Eihän siellä ole kuin Calle ja Lööke laitureista Ratista parempia tällä hetkellä.Könönen ennen Ratista pelaavaan kokoonpanoon. Hauska nähdä miten ketjut muodostuu kun sairastuvalta palaa porukkaa.
Eihän siellä ole kuin Calle ja Lööke laitureista Ratista parempia tällä hetkellä.
Ethän sä uskonut kauheesti Mäntykiveenkään mutta mites kävi?Ratisen data edelleen erittäin hyvää koko kauden otannalla ja perusominaisuudet(luistelu,kamppailut erittäin korkealla tasolla).Tappara peli ihan hyvä Ratiselta.Tehoja sais kyllä tulla enemmän.Sanotaanko niin että Ratinen ei varmasti ole niin hyvä kuin mitä mä luulen muttei varmasti ole niin huono kuin mitä sä väität?Ei ole sinulle tämä seuraava lause.
Mutta en perkele ymmärrä mitä ihmiset näkevät hänen pelaamisessaan. Varmasti ihan hyvä jätkä ei siinä.
Harmi, että pelisilmälle ja käsittämättömille kiekonmenetykseen johtaville ratkaisuille ei ole dataa.Ethän sä uskonut kauheesti Mäntykiveenkään mutta mites kävi?Ratisen data edelleen erittäin hyvää koko kauden otannalla ja perusominaisuudet(luistelu,kamppailut erittäin korkealla tasolla).Tappara peli ihan hyvä Ratiselta.Tehoja sais kyllä tulla enemmän.Sanotaanko niin että Ratinen ei varmasti ole niin hyvä kuin mitä mä luulen muttei varmasti ole niin huono kuin mitä sä väität?
Ethän sä uskonut kauheesti Mäntykiveenkään mutta mites kävi?Ratisen data edelleen erittäin hyvää koko kauden otannalla ja perusominaisuudet(luistelu,kamppailut erittäin korkealla tasolla).Tappara peli ihan hyvä Ratiselta.Tehoja sais kyllä tulla enemmän.Sanotaanko niin että Ratinen ei varmasti ole niin hyvä kuin mitä mä luulen muttei varmasti ole niin huono kuin mitä sä väität?
Hmm. Ratinen on sellainen näyttävä pörrääjä, saa peliä vastustajan päähän mutta siihen se vähän jääkin. Tehoton koohottaja, joidenkin silmään tuollaiset näyttää kentällä hyvältä.
Ei se nyt ihan kauhea yllätys ole, että 26-vuotias peluri, joka ei ole urallaan puhkaissut 30-pisteen rajaa, ei ole pystynyt nousemaan parrasvaloihin kun ykkösmiehiä kaatuu edestä.
Ratinen olisi loistava palanen johonkin kolmosketjun laitaan. Nyt pyörittää meidän ylivoimaa…
Kos-Mänty-LöökeMikäs on ilman Suomea se meidän paras kokoon pano.
Finaali sarjaan.
Vuoden alun 10 pelin ja 4+6 pisteiden suonenvedon jälkeen Ratinen ei ole tuonut tuohon peliin kyllä yhtään mitään hyödyllistä. Toki tuolloin foorumin Ratiskerho piti miestä puolijumalana ja vannoivat miestä pelastajaksi, kunhan palaa loukkaantumisen jälkeen kentälle. Noh, mites kävikään.
Kuka tahansa ECHL-arpa luistelu-, laukaus- ja YV-osaamistaidolla olisi tuonut tuohon 100% enemmän hyötyä.
Kos>Ratinen kolmosessa. Kos ansaitsis paikan kolmosessa.Oli kyllä todella iso bonus meille tämä Najmanin paluu. Hänestä voisi olla apuja tuonne vasempaan laitaan. Oletan, että Nättinen palaa pian kokoonpanoon. Siinä kohtaa sitten vaan rohkeasti kokeilemaan Najmania laituriksi Mäntykiven ketjuun.
Najman-Mäntykivi-Lööke
Klingberg-Borg-Meskanen
Ratinen-Nättinen-Svejkovsky
Tuossa olisi jokaiseen kärkiketjuun käsiä.
Miksei. Luotan kuitenkin vielä Ratiseen. Ollut hyvä pari Svejkovskyn kanssa aina kun Svej on vaan pystynyt pelaamaan.Kos>Ratinen kolmosessa. Kos ansaitsis paikan kolmosessa.
Itsellä alkaa pikkuhiljaa luotto loppua, perjantaina oli jo parempaan päin mutta lauantaina taas oli paska. Toivotaan että Rati parantais otteitaan vielä näissä kahdessa runkkarin pelissä.Miksei. Luotan kuitenkin vielä Ratiseen. Ollut hyvä pari Svejkovskyn kanssa aina kun Svej on vaan pystynyt pelaamaan.