Ilveksen kokoonpano 2025-2026

"Kommentit valinnoista

Viime kauden pronssijoukkueen Ilveksen puolustuksessa on useampi laadukas pelaaja, mutta yksilöinä Niklas Friman ja kumppanit jäävät juuri ja juuri kärkiviisikon ulkopuolelle."

Mennyt Niken paluu aivan ohi.

"Kommentit valinnoista

Viime kauden pronssijoukkueen Ilveksen puolustuksessa on useampi laadukas pelaaja, mutta yksilöinä Niklas Friman ja kumppanit jäävät juuri ja juuri kärkiviisikon ulkopuolelle."

Mennyt Niken paluu aivan ohi.
Joo kirjoitin juuri samaa tuonne media-ketjuun

Sitoutuminen tottakai ekana ja sitä ei kukaan paskavasaran hylkiöistä osoittanut, Mattilat vieläpä kahteen otteeseen kun ensin haistattivat vitut mennessää Peeaasta KalPaan ja Lukkoon. Järventien perheessä ilmeisesti äiti tyrannisoi poikien uria. Kaikkea mahdollisimman pahaa kaikille, mutta etenkin Mattiloille.

Sitoutuminen tottakai ekana ja sitä ei kukaan paskavasaran hylkiöistä osoittanut, Mattilat vieläpä kahteen otteeseen kun ensin haistattivat vitut mennessää Peeaasta KalPaan ja Lukkoon. Järventien perheessä ilmeisesti äiti tyrannisoi poikien uria. Kaikkea mahdollisimman pahaa kaikille, mutta etenkin Mattiloille.

Menee pahasti aiheesta sivuun, mutta korjataan tämä väite. Jesper Mattilalle ei Ilves edes tarjonnut sopimusta, koska pakisto oli tuolloin täynnä (meni Kalpaan).

Julius oli tuolloin huomattavasti halutumpi pelaaja, mikä tosin taitaa nykyään olla jo päinvastoin.

Viimeksi muokattu:
Ei mua ainakaan vituta,meillä on loistavat ulkomaalaiset jotka ovat sitoutuneet tähän joukkueeseen ja Ilves-logoon. Mitään velttoja Jokipakkoja ei edes kiinnostaisi katsella. Jesper olisi ainoa joka todella vahvistaisi Ilvestä toisin kuin velipoikansa varsinkaan Juliuksen hintalapulla. Olen tyytyväinen joukkueeseen.

Menemättä pelaajien tason arviointiin, niin minulle ulkomaalaisista mm. Johansson, Pavlat, Klingberg, Lööke, Svejkovsky, Nyberg ja Borg edusyavat tuttuja kasvoja ja joukkueeseen sitoutuneita Ilveksiä. Minua olisi ottanut merkittävästi enemmän päähän Johanssonin pelaaminen Tapparan paidassa kuin Mattilan tai Jokipakan. Mäntykiveä ei voi edes ajatella toiseen koppiin, vaikkei mikään Ilves-kasvatti olekaan.

Ei tässä kilpailla oman tai toisen joukkueen kasvattien määrästä tai kansallisuusasteesta.

Takaisin