Jos/kun joku sentteri tarvitaan ens kaudeks niin tulisko Jan-Mikael Järvinen takas kotiin
Miksei voisi profiloitua kolmosketjun keskelle? Pelipää, kunto yms ovat huippuluokkaa.No ei. JMJ on profiililtaan kärkisentteri, eikä sellaisena enää riittävä Ilveksen tasoiseen joukkueeseen. Ei käyttöä.
Miksei voisi profiloitua kolmosketjun keskelle? Pelipää, kunto yms ovat huippuluokkaa.
Ennemmin silti ehkä samaan ruutuun kyselisin Arttu Ilomäkeä, tuppaa vaan menemään pitkälti rahan perässä.
Enhän minä niin sanonut. Ja Ilves kyllä maksaa tason mukaisesti. Lähinnä vaan pointtina että ei välttämättä kohtaa pelaajan ja seuran näkemys kolmossentterin liksasta.Tämähän onkin se suurin synti.
Missähän olisi ne NHL -prospectit, jotka tulisivat talkoohengessä Ilvekseen pelaamaan?
Proteiinipatukat ja yksiö Multisillasta pitäisi riittää.
Palapeliin huhuna siis tuotu Turusta Kalle Väisänen.Palapelinä
Suomi - X - X
Ratinen X - Meskanen
X - X - X
X - X - Väisänen
X - X
Friman - Pelli
Parikka - X
Jurmo - Soini
X
X
Hamrla
Itse laittaisin Väisäsen varmaksi.Palapeliin huhuna siis tuotu Turusta Kalle Väisänen.
Juu eiköhän sitä ole, odotellaan silti. Nelosketjun laitaan hahmottelen tässä vaiheessa.Itse laittaisin Väisäsen varmaksi.
Pitäiskö Köntsän optio käyttää? Itse en ole ollenkaan varma asiasta tällä hetkellä.Juu eiköhän sitä ole, odotellaan silti. Nelosketjun laitaan hahmottelen tässä vaiheessa.
Vähän kinkkinen juttu kun Ratiselle lyötiin suoraan parin vuoden lappu ja Könöselle 1+1. Ovat mielestäni ”saman luokan pelaajia” eli lähtökohtaisesti sielä 3-4 ketjussa painamassa hommia. Kovasti hommia tekee kyllä, ei siinä.Pitäiskö Köntsän optio käyttää? Itse en ole ollenkaan varma asiasta tällä hetkellä.
20 maalin Väisänen tulee kolmosen laitaan lähtökohtaisesti.Juu eiköhän sitä ole, odotellaan silti. Nelosketjun laitaan hahmottelen tässä vaiheessa.
Tillu päässee taas launchissa toteamaan legendaariset sanat. ”Lupaava pelaaja ja toivotaan että ottaa meillä ne stepit urallaan”
En keksi yhtään miksei pitäisi.Pitäiskö Köntsän optio käyttää? Itse en ole ollenkaan varma asiasta tällä hetkellä.
No katsotaan nyt ensin mihin se maalimäärä asettuu.20 maalin Väisänen tulee kolmosen laitaan lähtökohtaisesti.
Ikää huimat 20. Noin 15 maalia lienee realismia tälle kaudelle.No katsotaan nyt ensin mihin se maalimäärä asettuu.
Toistaiseksi liigaa 102 matsia joissa huimat 17 pistettä.
Juu nuorimies vasta. Kannattaa muistaa että kehitys ei välttämättä ole lineaarista.Ikää huimat 20. Noin 15 maalia lienee realismia tälle kaudelle.
Juu nuorimies vasta. Kannattaa muistaa että kehitys ei välttämättä ole lineaarista.
Ollaan myös ensi kaudella Liigan kärkipäätä pelaajabudjetin osalta niin kyllä haluan uskoa että rosteri on sellainen että joku ”KalleVäisänen” ei kävele tulosrooliin ihan noin vaan.