Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän perjantaina pitää kapteeni olla, kun ei ole Nikke enää joukkueessa. Eli tänään tai huomenna tullee tieto. Viime vuonna tuli Tampere Cup -viikon keskiviikkona.
Oma veikkaukseni tähän on
Nättinen C - Klingberg A - Utunen A.
Lisäksi kapteeniryhmään Engberg, Borg, Björkqvist ja Latvala -nelikosta kolme.
Klingberg olisi luontainen valinta kapteeniksi, mutta Nättisen uskon C-kirjainta kantavan tämän kauden näiden kahden välillä.
Niin isolla osalla soppari 2026 asti, että ei ole kauheasti pitkän ajan kapteeneja tarjolla. Kappea tuskin pidetään, Latvala ei ole mielestäni kapteeniainesta kuitenkaan. Engberg uusi kaveri, tuskin äänestyksen huipulla. Kling ja Nättinen vaikea ennustaa iän puolesta, jatkaako kumpikaan, eli jatkumo ei puolla kumpaakaan. Utusellakin loppuu 2026 pahvi.
Borg voisi yllättää. C rintaan ja pari lisävuotta sopimukseen. Ikä tai asenne ei estä ja nelossentterinä erittäin hyvä.
Kyllä joukkue jo tietää kapteeniston. Yleisöön se ei niinkään vaikuta, kun ei niitä varmaan somessa vahingossa kukaan vilauta.Voisin kuvitella, et kun tänään on kuvauspäivä niin eiköhän niissä paidoissa oo jo kirjaimet ommeltuna
Muuten hyvästä tekstistäsi pitää tähän tarttua, siis siltä osin että tulevalla kaudella Liigassa on todella paljon hyviä maalivahteja. Pavlat on toki kärkikahinoissa mutta parhaaksi en itse laita. Taposen pitää myös ottaa iso loikka takaisin oikealle raiteelle, siihen toki Karhun johdolla uskon.Silläkin riskillä, että kuulostan McTorsolta. Meillä on kauden parhaat kannattajat, sen tietää jo nyt. Meillä on melko varmasti koko sarjan paras veräjänvartija ja riittävän hyvä kakkonen, joka voisi monessa joukkueessa olla ykköstorjujakin.
On hyviä maalivahteja paljon kyllä, mutta mielestäni Pavlat on paras. Kauteen lähtiessä. Voin olla väärässä.Muuten hyvästä tekstistäsi pitää tähän tarttua, siis siltä osin että tulevalla kaudella Liigassa on todella paljon hyviä maalivahteja. Pavlat on toki kärkikahinoissa mutta parhaaksi en itse laita. Taposen pitää myös ottaa iso loikka takaisin oikealle raiteelle, siihen toki Karhun johdolla uskon.
En siis ole huolissani Ilveksen maalivahtiosastosta, mutta tuossa kun olen selaillut Liigan maalivahteja (olen mv-nörtti) niin ilolla tervehdin suuntausta sen suhteen minkätasoisia veskareita joukkueilla on.
Helpottavaa! Hetken jo luulin, että joku on keksinyt aikakoneen ja siirtänyt meidät, tai ainakin tämän keskustelun kaudelle 2023-2024.Mäntykivi tuskin laitaan siirtyy. Pidän sitä ihan salettina.