Asylum
Luottopelaaja
Mihis Supi lähdössä? On vain Ilves.
Suomessa kyllä, mutta ulkomailla on muitakin.
Mihis Supi lähdössä? On vain Ilves.
Supi ulkomaille? Tuskin.Suomessa kyllä, mutta ulkomailla on muitakin.
No kyllä se Supikin jossain kohtaa varmaan haluaa sen ulkomaisen sarjan kortin katsoa.Supi ulkomaille? Tuskin.
Itse uskon et haluaa voittaa mestaruuden Ilveksessä. Kyselyitä ja tarjouksia varmasti on tullut jo!No kyllä se Supikin jossain kohtaa varmaan haluaa sen ulkomaisen sarjan kortin katsoa.
Tottakai haluaa, mutta peliura on rajallinen. Varmasti Supi uskoi kun edellisen sopparin teki, että 2 kautta riittää ainakin siihen finaalipaikkaan. Nyt en yhtään ihmettelisi, jos lähtisi ensi kaudeksi vaikka Iksan kaveriksi.Itse uskon et haluaa voittaa mestaruuden Ilveksessä. Kyselyitä ja tarjouksia varmasti on tullut jo!
On rajallinen. Raha ja kokemukset. Siinäpä ne syyt lähteä. Toistaiseksi halunnut pysyä vain Ilveksessä. Uskon ettei ihan vielä lähde.Tottakai haluaa, mutta peliura on rajallinen. Varmasti Supi uskoi kun edellisen sopparin teki, että 2 kautta riittää ainakin siihen finaalipaikkaan. Nyt en yhtään ihmettelisi, jos lähtisi ensi kaudeksi vaikka Iksan kaveriksi.
Voi jeesus. Tottakai haluaa mutta ei se Supi sitäkään nyt loppu uraansa aio täällä odottaa.Itse uskon et haluaa voittaa mestaruuden Ilveksessä. Kyselyitä ja tarjouksia varmasti on tullut jo!
Voi jeesus. Tietenkään ei aio odottaa. Mikä sen tähän asti on täällä pitänyt nähdäksesi? Ja ”odottaminen” tarkoittaa ammattinsa suorittamista hyvällä korvauksella.Voi jeesus. Tottakai haluaa mutta ei se Supi sitäkään nyt loppu uraansa aio täällä odottaa.
Ilman koronaa ja Ukrainan tilannetta olisi lähtenyt jo. Tämä on tieto.Voi jeesus. Tietenkään ei aio odottaa. Mikä sen tähän asti on täällä pitänyt nähdäksesi? Ja ”odottaminen” tarkoittaa ammattinsa suorittamista hyvällä korvauksella.
Sinä kommentoit, "Supi, ulkomaille? Tuskin".Voi jeesus. Tietenkään ei aio odottaa. Mikä sen tähän asti on täällä pitänyt nähdäksesi? Ja ”odottaminen” tarkoittaa ammattinsa suorittamista hyvällä korvauksella.
Jep. Mutta eikö silloin KHL? Siellä teki kerralla eläkerahat. Nyt ei niin valtavaa eroa taloudellisesti.Ilman koronaa ja Ukrainan tilannetta olisi lähtenyt jo. Tämä on tieto.
Nuo pistivät aika isosti markkinaa uusiksi.
Jaa ettei ole kamalasti eroa?Jep. Mutta eikö silloin KHL? Siellä teki kerralla eläkerahat. Nyt ei niin valtavaa eroa taloudellisesti.
Parikka ja Suomi olivat molemmat lähellä siirtyä Jokereihin.Jep. Mutta eikö silloin KHL? Siellä teki kerralla eläkerahat. Nyt ei niin valtavaa eroa taloudellisesti.
No totta hemmetissä ”hyvän rahan”. Suomi saa Suomestakin ”hyvän rahan”. Ero on kuitenkin merkittävä ja Suomen näytöt toistaiseksi vain Liigasta.Parikka ja Suomi olivat molemmat lähellä siirtyä Jokereihin.
Kyllä SHL:stä hyvän rahan saa, monistakin syistä. Verotus jne.
Suomi saa helposti ruotsista 3v 1 000 000€.No totta hemmetissä ”hyvän rahan”. Suomi saa Suomestakin ”hyvän rahan”. Ero on kuitenkin merkittävä ja Suomen näytöt toistaiseksi vain Liigasta.
Saa helposti 6v 2 000 000€ miksei suoraan sitä?Suomi saa helposti ruotsista 3v 1 000 000€.
Mieti paljonko siitä jää käteen ja mieti kuinka kauan täytyisi suomessa pelata, että jäisi sama summa käteen.
Oletko useinkin nähnyt Euroopassa 6v diilejä?Saa helposti 6v 2 000 000€ miksei suoraan sitä?
Voitko sää nyt vastata tuohon mun kysymykseenSaa helposti 6v 2 000 000€ miksei suoraan sitä?
Siis onko 3v 1 000 000€ brutto- vai nettopalkka? Lähdetään siitä.Voitko sää nyt vastata tuohon mun kysymykseen