Ilveksen kokoonpano 2025-2026

Siis kuka helvetti tohon kakkoskenttään pitäisi laittaa, että saataisiin järkevät kärkikentät?

Kappe on tulosketjuissa aivan komediavalinta. Ratisella ei riitä. Klingbergillä ei riitä. Quinneville on ylvoima ase ja ei 5vs5 ole tarpeeksi vahva kärkikenttiin niin tuo paikka kolmosessa on ihan hyvä.

Vaikka Mänty ja Henman vaihdettaisiin päikseen niin silti tuossa on aukko.

Henman-Jasek-Lööke
Török-Mänty-X

En mä keksi tuohon ketään. Kai se Rati on siellä pian takaisin.
Sinänsä aivan sama, kun ihan ensimmäisenä pitäisi uusia valmennus. Nykyinen tulee vetämään ihan samalla lailla kuin tähänkin asti tämän kauden. Vaikea on potkia pois kavereita näköjään.

Siis kuka helvetti tohon kakkoskenttään pitäisi laittaa, että saataisiin järkevät kärkikentät?

Kappe on tulosketjuissa aivan komediavalinta. Ratisella ei riitä. Klingbergillä ei riitä. Quinneville on ylvoima ase ja ei 5vs5 ole tarpeeksi vahva kärkikenttiin niin tuo paikka kolmosessa on ihan hyvä.

Henman-Jasek-Lööke
Török-Mänty-X

Iso Lasse isolla lompakolla meille.

Henman-Jasek-Lööke
Török-Mänty-X

Engberg, ei kahta sanaa. Miksi kolmonen on lukittu vaikka se ei toimi?

Sinänsä aivan sama, kun ihan ensimmäisenä pitäisi uusia valmennus. Nykyinen tulee vetämään ihan samalla lailla kuin tähänkin asti tämän kauden. Vaikea on potkia pois kavereita näköjään.
Kyllä itse sinällään luotan Hölön pelitapaan. Ilves luo 0.77 maalia enemmän odottamaa per peli kuin vastustaja joka on isollakin erolla toiseksi korkein lukema. Tänään toki oli muutenkin vähän poikkeusmatsi ja oltiin ihan oikeasti vaan huonompia, mutta hyvin vähän näitä on ollut missä vastustaja vienyt pelitapahtumia.

Toki sitten erikoistilanteissa ollaan todella keskinkertaisia ja kaukana kärkitasosta mikä vetää alaspäin. Hölön tiimiin en niinkään luota.

On tuo silti aika huolestuttavaa, miten noiden ketjujen lukitsemisessa on noin isoja ongelmia ja ei saada täytettyä kärkirooleja kunnolla. Tapparalla esimerkiksi tuo hierarkia ja kärkijätkät ollut selviä ja ei ole mitään epäselvyyksiä.

Kyllä itse sinällään luotan Hölön pelitapaan. Ilves luo 0.77 maalia enemmän odottamaa per peli kuin vastustaja joka on isollakin erolla toiseksi korkein lukema. Toki sitten erikoistilanteissa ollaan todella keskinkertaisia ja kaukana kärkitasosta mikä vetää alaspäin. Hölön tiimiin en niinkään luota.

On tuo silti aika huolestuttavaa, miten noiden ketjujen lukitsemisessa on noin isoja ongelmia ja ei saada täytettyä kärkirooleja kunnolla. Tapparalla esimerkiksi tuo hierarkia ja kärkijätkät ollut selviä ja ei ole mitään epäselvyyksiä.
Kiva saldo ja Ripa/Tillu ostivat sen.

Missä on se edelläkävijyys.

Takaisin