Ilveksen kokoonpano 2026-2027

Eihän siinä sanottu muuta kuin että Bryggman on kärkiketjujen kaveri, eikä mikään kolmosketjulainen. Ja että uutta raikkaampaa jalkaa tulossa "koukkupolvien" tilalle.

En itsekään Bryggmania kolmoseen laittaisi.

Oliko muuten itselläsi jotain mielipidettä itse asiaan, kun jaksoit kommentoida viestiä?

Viimeksi muokattu:
En itsekään Bryggmania kolmoseen laittaisi.

Oliko muuten itselläsi jotain mielipidettä itse asiaan, kun jaksoit kommentoida viestiä?
No niinkuin tuossa vastattiin sulle että Bryggman on kärkiketjujen ukko, kun itse sanoit että tulee vain uusi kolmosketju. Että ihan sitä samaa mieltä olen. Joukkueen kasaamisen otan sitten enemmän kantaa kun selviää jäljellä olevat palaset.

No niinkuin tuossa vastattiin sulle että Bryggman on kärkiketjujen ukko, kun itse sanoit että tulee vain uusi kolmosketju. Että ihan sitä samaa mieltä olen. Joukkueen kasaamisen otan sitten enemmän kantaa kun selviää jäljellä olevat palaset.

Ai sanoin että tulee "vain".

Kirjoitin että hyökkäykseen tulee yksi kolmosketju lisää. Muuten samantyylinen, jolla tarkoitin Bryggman-Järvinen <-> Mäntykivi-Quenneville/Klingberg kärkipään muutokset.

E. Toivotaan että sinne kärkeen tulee yksi laatu laitahyökkääjä vielä Bryggmanin lisäksi.

Viimeksi muokattu:
Ai sanoin että tulee "vain".

Kirjoitin että hyökkäykseen tulee yksi kolmosketju lisää. Muuten samantyylinen, jolla tarkoitin Bryggman-Järvinen <-> Mäntykivi-Quenneville/Klingberg kärkipään muutokset.
No aika helposti tuosta viestistä voi sen käsityksen saada. Bryggman on lähtökohtaisesti melko iso upgrade tämän kauden Klingbergiin nähden.

No aika helposti tuosta viestistä voi sen käsityksen saada. Bryggman on lähtökohtaisesti melko iso upgrade tämän kauden Klingbergiin nähden.

No nythän sen selvitin, jos jäi epäselväksi.

Juu. Kyllä hän voi lähelle Quennevillen tahtiin maalejakin tehdä.

No nythän sen selvitin, jos jäi epäselväksi.

Juu. Kyllä hän voi lähelle Quennevillen tahtiin maalejakin tehdä.
Joo selvitit nyt. Vastasinkin sun aiempaan viestiin.

Quenneville nyt ei muilta ominaisuuksiltaan ole kärkiketjujen pelaaja kuin maalintekotaidoiltaan. Bryggman taas kokonaisvaltaisesti kärkipelaaja Liigaan.

Joo selvitit nyt. Vastasinkin sun aiempaan viestiin.

Quenneville nyt ei muilta ominaisuuksiltaan ole kärkiketjujen pelaaja kuin maalintekotaidoiltaan. Bryggman taas kokonaisvaltaisesti kärkipelaaja Liigaan.

Tiedän.

Bryggman on hyvä haku. Juuri tuollaisia kavereita pitää kärkikenttiin hankkia ulkopuolelta.

Ja vaikka vähemmän sitten niitä "kolmoskentän" jamppoja.

Mitäs jos tässä onkin käynyt nyt niin, että Iksan menettämisen jälkeen Tillu huomasi kuinka paljon kannattajat oikeasti välittävät omista kasvateista, minkä takia ensi kaudella meidän ykköspakki ja Johanssonin korvaaja onkin oma poika Ossi Tukio. Tehnyt kuitenkin kovaa jälkeä junnuissa ja saataisiin oma kasvatti ykköspakiksi ;)

Eli voidaan unohtaa, jos joku isommista jengeistä on perässä.

Meneeköhän peräti naapuriin...

E. Ja mahtaakohan Koskela olla edes kiinnostunut :D

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Millaista summaa olisit itse valmis maksamaan kaverista, joka pelannut kahteen edelliskauteen yhteensä 35 peliä ja muutenkin kärsinyt urallaan paljon loukkaantumisista. Syksyllä puhuttiin jopa uran olevan vaakalaudalla.

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Millaista summaa olisit itse valmis maksamaan kaverista, joka pelannut kahteen edelliskauteen yhteensä 35 peliä ja muutenkin kärsinyt urallaan paljon loukkaantumisista. Syksyllä puhuttiin jopa uran olevan vaakalaudalla.

En ole UTJ, enkä TJ. Mutta ilmeisesti siis Koivulasta on monikin kiinnostunut, Niin voidaan varmasti unohtaa, että tänne tulee.

E. Toki olihan 2 kautta enemmän ja vähemmän lasaretissa olleelle Utusellekkin vara tehdä jatkolappu...

Jos nyt vähän leikkisin utj.ta, niin jotain tommosta voisi olla mun ensi kauden rosteri... tiedä sitten riittäisikö rahat. Mutta tuntuu sitä olevan ainakin alaketjun kavereihin hyvin riittäneen.

Bryggman - Jasek - Lööke
Török/Koivula - Järvinen - Ikonen
Koivula/Török - Hynninen - Henman
Engberg - Borg - Haatanen
Heikkinen, Teuho-Markkola jne.

Parikka - Stenqvist
Lööf - Kivihalme
Nyberg - Pelli
"Oikeesti kova luuta"
Tukio jne.

Armalis
"?"

Koivulan kanssa en tekisi itse mitään ylikuumentuneiden markkinoiden mukaista riskisopimusta, ellei siinä olisi jotain pykäliä pelatuista otteluista ja terveystarkastuksen läpäisystä. Parempi näin kuin tarjota vain jotain minisopimusta.

Otto on ollut omia suosikkejani ja siitäkin huolimatta ajattelisin asiaa riskien kautta.

Koivulan kanssa en tekisi itse mitään ylikuumentuneiden markkinoiden mukaista riskisopimusta, ellei siinä olisi jotain pykäliä pelatuista otteluista ja terveystarkastuksen läpäisystä. Parempi näin kuin tarjota vain jotain minisopimusta.

Otto on ollut omia suosikkejani ja siitäkin huolimatta ajattelisin asiaa riskien kautta.

Riskit kuin Sami Sandellin kanssa.

Takaisin