Pok Tähtipelaaja Viestejä 13 723 keskiviikko klo 21:36 #581 Lisätty pelin kesken jättänyt Palola listalle.
Kaitu05 Rivipelaaja Viestejä 73 eilen klo 11:08 #582 Pok sanoi: Lisätty pelin kesken jättänyt Palola listalle. Laajenna klikkaamalla Jees itse oli halilla ja näytti kyllä aika pahlata että voi olla pitkään sivussa osu aika pahasti tuohon ranteen seutuville ja väänty vähän.
Pok sanoi: Lisätty pelin kesken jättänyt Palola listalle. Laajenna klikkaamalla Jees itse oli halilla ja näytti kyllä aika pahlata että voi olla pitkään sivussa osu aika pahasti tuohon ranteen seutuville ja väänty vähän.
M22 Luottopelaaja Viestejä 4 922 eilen klo 11:14 #583 Kaitu05 sanoi: Jees itse oli halilla ja näytti kyllä aika pahlata että voi olla pitkään sivussa osu aika pahasti tuohon ranteen seutuville ja väänty vähän. Laajenna klikkaamalla Voihan tuo noinkin olla, mutta kuten täälläkin on pari kertaa kirjoiteltu, niin noustessaan, otti reippaasti tukea molemmin käsin ja aitioon ja pukuhuoneeseen mennessään ontui ja aristeli kävelyä.
Kaitu05 sanoi: Jees itse oli halilla ja näytti kyllä aika pahlata että voi olla pitkään sivussa osu aika pahasti tuohon ranteen seutuville ja väänty vähän. Laajenna klikkaamalla Voihan tuo noinkin olla, mutta kuten täälläkin on pari kertaa kirjoiteltu, niin noustessaan, otti reippaasti tukea molemmin käsin ja aitioon ja pukuhuoneeseen mennessään ontui ja aristeli kävelyä.
Heka Rivipelaaja Viestejä 44 eilen klo 20:38 #584 Maila kävelykeppinä kinkkasi koppiin eli pelkästä käsivammasta ei kyse ole.