Ilveksen loukkaantumistilanne ja muut poissaolot

Pok

Tähtipelaaja
Muokattu Najmanin kohtaan Ilveksen tänään antaman tiedotuksen sisältö. Tässäkään turha spekuloida sen enempää tarkemmalla syyllä, mutta selvää on, että Najmania ei kannata yhtäkkiä satunnaisen matsin kokoonpanoon odotella. Kaikki tsempit nuorukaiselle jatkoon. Terveys tulee ensin.

Asylum

Luottopelaaja
Tällä kaudella vaan noi pidemmät ollu siellä. Mutta toivotaan, että on lyhyt.

Eikös tällä kaudella ole ilmoitettu loukkaantumiset noilla risteillä ja flunssat jäävät ilman ristiä? Nyt kun tiedetään, että Suomi ei noin pariin viikkoon pelaa loukkaantumisen takia, niin tulee se risti. Ei tuosta minun mielestä mitään pituuksia pysty päättelemään.

yellowgreen

Luottopelaaja
Eikös tällä kaudella ole ilmoitettu loukkaantumiset noilla risteillä ja flunssat jäävät ilman ristiä? Nyt kun tiedetään, että Suomi ei noin pariin viikkoon pelaa loukkaantumisen takia, niin tulee se risti. Ei tuosta minun mielestä mitään pituuksia pysty päättelemään.
Gazdalla ei ollu lainkaan, oli toki vain viikon poissa. Ei välttämättä mitään meinaa tosiaan.

Soho

Tähtipelaaja
Tällä kaudella vaan noi pidemmät ollu siellä. Mutta toivotaan, että on lyhyt.
Siis meillä nyt vaan on sattunut olemaan pitkiä nuo loukit. Tuonne ilmoitetaan käsittääkseni kaikki ne, jotka ovat jonkun muun kuin akuutin flunssan takia poissa. Vastannee änärin DTD tai WTW poissaoloja.

Paatelainen

Luottopelaaja
Nyt on pahan näköinen tilanne rosterissa. Lutunen ja Nättinen taas klesoiksi kesken pelin, juuri palanneet edellisiltä saikuiltaan. Aletaan olemaan ihan Hifkin lukemissa.

Pok

Tähtipelaaja
Nättinen ja Utunen lisätty loukkantuneiden/sairastuneiden listaan. Itse en huomannut loukkaantumistilanteita, että mikä meni rikki vai sairastuivatko kesken ottelun.