan kun näin sanoo. :)

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Joukkueet ketkä pelaa kovaa tekevät ihan neitejä puolesta meidän joukkueesta. Keväällä taas otetaan kakkoseen kun ruvetaan kamppailemaan. FAKTA.
Tätä asiaa olen ihmetellyt koko kauden. Miksi viime kauden selkeintä heikkoa kohtaa ei vahvistettu? Tikka on uusista hankinnoista ainoa, jolla on jotain käyttöä kamppailupelissä. Tätä puutetta ei ole myöskään paranneltu kesken kauden, vaikka ongelmat ovat nähtävissä. Koskelan tekeminen ei tällä hetkellä vakuuta.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
@sandelssi 42 laitetaan nyt tänne, kun tuo Horsen ketju suljettiin juuri kun olin lähettämässä viestiä:

Älä nyt, muutamaan olen laittanut "wow" emojin. Kaikki ovat pelanneet tänään huonosti, mutta luonnollisesti Horse saa ainoana paskaa. Kolmas maali meni toki Hepan piikkiin, mutta muuten pelannut ihan hyvin. Salmela on todellinen silmätikku todella monelle täällä. Vaikka pelaisi muuten täydellisen ottelun ja tekisi yhden virheen, niin täällä olisi foorumi täynnä näitä samoja luokattomia "kritiikkikommentteja" hänestä.

Meklari

Luottopelaaja
@sandelssi 42 laitetaan nyt tänne, kun tuo Horsen ketju suljettiin juuri kun olin lähettämässä viestiä:

Älä nyt, muutamaan olen laittanut "wow" emojin. Kaikki ovat pelanneet tänään huonosti, mutta luonnollisesti Horse saa ainoana paskaa. Kolmas maali meni toki Hepan piikkiin, mutta muuten pelannut ihan hyvin. Salmela on todellinen silmätikku todella monelle täällä. Vaikka pelaisi muuten täydellisen ottelun ja tekisi yhden virheen, niin täällä olisi foorumi täynnä näitä samoja luokattomia "kritiikkikommentteja" hänestä.
Isoja virheitä tullut silti paljon. Juuri Tappara pelin jälkeen lepäsi ison virheen takia ja nyt taas lähtee lepäämään. Ei Salmelaan voi luottaa tippaakaan.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Näillä kun kaikki miehet saatu takaisin lainoilta ja kisoista.

Suomi-Sebok-Ikonen
Haapala-Kontiola-Räty
Mäntykivi-Tikka-Nyman
Mieho-Virtanen-Päkkilä

Lancaster-Parikka
Jokipakka-Masin
Czuzman-Lööf
Aho

Kyllähän tuonne laituri/sentteriosastolle maistuisi hankinta.