Ilveksen loukkaantumistilanne ja muut poissaolot

Edmund Kemper

Vakiokokoonpanossa
Tästä nyt vittu puuttuu se että ollaa sarjakärjessä kaikki omissa käsissä.. Suomi vielä tosta loppukaudeks pois niin aika kovia nimiä saikkulistalla..

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Jaa, minusta se näytti nimenonaan tosi pahalta, kun itseään vei kentältä todella kipeän näköisenä. Supilla on todella korkea kipukynnys, pienistä ei irvistele.
Jos toi polvi olis ihan paskaks mennyt ei tuolta ilman saattajia olis pois tultu.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Joo ei näyttänyt hyvältä. Eemelin eleistä näki, että helvetin kipeää teki. Ihme, jos ei mennyt polvi pahemmin rikki. Joskus ihmeitä tapahtuu, ei olisi ensimmäinen kerta tämän herran kohdalla kun hyppää kehiin ennemmin kuin odotettu. Mutta ethän sä ilman toista polvea pitkälle pötki. Pahimmillaan tämä oli Ilveksen mestaruushaaveille ratkaiseva isku.
Toista mieltä. Suomi ei ole ollut tällä kaudella mitenkään korvaamaton. Upea tai jopa fantastinen syksyinen alkukausi on vaihtunut todella tahmeaksi kevätkaudeksi. Ja vaikka Suomi on ollut ajoittain jopa kärkikentille haitaksi tai puuttunut on Ilves sarjakärjessä ja pystynyt painamaan isoja vastustajia nekkuun. Enemmän menetettävää on ollut peluuttaa puolikuntoista Supia liian isossa roolissa.

Aiemmilla kausilla ei myöskään olla keväisin nähty dominoivaa sarjoja kääntävää Suomea Ilveksessä joten en noin pirua maalaisi seinälle.

Täydessä kunnossa oleva Suomi olisi Ilveksen mestaruushaaveille pikemmin kirsikka kakun päälle. Ja ei, en silti näe mitään hyvää loukissa ja mikäli kausi olisi ohi, olisi se jättimäinen menetys, mutta ei vie mahdollisuutta mestaruuteen silti.

Eiköhän Supi vielä palaa peleille, vahva luotto.

tynamo

Luottopelaaja
Piti katsella pariin kertaan tuo tilanne lähetyksestä ja ensin en edes huomannut sitä. Todella harmittoman näköinen normaali "pelitilannetörmäys". Kyllähän Suomen elekieli kertoi siitä, että jotain sattui - siis muutakin kuin puujalka. Tosin, jos polvi olisi mennyt ns. ihan paskaksi, niin ei olisi tuohon malliin linkuttanut aitioon.

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Blackwolf

Luottopelaaja
Jos toi polvi olis ihan paskaks mennyt ei tuolta ilman saattajia olis pois tultu.
Valitettavasti esimerkiksi Eturistisiteet voivat pamahtaa niin, että pystyy saman tien raahautumaan eteenpäin. Muiden siteiden/kierukan napsahtaminen sitten ovatkin niin kivuiaita juttuja, että omin voimin kentältä ei pois tultaisi.

Kaltsun Timppa

Vakiokokoonpanossa
Ilveksen tiedotuspolitiikka tiedetään, mutta nyt jonkinlainen pikainen signaali siitä olisi paikallaan että kaikki on kunnossa. Sillä oletuksella että on. Tuskin on…

Soho

Tähtipelaaja
Toista mieltä. Suomi ei ole ollut tällä kaudella mitenkään korvaamaton. Upea tai jopa fantastinen syksyinen alkukausi on vaihtunut todella tahmeaksi kevätkaudeksi. Ja vaikka Suomi on ollut ajoittain jopa kärkikentille haitaksi tai puuttunut on Ilves sarjakärjessä ja pystynyt painamaan isoja vastustajia nekkuun. Enemmän menetettävää on ollut peluuttaa puolikuntoista Supia liian isossa roolissa.

Aiemmilla kausilla ei myöskään olla keväisin nähty dominoivaa sarjoja kääntävää Suomea Ilveksessä joten en noin pirua maalaisi seinälle.

Täydessä kunnossa oleva Suomi olisi Ilveksen mestaruushaaveille pikemmin kirsikka kakun päälle. Ja ei, en silti näe mitään hyvää loukissa ja mikäli kausi olisi ohi, olisi se jättimäinen menetys, mutta ei vie mahdollisuutta mestaruuteen silti.

Ei meillä ole riittävän kovaa laiturikaartia, jos Suomi ja Svejkovsky ovat poissa. Tulee liikaa harmaata massaa noiden tilalle. Mestaruuteen tarvitaan laajan rintaman tulitukea. Supihan oli kipeänä viime viikolla ja kausi on ollut rikkonainen. Silti me puhutaan nyt piste per peli -miehestä. Joku Ratinen tai Könönen ei tuota roolia voi kantaa.

Boleslavin Tillu

Vakiokokoonpanossa

Taipuvainen olemaan samaa mieltä, MUTTA meidän hyökkääjistön ratkaisuosasto kun on mitä on, niin vaatisi Svetsin kohtuu pikaisesti peleille ja mieluusti pidemmäksi aikaa kun parin pelin ajaksi. Mikäli siis Eemeli pidempään klesana.

Ikurin Vire

Valitettavasti esimerkiksi Eturistisiteet voivat pamahtaa niin, että pystyy saman tien raahautumaan eteenpäin.
Joo mutta ei tuossakaan (tietääkseni) jalalle painoa varata. Korjaa toki jos olen väärässä. Itse olen vain tällainen jokusen jalkoihin kohdistuneen vamman itse kokenut kotitohtori.

Kanuuna66

Luottopelaaja
Ilveksen tiedotuspolitiikka tiedetään, mutta nyt jonkinlainen pikainen signaali siitä olisi paikallaan että kaikki on kunnossa. Sillä oletuksella että on. Tuskin on…
Ilves ei tästä tule tiedottamaan. Eiköhän mahdollisen vamman laajuus selviä kun on kuvissa käyty. Tuosta varmasti tihkuu tietoa tänne sitten kun aika on.

zzz

Tulokas
Joo mutta ei tuossakaan (tietääkseni) jalalle painoa varata. Korjaa toki jos olen väärässä. Itse olen vain tällainen jokusen jalkoihin kohdistuneen vamman itse kokenut kotitohtori.
Itellä kahteen otteeseen tuo eturistiside leikattu ja kummallakin kerralla ihan omin jaloin kävelly koriskentältä kotio loukin jälkeen. Ikävältä näyttää.

Boleslavin Tillu

Vakiokokoonpanossa
On tää yhtä vittua ja perkelettä. Haaveet murenee jos ei muuhun, niin kulkutauteihin ja loukkeihin. Jotenkin vaivaisesti nilkuttaen voidaan säkällä voittaa runkkari, kun tuntuu pahimmille uhkaajillekin tulevan pistemenetyksiä tasaiseen tahtiin, mutta eihän tämä lupaavalta poffien suhteen näytä. Haavoja ehtii ekan kierroksen aikana nuoleskella, mutta hajonneet polvet ei taida nuoleskelemalla parantua. Svetsin, Näden ja Najmanin varaan pitää alkaa laskeskelemaan ja jos ei sieltä saada apuja, niin jesuksen kova savotta on kynnelle kykenevillä edessä.

Blackwolf

Luottopelaaja
Itse olen valitettavasti kävellyt itse jalkapallokentältä kotiin tuon jälkeen. Eli kyllä sille valitettavasti voi varata. Eturistisiteen poikkeamisen jälkeen voi parhaimmillaan myös kunnon adrenaliinilla pelata pelin loppuun.

WillieGunn

Luottopelaaja
Itse olen valitettavasti kävellyt itse jalkapallokentältä kotiin tuon jälkeen. Eli kyllä sille valitettavasti voi varata. Eturistisiteen poikkeamisen jälkeen voi parhaimmillaan myös kunnon adrenaliinilla pelata pelin loppuun.

Mää en kyllä, kun oma eturistiside meni, niin yhtään painoa voinut jalalle ottaa. Meni siinä kyllä molemmat kierukatkin samalla. Mielestäni Suomi koppiin mennessä ihan vähän painoa laittaa kipeelle jalalle. Tuossa yllä olevassa pysäytyskuvassa jalka on niin vääntynyt, että on siinä kierukatkin aika kovilla. Onneksi mielestäni tuolla jalalla ei ole painoa? Niin korkeelle se tilanteessa heilahtaa. Toivotaan parasta. Viikon pari nyt ainakin huilannee veikkaan.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Ilveksen valmentaja Tommi Niemelä ei pelin jälkeen kommentoinut Suomen tilannetta tarkemmin.

”Siitä ei ole mitään päivitettävää, emmekä terveysasioista edes voi puhua”, Niemelä sanoi.

Siellä on taas vedetty sivu-kaks lakipykälistä heti pelin jälkeen.
Eipä kannattajat kiinnosta taaskaan. Mitäs meistä riippakivistä. Hyvin olisi voinut kommentoida asiasta.

yellowgreen

Luottopelaaja
Mulla menny molemmista jaloista ja toisen kohdalla odottelin pari kuukautta leikkausta. Ei siinä sen kummempaa arjessa ollut kuin alaspäin portaissa sai jännittää.

Heti pystyin kävelemään.

Sellaistakin mietin, että jos se viiltohaava on jalassa ollut, niin kävikö sen kanssa jotain ja sehän voisi hetken tehdä todella kipeää. Pahaltahan toi kuva polvesta näyttää.

Ikurin Vire

Sellaistakin mietin, että jos se viiltohaava on jalassa ollut, niin kävikö sen kanssa jotain ja sehän voisi hetken tehdä todella kipeää. Pahaltahan toi kuva polvesta näyttää.
Tähän piti jo aiemmassa kirjoituksessani tarttua. Omaan silmään tuo kontakti näytti niin harmittomalta että josko tuossa koivessa olisi jo entuudestaan jotain klesana.

Summasummarum, näytti harmittomalta, mutta toki jos ja kun täältä palstalta on saanut lukea, että siellä koivessa olisi jo entuudestaan jotain häikkää, niin ymmärrän nuo irvistelyt paremmin.

Kaikesta huolimatta varpaat ja sormet ristiin, että tämä soturi liukuu vielä tänä keväänä askiin.