Meklari
Luottopelaaja
Tässä olisi ainakin kevään mies. Iso ja ilkeä. Huh huh.Tuleehan tuo Bryggman.. tuleehan ?
Tässä olisi ainakin kevään mies. Iso ja ilkeä. Huh huh.Tuleehan tuo Bryggman.. tuleehan ?
Ei kai nyt enään kolmatta kautta toivota et jos potentiaalia löytyy…Tuo Mattila, Najman, Mäntykivi, Bau olisi kivikova sentteristö liigaan mun mielestä. Ei jäis kannu siitä kiinni
Tuo trolli on väärässä. Lähti alunperin Jatkiksen foorumilta liikkeelle. Ja tuo tenava tuskin Jatkiksen foorumille on päässyt
Eikai tässä nyt mihinkään potentiaaliin nojattu nytkään. Ihan kaikista ne isoimmat epäonnistujat Clendening, Palve, Niku. Kokeneita ratsuja ja nimiä. Ihan vihkoon keväällä. Itse odotan hyvin roolitettua joukkuetta joka laittaa kaiken likoon. Kuten vaikkapa Kalpa, mutta hieman kovemmilla nimillä. Jos jotain on opittu niin palkkaratsuilla ei ainakaan voiteta.Ei kai nyt enään kolmatta kautta toivota et jos potentiaalia löytyy…
Mä väittäisin, että vaikka Pennanen olisi saanut Liigasta kenen tahansa muun joukkueen rosterin, niin Pennasen tie olisi tyssänyt ihan viimeistään puolivälieriin.Eikai tässä nyt mihinkään potentiaaliin nojattu nytkään. Ihan kaikista ne isoimmat epäonnistujat Clendening, Palve, Niku. Kokeneita ratsuja ja nimiä. Ihan vihkoon keväällä. Itse odotan hyvin roolitettua joukkuetta joka laittaa kaiken likoon. Kuten vaikkapa Kalpa, mutta hieman kovemmilla nimillä. Jos jotain on opittu niin palkkaratsuilla ei ainakaan voiteta.
Näköjään jotkut Ilves fanit täällä tykkää toivoa ja sitten itkeä kauden lopussa kun taas jäi vajaaksi joku osa-alue.Ei kai nyt enään kolmatta kautta toivota et jos potentiaalia löytyy…
Eli Väisänen ei välttämättä pelaa peliäkään täällä.Rangers Agree to Terms with Kalle Vaisanen | New York Rangers
New York Rangers President and General Manager Chris Drury announced today that the team has agreed to terms with forward Kalle Vaisanen on a three-year, entry-level contract. Vaisanen, 21, finished his 2023-24 season with TPS of Finland’s Liiga with nine goals and five assists for 14 points in...www.nhl.com
Hieman liian isoa sulkaa yrittää kyseinen mouho nyt ottaa hattuunsa.
Ai toivottavasti ei pelaa? Pelasi ainakin tapparaa vastaan oikeinkin mallikkaasti ja itse kyllä mielelläni miehenalun Ipaan ottaisin.Toivottavasti.Tai miten sen nyt ottaa!?
Hieman liian isoa sulkaa yrittää kyseinen mouho nyt ottaa hattuunsa.
Niin tässäkin tullaan nyt varmaan siihen, mihin rooliin kaveria aatellaan. Jos johdon tarkotus on pistää Väisänen kolmoskentän rooliin niin ei kiitos, mutta neloseen halvalla lapulla ehdottomastiAi toivottavasti ei pelaa? Pelasi ainakin tapparaa vastaan oikeinkin mallikkaasti ja itse kyllä mielelläni miehenalun Ipaan ottaisin.
Luuli pääsevänsä NYR:iin mutta joutuikin Torontoon.Siis toivottavasti ei pelaa NYR:ssä vaan Ipassa!
Torontossa paremmat mahdollisuudet mestaruuteen!Luuli pääsevänsä NYR:iin mutta joutuikin Torontoon.
Pelaakos Väisänen meillä nyt siis lainalla ensi kaudella? Jos pelaa. Säästöä?
On muuten sekin uskomatonta että meidän ykkös pakkipari parikka- lancaster ”romahti” pennasen kaudella.Utunen menee nykytasollaan heittämällä ainakin Parikan ja Latvalan ohi.