Kaukofani
Luottopelaaja
Ei ja Eemeli tuohon lisäks. Svejkovsky 1 kenttään. Noilla vaihdoilla tulis 2 tulokseen pystyvää kenttää.Muusta en tiedä, mut miks erottaa Näde ja Kling?
Ei ja Eemeli tuohon lisäks. Svejkovsky 1 kenttään. Noilla vaihdoilla tulis 2 tulokseen pystyvää kenttää.Muusta en tiedä, mut miks erottaa Näde ja Kling?
Niin mutta meiltä ei tarvi ottaa ku se yks pois kun ei oo sitä kakkossentteriä ollutkaan.Borg,Nättinen,Bau yhteensä 20 pistettä ja -11.Kyllä vähän pelottaaJep. Ota pois Saipalta Petman ja Kalapudas, Ifk:lta Lehterä ja Kodytek, Tapparalta Keskinen ja Mattila, Kärpiltä Kovarcik ja Virta jne jne.
Niin eli ollaan yhden Mäntykiven loukkaantumisen päässä siitä että kausi on ohi.Se tässä vähän kauhistuttaakin.Kyllä olisi.
Tuo on täysin järjetön spekulaatio. Minkä tahansa Liiga-joukkueen kausi olisi käytännössä ohi tai ainakin ihmeen varassa, jos noin kävisi. Joko sen, että onnistuisivat jotenkin ihmeellisesti hankkimaan riittävät korvaajat tai sen, että menestyisivät jollain ihmeellä siitä huolimatta, että keskusta olisi aivan karmea.
Semmosta se nyt vaan on sitten. Tämä on urheilua.Niin eli ollaan yhden Mäntykiven loukkaantumisen päässä siitä että kausi on ohi.Se tässä vähän kauhistuttaakin.
Siitä että olisi täysin idioottimaista mikäli ennen joulua oltaisiin painettu koko käytettävä rahamäärä kiinni pelaajistoon. Vaikka näin olisi tehty niin ei muuta kun puhelinta käteen ja soittoa yhteistyökumppaneille, niin ne muutkin tekee.Mistä sulle jää se kuva, että siellä olisi tilaa vielä useampaan pelaajaan?
Jep. Ota pois Saipalta Petman ja Kalapudas, Ifk:lta Lehterä ja Kodytek, Tapparalta Keskinen ja Mattila, Kärpiltä Kovarcik ja Virta jne jne.
Niin, tätähän tässä kauhistellaan.Jep. Ota pois Saipalta Petman ja Kalapudas, Ifk:lta Lehterä ja Kodytek, Tapparalta Keskinen ja Mattila, Kärpiltä Kovarcik ja Virta jne jne.
Nimenomaan siellä on se Mäntykivi kun toinen kärkisentteri on poissa, mitä en nyt ymmärtänyt?Niin, tätähän tässä kauhistellaan.
Nimittäin että muilla on nämä kaksi senaa joista jonkun loukin jälkeen jää se yksi kärkisena.
Meille ei jää, on vain mänty jonka pysyttävä ehjänä toukokuulle.
Eikä tuo sentteristö riitä silti.
Siitä että olisi täysin idioottimaista mikäli ennen joulua oltaisiin painettu koko käytettävä rahamäärä kiinni pelaajistoon. Vaikka näin olisi tehty niin ei muuta kun puhelinta käteen ja soittoa yhteistyökumppaneille, niin ne muutkin tekee.
Pärjätäänkö alaketjujen senttereiden vertailussa?Enpä tiedä onko nyt kauheen vakuuttavaa ollu ku kaikki miinuksella.Juu.
@ZikZak
Jos Ilveksen sentteristön selkeä ongelma on se, ettei oikein löydy kahta kärkisentteriä, kun taas sitten alempien ketjujen senttereissä pärjätään vertailussa hyvin, niin miten Ilves voisi kärsiä kahden kärkisentterin loukkaantumisesta enemmän suhteessa muihin? Eikös tämä mene juuri päinvastoin Eniten kärsisivät ne, joiden sentteristön vahvuus on kaksi kovaa kärkeä.
(Toki Ilveskin olisi ihan kusessa, mutta se ei tuohon epäloogisuuteen liity).
Tapparalla nyt on ainakin laidoilla sitä taitoa reippaasti, vaikka suoranaisesti senttereiden pisteolettamassa ehkä vähä vähemmän. Noin muutenkin Ilveksessä pitää keskittyä laittamaan oma joukkue kuntoon, eikä ainakaan tehdä vertauksia Saipan tai IFK,n pelaajiston kanssa. Tappara voi olla se kehen pelaajistoa voi kannattaa vertailla, ja se pitää tehdä kauttaaltaan eikä vain 1-2 ketjun perusteella.Jep. Ota pois Saipalta Petman ja Kalapudas, Ifk:lta Lehterä ja Kodytek, Tapparalta Keskinen ja Mattila, Kärpiltä Kovarcik ja Virta jne jne.
Pärjätäänkö alaketjujen senttereiden vertailussa?Enpä tiedä onko nyt kauheen vakuuttavaa ollu ku kaikki miinuksella.
Itselleni on ainakin täysin selvää se että raha kahteen laatupelaajaan on tämän organisaation tavalla tai toisella löydettävä, loput on Tillusta kiinni.En puhunut koko rahamäärästä, enkä ole missään vaiheessa koittanut edes spekuloida, ettei enää olisi varaa tehdä mitään. En kuitenkaan pidä itsestäänselvyytenä, että tässä nyt enää olisi rahkeita reagoida hankkimalla kaksi kovan luokan pelaajaa. Siitä me kai puhuttiin?
Mutta joo, on sekin mahdollista. Eniten mua huolettaa se, että sitä sentteriä ei mistään enää saada. Riittävän hyvää ainakaan.
MäntyMä en osallistu keskusteluihin, joissa plus-miinus-tilasto sellaisenaan on argumenttina. Totean siis, että Nättinen on sarjan parhaita alaketjujen senttereitä, melkein jopa "liian hyvä" sinne ja Borg täyttää paikkansa ja lopetan tämän osaltani tähän.
Ilmeisesti olen vähän enemmän huolissani kuin sinä näistä alaketjujen senttereistä mutta toki turha vääntö,näillä mennään ja toivotaan että pelaavat hyvin ja löytävän vähän tehojakin.Mä en osallistu keskusteluihin, joissa plus-miinus-tilasto sellaisenaan on argumenttina. Totean siis, että Nättinen on sarjan parhaita alaketjujen senttereitä, melkein jopa "liian hyvä" sinne ja Borg täyttää paikkansa ja lopetan tämän osaltani tähän.
Mänty
X (joku kova)
Nättinen
Borg
Mä en ymmärrä miksei toi keskusta olisi riittävä ihan päätyyn asti. Olkoonki että Borgilta odotin enemmän, mutta puuttuuko tolta muutaku pisteitä, ja niitä voi vielä tulla. Alotuksis ei huippu, mutta ei menestys siihen kaadu.
Minä tiedän yhden Joonaksen.Mänty
X (joku kova)
X (joku kova)
X (joku kova)
Mä en ymmärrä miksei toi olisi vielä riittävämpi päätyyn asti. Mistähän niitä "jokukovia" saatais?
Mänty
X (joku kova)
X (joku kova)
X (joku kova)
Mä en ymmärrä miksei toi olisi vielä riittävämpi päätyyn asti. Mistähän niitä "jokukovia" saatais?