Edmund Kemper
Vakiokokoonpanossa
Tästä nyt vittu puuttuu se että ollaa sarjakärjessä kaikki omissa käsissä.. Suomi vielä tosta loppukaudeks pois niin aika kovia nimiä saikkulistalla..
Jos toi polvi olis ihan paskaks mennyt ei tuolta ilman saattajia olis pois tultu.Jaa, minusta se näytti nimenonaan tosi pahalta, kun itseään vei kentältä todella kipeän näköisenä. Supilla on todella korkea kipukynnys, pienistä ei irvistele.
Toista mieltä. Suomi ei ole ollut tällä kaudella mitenkään korvaamaton. Upea tai jopa fantastinen syksyinen alkukausi on vaihtunut todella tahmeaksi kevätkaudeksi. Ja vaikka Suomi on ollut ajoittain jopa kärkikentille haitaksi tai puuttunut on Ilves sarjakärjessä ja pystynyt painamaan isoja vastustajia nekkuun. Enemmän menetettävää on ollut peluuttaa puolikuntoista Supia liian isossa roolissa.Joo ei näyttänyt hyvältä. Eemelin eleistä näki, että helvetin kipeää teki. Ihme, jos ei mennyt polvi pahemmin rikki. Joskus ihmeitä tapahtuu, ei olisi ensimmäinen kerta tämän herran kohdalla kun hyppää kehiin ennemmin kuin odotettu. Mutta ethän sä ilman toista polvea pitkälle pötki. Pahimmillaan tämä oli Ilveksen mestaruushaaveille ratkaiseva isku.
Valitettavasti esimerkiksi Eturistisiteet voivat pamahtaa niin, että pystyy saman tien raahautumaan eteenpäin. Muiden siteiden/kierukan napsahtaminen sitten ovatkin niin kivuiaita juttuja, että omin voimin kentältä ei pois tultaisi.Jos toi polvi olis ihan paskaks mennyt ei tuolta ilman saattajia olis pois tultu.
Ei meillä ole riittävän kovaa laiturikaartia, jos Suomi ja Svejkovsky ovat poissa. Tulee liikaa harmaata massaa noiden tilalle. Mestaruuteen tarvitaan laajan rintaman tulitukea. Supihan oli kipeänä viime viikolla ja kausi on ollut rikkonainen. Silti me puhutaan nyt piste per peli -miehestä. Joku Ratinen tai Könönen ei tuota roolia voi kantaa.Toista mieltä. Suomi ei ole ollut tällä kaudella mitenkään korvaamaton. Upea tai jopa fantastinen syksyinen alkukausi on vaihtunut todella tahmeaksi kevätkaudeksi. Ja vaikka Suomi on ollut ajoittain jopa kärkikentille haitaksi tai puuttunut on Ilves sarjakärjessä ja pystynyt painamaan isoja vastustajia nekkuun. Enemmän menetettävää on ollut peluuttaa puolikuntoista Supia liian isossa roolissa.
Aiemmilla kausilla ei myöskään olla keväisin nähty dominoivaa sarjoja kääntävää Suomea Ilveksessä joten en noin pirua maalaisi seinälle.
Täydessä kunnossa oleva Suomi olisi Ilveksen mestaruushaaveille pikemmin kirsikka kakun päälle. Ja ei, en silti näe mitään hyvää loukissa ja mikäli kausi olisi ohi, olisi se jättimäinen menetys, mutta ei vie mahdollisuutta mestaruuteen silti.
Eiköhän Supi vielä palaa peleille, vahva luotto.
Taipuvainen olemaan samaa mieltä, MUTTA meidän hyökkääjistön ratkaisuosasto kun on mitä on, niin vaatisi Svetsin kohtuu pikaisesti peleille ja mieluusti pidemmäksi aikaa kun parin pelin ajaksi. Mikäli siis Eemeli pidempään klesana.Toista mieltä. Suomi ei ole ollut tällä kaudella mitenkään korvaamaton. Upea tai jopa fantastinen syksyinen alkukausi on vaihtunut todella tahmeaksi kevätkaudeksi. Ja vaikka Suomi on ollut ajoittain jopa kärkikentille haitaksi tai puuttunut on Ilves sarjakärjessä ja pystynyt painamaan isoja vastustajia nekkuun. Enemmän menetettävää on ollut peluuttaa puolikuntoista Supia liian isossa roolissa.
Aiemmilla kausilla ei myöskään olla keväisin nähty dominoivaa sarjoja kääntävää Suomea Ilveksessä joten en noin pirua maalaisi seinälle.
Täydessä kunnossa oleva Suomi olisi Ilveksen mestaruushaaveille pikemmin kirsikka kakun päälle. Ja ei, en silti näe mitään hyvää loukissa ja mikäli kausi olisi ohi, olisi se jättimäinen menetys, mutta ei vie mahdollisuutta mestaruuteen silti.
Eiköhän Supi vielä palaa peleille, vahva luotto.
Joo mutta ei tuossakaan (tietääkseni) jalalle painoa varata. Korjaa toki jos olen väärässä. Itse olen vain tällainen jokusen jalkoihin kohdistuneen vamman itse kokenut kotitohtori.Valitettavasti esimerkiksi Eturistisiteet voivat pamahtaa niin, että pystyy saman tien raahautumaan eteenpäin.
Ilves ei tästä tule tiedottamaan. Eiköhän mahdollisen vamman laajuus selviä kun on kuvissa käyty. Tuosta varmasti tihkuu tietoa tänne sitten kun aika on.Ilveksen tiedotuspolitiikka tiedetään, mutta nyt jonkinlainen pikainen signaali siitä olisi paikallaan että kaikki on kunnossa. Sillä oletuksella että on. Tuskin on…
Itellä kahteen otteeseen tuo eturistiside leikattu ja kummallakin kerralla ihan omin jaloin kävelly koriskentältä kotio loukin jälkeen. Ikävältä näyttää.Joo mutta ei tuossakaan (tietääkseni) jalalle painoa varata. Korjaa toki jos olen väärässä. Itse olen vain tällainen jokusen jalkoihin kohdistuneen vamman itse kokenut kotitohtori.
Itse olen valitettavasti kävellyt itse jalkapallokentältä kotiin tuon jälkeen. Eli kyllä sille valitettavasti voi varata. Eturistisiteen poikkeamisen jälkeen voi parhaimmillaan myös kunnon adrenaliinilla pelata pelin loppuun.Joo mutta ei tuossakaan (tietääkseni) jalalle painoa varata. Korjaa toki jos olen väärässä. Itse olen vain tällainen jokusen jalkoihin kohdistuneen vamman itse kokenut kotitohtori.
Itse olen valitettavasti kävellyt itse jalkapallokentältä kotiin tuon jälkeen. Eli kyllä sille valitettavasti voi varata. Eturistisiteen poikkeamisen jälkeen voi parhaimmillaan myös kunnon adrenaliinilla pelata pelin loppuun.
Eipä kannattajat kiinnosta taaskaan. Mitäs meistä riippakivistä. Hyvin olisi voinut kommentoida asiasta.Ilveksen valmentaja Tommi Niemelä ei pelin jälkeen kommentoinut Suomen tilannetta tarkemmin.
”Siitä ei ole mitään päivitettävää, emmekä terveysasioista edes voi puhua”, Niemelä sanoi.
Siellä on taas vedetty sivu-kaks lakipykälistä heti pelin jälkeen.
Mulla menny molemmista jaloista ja toisen kohdalla odottelin pari kuukautta leikkausta. Ei siinä sen kummempaa arjessa ollut kuin alaspäin portaissa sai jännittää.Joo mutta ei tuossakaan (tietääkseni) jalalle painoa varata. Korjaa toki jos olen väärässä. Itse olen vain tällainen jokusen jalkoihin kohdistuneen vamman itse kokenut kotitohtori.
Tähän piti jo aiemmassa kirjoituksessani tarttua. Omaan silmään tuo kontakti näytti niin harmittomalta että josko tuossa koivessa olisi jo entuudestaan jotain klesana.Sellaistakin mietin, että jos se viiltohaava on jalassa ollut, niin kävikö sen kanssa jotain ja sehän voisi hetken tehdä todella kipeää. Pahaltahan toi kuva polvesta näyttää.