Ja, että muutkin sentterit saisi aloituksia kuntoon. Pakit ja muutama laituri saa mennä vanerilla kesäksi.Ei liity sinänsä tämän päivän peliin, mutta toivoisin sen ykkössentterin olevan sellainen joka osaa aloittaa.
Nyt nähtiin, mitä tarvitaan.
2 kunnon pakkia lisää (vahva perusluuta ja yv-hemmo)
1. kentän keskushyökkääjä (Lehterä tai Audette)
1-2 laituria
Valmennukseen lisää taktista osaamista tai sitten sitä on itse kehitettävä.
Tommi Tikka on hyvä askela oikeaan suuntaan. Josko hänet voisi vielä monistaa kerran niin olisi oikeinkin hyvä tilanne.Ens kaudella toivon, että Ilves dominoi maalinedustoja. Ajetaan jatkuvasti vastustajan maalille ja omalle maalille ei oo kenelläkään asiaa. Meitä on heitelty aika kauan turhan helposti sivuun molemmissa päissä.
Oikeat puuttuvat pelaajat tähän löytää ammattilaiset minua paremmin.
Ai tämmönenkin oli rosterissa.Eloranta
Mun moka. Mutta eikö Elorinne ole melkein sama.Ai tämmönenkin oli rosterissa.
Just tehtiin jatkosopimus ja nyt eroon? Oletko seurannut sopimusuutisia ollenkaan? Ja Les taisi pelata nämä pelit puolikuntoisena.Pari kiekollista ja romuluista PAKKIA toiveena. Lancasterista pitäisi päästä eroon. Ruotsalaiset, Parikka, Eloranta ja Masin saisivat jatkaa.
On on.Mun moka. Mutta eikö Elorinne ole melkein sama.
Pari kiekollista ja romuluista PAKKIA toiveena. Lancasterista pitäisi päästä eroon. Ruotsalaiset, Parikka, Eloranta ja Masin saisivat jatkaa.
Olen seurannut sopimusuutisia. Puolikuntoinen joo sen kyllä huomasi. Ei mitään käyttöä yv:llä.. Olisi tarvinnut leftin pakin siihen, joka ampuu maalia päin Konnan takia. Surkeita avauksia ja pitäisi olla ns. ykköspakki. Mutta tämä nyt on katkeraa tilitysta koko puolustus avasi peliä ihan päin persettä tänään.Just tehtiin jatkosopimus ja nyt eroon? Oletko seurannut sopimusuutisia ollenkaan? Ja Les taisi pelata nämä pelit puolikuntoisena.
Simmehän meidän ratkaisu tuohon on ens kaudella ja terve Haapala. Henkan ollessa ylivoima muuten toimi ja toivottavasti se on puuttuva palanen ensi kaudella.Olen seurannut sopimusuutisia. Puolikuntoinen joo sen kyllä huomasi. Ei mitään käyttöä yv:llä.. Olisi tarvinnut leftin pakin siihen, joka ampuu maalia päin Konnan takia. Surkeita avauksia ja pitäisi olla ns. ykköspakki. Mutta tämä nyt on katkeraa tilitysta koko puolustus avasi peliä ihan päin persettä tänään.