Ondrej Fucking Kos
Luottopelaaja
Klingberg-Jasek-SvejkovskyMiltäs tuo rosteri sitten näyttäisi Kos kärkikentissä?
Kos-Mäntykivi-Lööke
Ratinen-Török-Engberg
Björkqvist-Borg-Nättinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Klingberg-Jasek-SvejkovskyMiltäs tuo rosteri sitten näyttäisi Kos kärkikentissä?
Klingberg-Jasek-Svejkovsky
Kos-Mäntykivi-Lööke
Ratinen-Török-Engberg
Björkqvist-Borg-Nättinen
Klingberg-Jasek-Svejkovsky
Kos-Mäntykivi-Lööke
Ratinen-Török-Engberg
Björkqvist-Borg-Nättinen
Nättinen tai Borg ovat urallaan pelanneet enemmän laidassa kuin keskellä, joten sekään ei olisi ongelma.
En niin väittänytkään. Vastasin viestiin missä kysyit millainen kokoonpano olisi jos Kos olisi kärki ketjussa. Eiköhän sieltä joku vasen laituri vielä tule.Eli Tillun viimeset roposet säästettäisiin ensi kauden "engbergien" hankintoihin. Tätä siis vähän hainkin kysymyksellä...
Itse en usko että Nättinen pelaa laidalla. Tai siis on ennakkoon kaavailtu laitaan.
En niin väittänytkään. Vastasin viestiin missä kysyit millainen kokoonpano olisi jos Kos olisi kärki ketjussa. Eiköhän sieltä joku vasen laituri vielä tule.
Borg merkattu Ep:ssa pelkästään keskushyökkääjäksi. Nättisen muistankin joskus olleen laidalla, mutta pääosin sentterinä hänet muistaisin... eli haluatko avata tätä asiaa lisää?
Kos ihan lupaava peluri, mutta mitään vapaalippuja tuloskenttiin ei liigan yhdestä kärkiseurasta voi löytyä. Saa itse peliesityksillään tasonsa näyttää, mutta mitään sellaista ei ole vielä nähty. Kärkikenttiin pitää vielä se yksi tasonsa jo todistanut peluri hankkia.
Kos ihan lupaava peluri, mutta mitään vapaalippuja tuloskenttiin ei liigan yhdestä kärkiseurasta voi löytyä. Saa itse peliesityksillään tasonsa näyttää, mutta mitään sellaista ei ole vielä nähty. Kärkikenttiin pitää vielä se yksi tasonsa jo todistanut peluri hankkia.
Ei Ratinen tai Engberg kumpikaan mene neloseen. Molemmat kolmoseen ja Kappe sinne neloseen. Jos Nättinen halutaan pitää keskellä niin sitten tilanne on aivan eri. Kuitenkin tällä hetkellä se on tarpeetonta, joten nelosen oikee laita olisi aika sopiva paikka hänelle.Eli näyttäisi joltain muulta, kun tuo hahmotelma.
Olisiko Ratinen vai Engberg sitten nelosessa... no peliotteethan sen näyttää lopulta kuka missäkin kentässä pelaa. Ja loukkaantumisia tietysti tulee myös.
Mun on hyvin vaikea uskoa tähän. Laurell on jäänyt mieleen vain nopeudestaan, mutta Kosin hyökkäyspään pelaamisessa on sen lisäksi paljon arvaamattomuutta. Lisäksi Ondrej on ollut koko ajan vakiokokoonpanossa oleva junnumaajoukkuepelaaja siinä missä Laurell ei ole päässyt edes kokeilemaan. Pidän kyllä ihan eri tason prospektina Kosia.En ala tästä vetoa lyömään, mutta veikkaan Laurellin lyövän isommin läpi ensi kaudella kuin Kossin.
Mun on hyvin vaikea uskoa tähän. Laurell on jäänyt mieleen vain nopeudestaan, mutta Kosin hyökkäyspään pelaamisessa on sen lisäksi paljon arvaamattomuutta. Lisäksi Ondrej on ollut koko ajan vakiokokoonpanossa oleva junnumaajoukkuepelaaja siinä missä Laurell ei ole päässyt edes kokeilemaan. Pidän kyllä ihan eri tason prospektina Kosia.
Ei Ratinen tai Engberg kumpikaan mene neloseen. Molemmat kolmoseen ja Kappe sinne neloseen. Jos Nättinen halutaan pitää keskellä niin sitten tilanne on aivan eri. Kuitenkin tällä hetkellä se on tarpeetonta, joten nelosen oikee laita olisi aika sopiva paikka hänelle.