Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Töissä olen itseasiassa ja täysin selvänä.Tainnut tulla maistelua vähän liikaa vappumehua?
Mikäs tässä eniten saa moista miettimään ja epäilemään ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Töissä olen itseasiassa ja täysin selvänä.Tainnut tulla maistelua vähän liikaa vappumehua?
Aika monikin asia.. Tänäänkö ilves pelaa? Ykköskenttä Pavlat-Taponen-Kuivila? Väisänen ysipakki? Kucerik seiskapakki/rotaatio? Svej leftissä?Töissä olen itseasiassa ja täysin selvänä.
Mikäs tässä eniten saa moista miettimään ja epäilemään ?
Niin.. Pavlat - Taponen - Kuivila ovat maalivahdit.Aika monikin asia.. Tänäänkö ilves pelaa? Ykköskenttä Pavlat-Taponen-Kuivila? Väisänen ysipakki? Kucerik seiskapakki/rotaatio? Svej leftissä?
Joo no paikat on kyllä päin helvettiä. Vielä kysymys siihen että millä tavalla ilves pelaa tänään?Niin.. Pavlat - Taponen - Kuivila ovat maalivahdit.
Pakit eivät välttämättä ole missään valmiissa sapluunassa.
Svej on väärällä puolella.
Ilves ei pelaa tänään. Taidat itse olla ottanut liikaa vappusimaa, tai ehkä sinun pitäisi ottaa sitä vähän.Joo no paikat on kyllä päin helvettiä. Vielä kysymys siihen että millä tavalla ilves pelaa tänään?
Sinähän tuon sanoit..Ilves tänään
Pavlat - Taponen - Kuivila
Johansson - Utunen
Pelli - Parikka
Latvala - Nyberg
Soini - Kucerik
Väisänen
Svejkovsky - Mäntykivi - X
Klingberg - Jasek - Lööke
Björqvist - Borg - Ratinen
X - Nättinen - Kos
Laurell - X - x
Hyvää vappuaSinähän tuon sanoit..
Rauhoitu hyvä mies, kyllä tuosta nyt ajatuksen saa kiinni ja tuo on hahmotelma siitä, millainen Ilves on "tänään", vaikka ei kirjaimellisesti pelaisi.Joo no paikat on kyllä päin helvettiä. Vielä kysymys siihen että millä tavalla ilves pelaa tänään?
Missä kohtaa Jasek on Ilvekseen tullut?Rauhoitu hyvä mies, kyllä tuosta nyt ajatuksen saa kiinni ja tuo on hahmotelma siitä, millainen Ilves on "tänään", vaikka ei kirjaimellisesti pelaisi.
En tiedä, ehkä saapuu joskus. Jos nyt noin kysyt, niin enhän minä häntä mallannut minnekkään. Palataan syksyllä ja ei elätellä mitään toiveita mihinkään suuntaan, niin kaikilla on mukavempaa, onhan tässä aikaa seurata vaikkapa finaaleita ja mitä muualla tapahtuu.Missä kohtaa Jasek on Ilvekseen tullut?
Siis tuossa edellä mainitussa hahmotelmassa "Ilves tänään" oli Jasek kakkosketjun sentterinä. Minusta tuollaiset hahmotelmat ovat vielä tässä kohtaa päiväunia eivätkä anna realistista kuvaa.En tiedä, ehkä saapuu joskus. Jos nyt noin kysyt, niin enhän minä häntä mallannut minnekkään. Palataan syksyllä ja ei elätellä mitään toiveita mihinkään suuntaan, niin kaikilla on mukavempaa, onhan tässä aikaa seurata vaikkapa finaaleita ja mitä muualla tapahtuu.
Lähestyin asiaa kulmalta " tänään ", eli tämän päivän varmat ja ehkä vahvimmat huhut.Missä kohtaa Jasek on Ilvekseen tullut?
Lähde?Kyllä sieltä jotain pelaajia on tulossa, varmastikkin.
Trust me bro.Lähde?
Ei ole tulossa.Lähde?
Lähde?
Olisihan tämä uskomaton, mutta en kyllä jaksa uskoa, että Leino ja Jasek tulisivat molemmat. Joko Leino on karannut ja Jasek tulee tai sitten vain Leino tulee.X-Mäntykivi-Lööke
Klingberg-"Leino"-"Jasek"
"Kucerik"-Johansson
"Nyberg"-Pelli
Pavlat
Siinä olis kyllä aikamoinen top 6, top 4 ja ykkösmolari. Omaan lähteeseeni luottaen Jasekin kanssa käydään keskusteluja tällä hetkellä ja Leinolle todennäköisin osoite olis meidän ilves. Myös ilmeisesti Arton soppari on jo varmaa kauraa, samoin Kucerik.
E. Oletten siis että X paikalle tulee joku aivan elittipelaaja jolla olisi hyvät mahdollisuudet pistepörssin top 5 sijoille.
Hyvin mahdollisesti valitettavasti Leino on nyt karannut. Kuitenkin Jasekin kanssa on tällä hetkellä neuvottelut meneillään.Olisihan tämä uskomaton, mutta en kyllä jaksa uskoa, että Leino ja Jasek tulisivat molemmat. Joko Leino on karannut ja Jasek tulee tai sitten vain Leino tulee.