Ilveksen kokoonpano 2026-2027

Itse lähtisin nyt rohkeasti siirtämään Borgia pois sentterin paikalta, että joukkueella olisi toivoa saada kolmas hyökkäävä ketju. Borg on tällä hetkellä hyökkäyssuuntaan totaalinen tyhjä aukko. Eikä Borgin ketju turhaan ole tippunut ”nelosketjuksi”

Vaihtoehtoja sentteriksi ovat mielestäni Török ja Hynninen. Näistä toinen menisi sitten tuonne Järvisen laitaan. Ehkä Törökiä vapauttaisi kun saisi ihan oman ketjun?

Kolmosketjuun voisi sitten Törökin, tai Hynnisen rinnalle tuoda Korhosen jeesaamaan puolustussuuntaan. Lantta pärjää kenen tahansa kanssa.

Eli kolmosta muotoon

Korhonen-Török-x(Heikkinen/Kos/Engberg)

Borg Lantan rinnalle pelaamaan nollanollaa.

Itse lähtisin nyt rohkeasti siirtämään Borgia pois sentterin paikalta, että joukkueella olisi toivoa saada kolmas hyökkäävä ketju. Borg on tällä hetkellä hyökkäyssuuntaan totaalinen tyhjä aukko. Eikä Borgin ketju turhaan ole tippunut ”nelosketjuksi”

Vaihtoehtoja sentteriksi ovat mielestäni Török ja Hynninen. Näistä toinen menisi sitten tuonne Järvisen laitaan. Ehkä Törökiä vapauttaisi kun saisi ihan oman ketjun?

Kolmosketjuun voisi sitten Törökin, tai Hynnisen rinnalle tuoda Korhosen jeesaamaan puolustussuuntaan. Lantta pärjää kenen tahansa kanssa.

Eli kolmosta muotoon

Korhonen-Török-x(Heikkinen/Kos/Engberg)

Borg Lantan rinnalle pelaamaan nollanollaa.
Hyviä pointteja ja itse olen myös tätä liputtanut jo tovin. Jotenkin ensiajatus viime kauden pohjilta on, että "Borg on sentteri", mutta ei homma nyt lähde yhtään hyökkäyspäässä. Samalla voisi tehojen osalta täysijäässä olevan Törökin saada paremmin peliin sisään ja onnistumisia alle.

Nyt kun Armalis vetää selvästi kovemmalla tasolla, niin mites maalivahtien peluutus ensi viikolla? A vai B?

A:
Ke. Sport Vaasa: Armalis
Pe. Lukko Nokia: Armalis
La. Jokerit Hesa: Rifalk

B:
Pe. Lukko Nokia: Rifalk
La. Jokerit Hesa: Armalis

Nyt kun Armalis vetää selvästi kovemmalla tasolla, niin mites maalivahtien peluutus ensi viikolla? A vai B?

A:
Pe. Lukko Nokia: Armalis
La. Jokerit Hesa: Rifalk

B:
Pe. Lukko Nokia: Rifalk
La. Jokerit Hesa: Armalis
Varmasti tuo B.

Takaisin