Tästä nyt on liikkunut foorumeilla vähän kaikenlaista huhua, mutta eikö joku täälläkin maininnut että Eurooppaan palatessa suuntana olisikin Ruotsi?Huhuissa tosiaan Thomson
Tästä nyt on liikkunut foorumeilla vähän kaikenlaista huhua, mutta eikö joku täälläkin maininnut että Eurooppaan palatessa suuntana olisikin Ruotsi?Huhuissa tosiaan Thomson
Muutamilta lukon kannattajilta kuullut että omissa ei ole mikään kummoinen ja en näe mitään käyttöä kiekollisiin pakkeihin ku niitähän meillä on ja huhujen perusteella tulossa parempaa kaveria kuin StenqvistSopiiko kysyä miksi?
Totta sekin, noh nähdään keväällä mitkä toteutuu.Toki Thomsonista myös huhua, että menisikin Ruotsiin.
On sitäkin ollut, itse toin ensimmäisenä huhun Thomsonista ja edelleen seison sen takana että pelaa meillä jos tuolta lähtee.Tästä nyt on liikkunut foorumeilla vähän kaikenlaista huhua, mutta eikö joku täälläkin maininnut että Eurooppaan palatessa suuntana olisikin Ruotsi?
Minä huhuilin. Pelannee Ruotsissa. Soppari sinne rustattu kuulemani mukaan, joskin voi myös olla mahdollista että jatkaa vielä ahl/nhl.Tästä nyt on liikkunut foorumeilla vähän kaikenlaista huhua, mutta eikö joku täälläkin maininnut että Eurooppaan palatessa suuntana olisikin Ruotsi?
Kaksi tulokasta liittynyt foorumille täsmälleen samaan aikaan. Molemmat antaa eri huhun. Ei nyt kannata paljoa painoarvoa
Thomson Ruotsiin. Tillu kääntänyt katseet muualle.Totta sekin, noh nähdään keväällä mitkä toteutuu.
Antaisin pikkusen reilu nolla prosenttia.
Juu ei kannata sentteriä siirtorajalle odotella. Ajetaan Bauta vaikka sitten laidalla sisään liigatasolle, mutta sentteriosasto ja muutkin avainpaikat kauden alkuun mennessä kuntoon.Oma veikkaus senttereistä:
Palve
X (pelicans)
Naimies Tsekeistä
Alkuun Bau ja siirtorajan kynnyksellä, joko Toivotaan tai ei sentteriä sisään...
Bryggmanille tuskin kannattaa arvioida nollaa prosenttia...
Itse löisin kolikot että menee Ruotsiin näin luulin jo aikoja sitten..On sitäkin ollut, itse toin ensimmäisenä huhun Thomsonista ja edelleen seison sen takana että pelaa meillä jos tuolta lähtee.
Toki, kaikki on mahdollista kun huhuja.
Kannattaa huomata, että pelasi syys-ja lokakuussa, jolloin Pelicans oli sarjan huonoin joukkue. Noi miinukset on siltä ajalta. Sen jälkeen loukkaantui ja on vasta palannut peleille.Kolme pistettä ja -7 tällä kaudella.
Toivoisin että olisi vähän kunnianhimoisempaa eikä otettaisi pelaajaa vain siksi että hän voittaa aloituksia. Jotta nelosketjustakin voisi saada edes jotain irti ensi kaudella.