Ilveksen kokoonpano 2024-2025

Höylä Soikkeli

Vakiokokoonpanossa
Joukkue on tosiaan heikko laadultaan, kuten täällä on todettu. Oli laatu sitten mitä tahansa, itse olen ylivoimaisesti eniten huolissani tuosta haluttomuudesta - miksi ei haluta laittaa kroppaa likoon, taistella tosissaan ja ennen kaikkea voittaa? Tällä kaudella ei välttämättä ole onnistuttu hankinnoissa ja Tillu on siitä luonnollisesti vastuussa, kenties kauden jälkeen työpaikallaan.

Hölöä on kehuttu valmentajana, ja ihan syystäkin. Tällä hetkellä kentällä pelaa hajuton ja mauton lammaslauma, joka ei pelaa logolle. Hölöllä on töitä tehtävänä, sillä fakta on myös sekin, että toisin kuin Pelicansissa, meillä Ilveksessä seuran menestymiseen kohdistuu valtavat odotukset ja paineet, joka kausi. Ohikausia ei hyväksytä ja niin sen pitääkin olla. Tällä hetkellä omasta mielestä kaikkien pelaajien haluttomuuttakin valitettavampaa on se, että meillä on nyt oikeasti hyvä valmentaja, mutta realiteettien puitteissa mikäli tekeminen ei muutu melko radikaalistikin, tulee hän maksamaan tästä perseilystä työpaikallaan. Totta kai Hölö on tästä pitkälti myös itse vastuussa, mutta niin monesti hyväkin päävalmentaja voi olla loppupeleissä kykenemätön muutokseen jos joukkue on kasa sitä itseään.

pelikirja

Luottopelaaja
Joukkue on tosiaan heikko laadultaan, kuten täällä on todettu. Oli laatu sitten mitä tahansa, itse olen ylivoimaisesti eniten huolissani tuosta haluttomuudesta - miksi ei haluta laittaa laiteta kroppaa likoon, taistella tosissaan ja ennen kaikkea voittaa? Tällä kaudella ei välttämättä ole onnistuttu hankinnoissa ja Tillu on siitä luonnollisesti vastuussa, kenties kauden jälkeen työpaikallaan.

Hölöä on kehuttu valmentajana, ja ihan syystäkin. Tällä hetkellä kentällä pelaa hajuton ja mauton lammaslauma, joka ei pelaa logolle. Hölöllä on töitä tehtävänä, sillä fakta on myös sekin, että toisin kuin Pelicansissa, meillä Ilveksessä seuran menestymiseen kohdistuu valtavat odotukset ja paineet, joka kausi. Ohukaisia ei hyväksytä ja niin sen pitääkin olla. Tällä hetkellä omasta mielestä kaikkien pelaajien haluttomuuttakin valitettavampaa on se, että meillä on nyt oikeasti hyvä valmentaja, mutta realiteettien puitteissa mikäli tekeminen ei muutu melko radikaalistikin, tulee hän maksamaan tästä perseilystä työpaikallaan.
Samaa mieltä tuosta kroppaa likoon laittamisesta. Joukkuehan on pelaajistoltaan pituus/paino suhteen sellainen et laitojen pitäis ryskyä paljon enemmän. Sit sitä paska hommaa kiekon syömistä ja muuta täytys tehdä jokaisen ei vain harvojen . Nämä muutenkin voisivat sytyttää koko joukkuetta.

38 Special

Luottopelaaja
Hölönä laittaisin koko ykkösketjun sivuun ja junnut tilalle loppuihin peleihin ennen taukoa. Siellähän oli muutama lahjakas pakkikin.
Huomenna on viimeinen peli ennen taukoa ja U20 on pelit tänään ja huomenna. Vähän valoja päälle näihin juttuihin, vaikka v*tuttaakin.

Molarit voi laittaa sivuun ja Ortio sisään.
Ortio ei ole jäämässä Suomeen.