WillieGunn
Luottopelaaja
Pelkäsin pahempaa. 2 vuonna putkeen henkilöstökulut ollu liikevaihtoo suurempia… Olispa kiekossakin. Pelattas kannusta 14 miljoonan henkilöstökuluilla.
Jaa... jos porukkaa on niukasti, niin teetkö tuolla hommalla rahaa? Katatko kulut, joita on sijoitettu? En usko.Niin vai voiko ajatella, että tässä on lähdetty sijoittamaan siihen stadion-liiketoimintaan? Ei kyllä rahaa on oltava liikaa.
Tämän takia jäi Mattilat ja Räsänen saamatta.Pelkäsin pahempaa. 2 vuonna putkeen henkilöstökulut ollu liikevaihtoo suurempia… Olispa kiekossakin. Pelattas kannusta 14 miljoonan henkilöstökuluilla.
Paljonko sille Aapelille olisi sitten oikein pitänyt maksaa, kun kuulemma nytkin jo tarjottiin naapuria enemmän? Vai olisiko kuitenkin jotain muitakin syitä seuravalinnassa.Tämän takia jäi Mattilat ja Räsänen saamatta.
Juu oltu jo monta vuotta. Aikasemmin sai lukea foorumin lisäksi myös muualta mediasta. Nykyään onneksi Ilvesfoorumi tietää vielä asian laidanSe on näemmä koko seura sinettiä vaille arkussa, täältä luin.
Miksi ei siis täsmää? 850k ja 1.2M ero on 350k. Jos henkilöstöä on vaikka 15 (ml. valmennus) niin se on keskimäärin 1944 kk-ansiot per henki.Lisäksi henkilöstökulut 1.2 miljoonaa ja pelaajabudjetti on ollut puheissa luokkaa 700-850k€. Ihan ei täsmää.
Niin sijoitettiinko Suomi-futikseen pelkästään vai stadion-liiketoimintaan? Se oli se kysymys. Kyllä sinne kansainvälisille kentille on ihan mahdollista päästä ja nytkin sieltä saadaan palkintorahoja hyvin, vaikkei edes pärjättäisi.Jaa... jos porukkaa on niukasti, niin teetkö tuolla hommalla rahaa? Katatko kulut, joita on sijoitettu? En usko.
Ainoa polku on pärjääminen kansainvälisillä kentillä ja se piru on täysin epäreaalista Ilvekselle.
Hullu saa olla, mutta että sijoitat suomi-futikseen...
Niin... saat 530k ja maksat 1,3M ... ihan ei luvut täsmää, mutta hyvä jos se joillekin riittää.Miksi ei siis täsmää? 850k ja 1.2M ero on 350k. Jos henkilöstöä on vaikka 15 (ml. valmennus) niin se on keskimäärin 1944 kk-ansiot per henki.
Niin sijoitettiinko Suomi-futikseen pelkästään vai stadion-liiketoimintaan? Se oli se kysymys. Kyllä sinne kansainvälisille kentille on ihan mahdollista päästä ja nytkin sieltä saadaan palkintorahoja hyvin, vaikkei edes pärjättäisi.
Toivottavasti kukaan ei näin oikeasti ajattele. Itse tykkään tästä Ilves365 -ajattelusta. Tässä se kasvun siemen on kylvetty.Tämän takia jäi Mattilat ja Räsänen saamatta.
Ei kukaan ainakaan yritystaloudesta ja markkinoinnista tietävä olekaan tätä mieltä.Toivottavasti kukaan ei näin oikeasti ajattele. Itse tykkään tästä Ilves365 -ajattelusta. Tässä se kasvun siemen on kylvetty.
Sanoinko siis jossain, että investoitu raha saadaan heti takaisin Konferenssiliigan palkintorahana? Edelleen myös puhuin siitä, että sijoitettiin STADION-LIIKETOIMINTAAN. Ei pelkästään jalkapallojoukkueeseen, enempää en jaksa rautalankaa vääntää.Niin... saat 530k ja maksat 1,3M ... ihan ei luvut täsmää, mutta hyvä jos se joillekin riittää.
Vois tuon rahan varmaan paremminkin sijoittaa, kuten täällä moni on ansiokkaasti tuonut esille.
Mutta, ehkä me olemme vääriä ihmisiä arvioimaan tuloja... ei tarvii kuin voittaa ja saat 18M... helppoa, kun sukeltaminen syvyyksiin.
Niin... saat 530k ja maksat 1,3M ... ihan ei luvut täsmää, mutta hyvä jos se joillekin riittää.
Vois tuon rahan varmaan paremminkin sijoittaa, kuten täällä moni on ansiokkaasti tuonut esille.
Mutta, ehkä me olemme vääriä ihmisiä arvioimaan tuloja... ei tarvii kuin voittaa ja saat 18M... helppoa, kun sukeltaminen syvyyksiin.
Mestaruus toki on suurseuroille (ilves mukaan lukien) ainoa tavoite,mutta me fanitkin voitais kaikesta pettymyksestä huolimatta lähteä tulevaan kauteen nöyrinä "haastajina",ei "paasata"siitä mestaruudesta heti suunnilleen ennen ensimmäistäkään peliä.
Mulla käsi pystyssä mää tahdon mukaan muutama100k voisin sijottaa…ja tuolla rosentilla haen lainaakin pari miljoonaa mielelläni…Itse asiassa 1,3 M€:n sijoituksella takuuvarma 530 t€:n tuotto heti ensimmäisenä vuonna olisi prosentuaalisesti melko oiva panos/tuotto-suhde (nopealla heitolla noin 40 %). Laskennallisesti tällä tahdilla sijoitus alkaisi tuottaa voittoa jo kolmantena vuonna. Ymmärrämme kumpikin toki, että kyseisessä toiminnassa on mukana viljalti myös muita kuluja, tuloja, mahdollisuuksia sekä riskejä, mutta tartuin tähän, koska asian noin ilmaisit.
Minulla olisi käyttöä osaavalle sijoitusneuvojalle. Jos teikäläiseltä intoa löytyy - ilmeisen osaamisen lisäksi -, niin lähdetkö oppaaksi? Ihan miljoonaa ei ole laittaa peliin, mutta 500 t€:lla päästäneen alkuun. Jos löydät sijoituskohteen, joka tuottaa 40 % takaisin ensimmäisenä vuonna, niin maksan provikkaa ensimmäisen vuoden tuotosta sulle/mulle 50/50. Miltä kuulostaa?
Tuskin paasausta ja semmosta, mutta kieltämättä ainaki joskus syksyllä oli parilta Ilves nimimerkiltä melkosta "takit auki" pullistelua ainaki jatkoajan puolella. Siitä kai sitte joutu koko pullisteluihin osallistumattomatkin saamaan osansa, ku ei kaikki mennykkä niinku Strömsössä. Varsinaisiin some keskusteluihin en kummemmin jaksa osallistua, ja jätän alun jälkeen usein lukemattakin, ja siihen on syynsä.Ollaanko Me paasattu mestaruudesta missään vaiheessa? Paasaus on tapahtunut omasta mielestäni enemmänkin eri medioiden toimesta ja Ilveksen faneilla on ollut ehkä enemmänkin varovaisen positiivista uskoa mahdollisuuksiin. Tähän päälle on toki paljonkin pessimististä ja valmiiksi alistunutta kirjoittelua Palven, maalivahtien, nelosketjun ym. riittävyydestä
Itse asiassa 1,3 M€:n sijoituksella takuuvarma 530 t€:n tuotto heti ensimmäisenä vuonna olisi prosentuaalisesti melko oiva panos/tuotto-suhde (nopealla heitolla noin 40 %). Laskennallisesti tällä tahdilla sijoitus alkaisi tuottaa voittoa jo kolmantena vuonna. Ymmärrämme kumpikin toki, että kyseisessä toiminnassa on mukana viljalti myös muita kuluja, tuloja, mahdollisuuksia sekä riskejä, mutta tartuin tähän, koska asian noin ilmaisit.
Minulla olisi käyttöä osaavalle sijoitusneuvojalle. Jos teikäläiseltä intoa löytyy - ilmeisen osaamisen lisäksi -, niin lähdetkö oppaaksi? Ihan miljoonaa ei ole laittaa peliin, mutta 500 t€:lla päästäneen alkuun. Jos löydät sijoituskohteen, joka tuottaa 40 % takaisin ensimmäisenä vuonna, niin maksan provikkaa ensimmäisen vuoden tuotosta sulle/mulle 50/50. Miltä kuulostaa?