• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen kokoonpano 2025-2026

Vähän jopa harmittaa, että se yksi 56-vuotias negapetteri lähti lauluun tältä foorumilta. Kaiffari ilmestyi samantien jatkoaikaan julistamaan, että Ilveksellä ei ole mitään palaa Kalpaa vastaan. Tuskin on sinnekään uskaltanut laittaa mitään enää.
Ei varmaan hetkeen, mutta jahka vastustaja varmistuu välieriin niin alkaa tulta tulemaan.

Mä toivon ettei Nättinen palaa pelaamaan vaikka toivottavasti on tervehtynyt. Tällä hetkellä joukkueessa 13 parempaa hyökkääjää.

Mä toivon ettei Nättinen palaa pelaamaan vaikka toivottavasti on tervehtynyt. Tällä hetkellä joukkueessa 13 parempaa hyökkääjää.
Quinneville ei ole parempi. Huonolla tasolla kenttäpelissä. Jos osuisi ylivoimalla tai muuten, niin tilanne toinen. Hänen tilalle voi sovittaa vaihtoehtoja, kiekkoa pitävä Ratinen tai keskelle enemmän tasapainoa ketjuun tuova Nättinen kelpaa (mikäli liike edes säällinen poissaolon jälkeen).

Quinneville ei ole parempi. Huonolla tasolla kenttäpelissä. Jos osuisi ylivoimalla tai muuten, niin tilanne toinen. Hänen tilalle voi sovittaa vaihtoehtoja, kiekkoa pitävä Ratinen tai keskelle enemmän tasapainoa ketjuun tuova Nättinen kelpaa (mikäli liike edes säällinen poissaolon jälkeen).
Q tuo edes paperilla lisää maalintekovoimaa. Ja sitä ei ihan liikaa ole. Eihän se tulostaululla ole vielä liiemmin näkynyt, mutta en ottaisi hänen laukausta pois yhtälöstä ja korvaisi lähinnä luistelua tuovalla Ratisella tai graindaaja Nättisellä, jolla kiire ehtiä mihinkään.

Nättinen ollut jo pidemmän tovin plus merkkinen pelaaja ja pätevä omapää edellä pelaava sentteri. Ei jää Nädestä kiinni, mutta ei kyllä keikauta venettä huonompaankaan suuntaan vaikka pelaisi nelosen keskellä.

Q oli muuten isossa osassa 2-2 maalissa.

Takaisin