Ilveksessä urheilujohtaja kokoaa joukkueen, ei päävalmentaja. Toki päävalmentajan näkemyksillä on painoarvoa, mutta ei se niin ole että Pendon tarvitsee jokainen hankinta/pelaaja erikseen hyväksyä ennen sopparia.Vaikea uskoa, että nämä kaverit olisivat joukkueessa, jos Pennanen olisi saanut päättää, mutta se nyt on turhaa valittamista tässä kohtaa. Kova homma on Tillulla saada vahvistuksia tuohon jengiin, ellei sitten oteta taas se kuuluisa välikausi.
Näinpä, mutta siinä se onkin, että tuskin Pendo ko. kavereita joukkueeseensa kelpuuttaisi, jos saisi asiasta päättää.Ilveksessä urheilujohtaja kokoaa joukkueen, ei päävalmentaja. Toki päävalmentajan näkemyksillä on painoarvoa, mutta ei se niin ole että Pendon tarvitsee jokainen hankinta/pelaaja erikseen hyväksyä ennen sopparia.
Sitähän tässä itsekin olen puhunut jo syyskuusta asti. Mutta kovasti tuomitaan kun näin sanoo.Harva ymmärtää, että runkosarjan tehoilulla ei pärjää pudotuspeleissä. Ipa ei TÄLLÄ materiaalilla tule finaaleihin taaskaan menemään.
Sanoin tätä samaa itsekkin joskus alkukaudesta ja meinasin saada julkisen mestauksen.Sitähän tässä itsekin olen puhunut jo syyskuusta asti. Mutta kovasti tuomitaan kun näin sanoo.
Sama tarina oli viime kaudella. Runkosarjassa rallateltiin maaleja ja sitten tuli noutaja.Sanoin tätä samaa itsekkin joskus alkukaudesta ja meinasin saada julkisen mestauksen.
Sitähän tässä itsekin olen puhunut jo syyskuusta asti. Mutta kovasti tuomitaan kun näin sanoo.
Sitähän tässä itsekin olen puhunut jo syyskuusta asti. Mutta kovasti tuomitaan kun näin sanoo.
Tosin mähän en tunnetusti mistään mitään tiedä, mutta kovuus ja asenne puuttuu. Ei tuola huipulla kunnioiteta ketään vaan ajetaan pelkästään omaa etua.Sama tarina oli viime kaudella. Runkosarjassa rallateltiin maaleja ja sitten tuli noutaja.
Tätä asiaa olen ihmetellyt koko kauden. Miksi viime kauden selkeintä heikkoa kohtaa ei vahvistettu? Tikka on uusista hankinnoista ainoa, jolla on jotain käyttöä kamppailupelissä. Tätä puutetta ei ole myöskään paranneltu kesken kauden, vaikka ongelmat ovat nähtävissä. Koskelan tekeminen ei tällä hetkellä vakuuta.Joukkueet ketkä pelaa kovaa tekevät ihan neitejä puolesta meidän joukkueesta. Keväällä taas otetaan kakkoseen kun ruvetaan kamppailemaan. FAKTA.
Isoja virheitä tullut silti paljon. Juuri Tappara pelin jälkeen lepäsi ison virheen takia ja nyt taas lähtee lepäämään. Ei Salmelaan voi luottaa tippaakaan.@sandelssi 42 laitetaan nyt tänne, kun tuo Horsen ketju suljettiin juuri kun olin lähettämässä viestiä:
Älä nyt, muutamaan olen laittanut "wow" emojin. Kaikki ovat pelanneet tänään huonosti, mutta luonnollisesti Horse saa ainoana paskaa. Kolmas maali meni toki Hepan piikkiin, mutta muuten pelannut ihan hyvin. Salmela on todellinen silmätikku todella monelle täällä. Vaikka pelaisi muuten täydellisen ottelun ja tekisi yhden virheen, niin täällä olisi foorumi täynnä näitä samoja luokattomia "kritiikkikommentteja" hänestä.