Ilveksen kokoonpano 2024-2025

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 819
Miten näin iso seura hankki Björkqvistin,Väisäsen,Nättisen,Borgin ym? Millä näytöillä?Missä näiden näytöt olivat?Uskomattomia hankintoja
Borg on helvetin hyvä nelosen sentteri. Tänään yksi parhaista keltavihreistä ja helposti.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 293
Kärkisentteri ja laituri akuuteimmat ongelmat, mutta ei näitä valuvikoja pysty mitenkään korjaamaan. Nättisellä ja Björkqvistillä vielä kahden vuoden sopimukset. Sentteripeli epäonnistui Tillulta aivan täydellisesti tälle kaudelle ja joukkuehenkikin selkeästi rakoilee. Stransky kiukutteli jo paikallispelin viimeisessä erässä ja tänään samaan kerhoon liittyi Mäntykivi.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Kysy Timolta tai @yellowgreen :lta. Aivan käsittämätön floppi Timolta, mutta Riston hyvänä saunakaverina saanee jatkaa, niin pitkään kuin haluaa.
Enpä tiedä Tillun mielenliikkeitä, mutta
- Tillun jälkeen Väisänen varattiin NHLään, eli aika moni näki potentiaalin
- Näde tulee vielä
- Borg on mielestäni hyvä

- Björqkvist vielä epäonnistunut haku vastapainona Löökelle, Simmelle, Gazdalle ja muille.

Saisko sulta @rakitic yhtä kattavaa vastausta mun kysymykseen kun kerta mua lähit tägäileen? En kyllä enää mihkää vastaa ennen ku availet mielenliikkeitäs.
 
Viimeksi muokattu:

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 817
Onko vielä joku jonka mielestä oli hyvä idea nostaa Väisänen kakkoseen. Toki ei niitä tainnut montaa olla muutenkaan. Järjettömän surkea.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 916
Perustele..
Väisänen eteenpäin menevä lupaava peluri. Isokokoinen ja tuo maalinedessä pelaamista.

Najman omaa ison potentiaalin ja kaverista näkee, että omaa ne taidot, ei ole vain vielä päässyt Liigan pelitapaan täysin kiinni.

Joukkue pääsee nyt harjoittelemaan ja kaverit paremmin sisään peliin/joukkueeseen.
Ei voida kaikkia vaihtaa joten laitetaan näitä niihin rooleihin johon on hommattu.
 

King Marek

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
168
Enpä tiedä Tillun mielenliikkeitä, mutta
- Tillun jälkeen Väisänen varattiin NHLään, eli aika moni näki po
- Näde tulee vielä
- Borg on mielestäni hyvä

- Björqkvist vielä epäonnistunut haku vastapainona Löökelle, Simmelle, Gazdalle ja muille.

Saisko sulta @rakitic yhtä kattavaa vastausta mun kysymykseen kun kerta mua lähit tägäileen? En kyllä enää mihkää vastaa ennen ku availet mielenliikkeitäs.
Nää on hauskoja ” tulee vielä”, mikään ei pienissäkään määrissä viittaa siihen, se on ihan pelkkää toivomusta mikä ei perustu mihinkään nähtyyn tai todellisuuteen. tuollainen toivotaan toivotaan asenne ei kyllä pitkässä juoksussa vie pitkälle tai ole järkevää, tekemisen pitää perustua johonkiin faktaan tai nähtyyn.
 

Kisqar

Luottopelaaja
Viestejä
1 330
Borg on helvetin hyvä nelosen sentteri. Tänään yksi parhaista keltavihreistä ja helposti.
Aloitusprosenttia on ainakin petrannut 9 aloituksesta 3 voitti.
Edellisessä pelissä 11 aloituksesta voitti 1.
Joko loukki vaivaa tai odotukset on korkeammat tästä ukosta.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Nää on hauskoja ” tulee vielä”, mikään ei pienissäkään määrissä viittaa siihen, se on ihan pelkkää toivomusta mikä ei perustu mihinkään nähtyyn tai todellisuuteen. tuollainen toivotaan toivotaan asenne ei kyllä pitkässä juoksussa vie pitkälle tai ole järkevää, tekemisen pitää perustua johonkiin faktaan tai nähtyyn.
Mun mielestä Nättinen on koko ajan parantanut, mutta se onkin mielipideasia.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 293
Onko vielä joku jonka mielestä oli hyvä idea nostaa Väisänen kakkoseen. Toki ei niitä tainnut montaa olla muutenkaan. Järjettömän surkea.

Oliko jonkun mielestä vielä hyvä idea nostaa Najman ykköseen? Koko sentteripeli Borgia lukuunottamatta oli ihan järkyttävä vitsi tänään ja koko kaudellakin. Nättinen ja Najman tekevät jokaisesta ketjusta missä pelaavat huonomman.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 184
Rakenteellisesti Najmanin nosto ykköseen oli sikäli hyvä veto, että ihan yhtä huonosti pärjäsi kuin Mäntykivi siinä viime peleissä, mutta yksilönä kuitenkin kohtuullisesti.

Meillä on tätä myöten 5-6 hyvää hyökkääjää, joilta on lupa odottaa parempaa peliä ja kelvolliset pakit, mutta sitten tämä muu mysteerinen roju, joka täyttää alaketjut. Könönen ja Meskanen vielä joukon jatkona odottavat vuoroaan päästä lankun päälle kävelemään.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 293
Mun mielestä Nättinen on koko ajan parantanut, mutta se onkin mielipideasia.

On huonontanut joka ketjun missä pelannut toistaiseksi. Ei kerkiä ylös eikä kerkiä alas. Käytännössä hyökkäysvitja pelaa koko ajan vajaalla, kun mies ei pääse syöttöpaikkoihin eikä kerkiä muutenkaan mihinkään. Pelaa kokoajan ihan vauhtinsa ylärajoilla ja näkyy kaikissa ratkaisuissa.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
994
Enpä tiedä Tillun mielenliikkeitä, mutta
- Tillun jälkeen Väisänen varattiin NHLään, eli aika moni näki po
- Näde tulee vielä
- Borg on mielestäni hyvä

- Björqkvist vielä epäonnistunut haku vastapainona Löökelle, Simmelle, Gazdalle ja muille.

Saisko sulta @rakitic yhtä kattavaa vastausta mun kysymykseen kun kerta mua lähit tägäileen? En kyllä enää mihkää vastaa ennen ku availet mielenliikkeitäs.
Et tiedä yhtään mistään mitään.

-Väisänen on täysi floppi. Tällä hetkellä joukkueen huonoin. Tillun suurin ongelma taitaakin olla tuo potentiaalin kalasteleminen.
-Näde ei todellakaan tule lunastamaan palkkansa suuruisia saappaita.
-Borg on hyvä.
-Björqkvist on kentän huonoimpia, täysi floppi, jolta piti muka löytyä kovuutta. Häntä ei edes huomaa kentällä.
-Könösen jatko oli käsittämätön veto Tillulta
-Meskasen jatko oli käsittämätön veto Tillulta
-Najman maksaa 200k ja Kos on vaarallisempi+fyysisempi kentällä

Siinä vain tämän kauden onnistumiset Tillulta. Lista on aika pitkä koko Tillun hulppealta ajalta Ilveksessä. Siihen sitten vielä päälle kaikki valmentajien kenkimiset. Itse ei kuitenkaan kanna vastuuta virheistään ja jatkaa pestissä, koska on Jalon paras saunakaveri.
 
Ylös