Vs: Ilveksen nykytilanne
Tervepä terve kaikille...Olen viettänyt hiljaiseloa palstalta lähinnä tämän sekasortoisen tilanteen vuoksi. Seurannut toki olen eri lähteitä siitä missä mennään - ja mennään todella syvällä
.
Kuumana ollaan täällä palstallakin käyty ja ihan syystä.
Karmaisevinta on nyt se, että jo tässä vaiheessa kautta karsinnat on selviö ilman maailman seitsemättä ihmettä. Tässä taloudellisessa tilanteessa pitäisi nyt saada tuloja joka suunnasta. Mitä vielä, nyt ei juuri ketään kiinnosta pelien seuraaminen, katsomossa tulee olemaan tyhjää...Tai jos ei ole, niin puolet on hallissa ilmaiseksi :
.
On tämä uskomaton kierre sinänsä, kusi ruokki paskaa. Ensi kauden pelaajisto on SUURI kysymysmerkki, onneksi sentään Ruuttu saatiin kiinnitettyä, miehessä on potentiaalia kyllä. Ei Alexilla kuuhun kuitenkaan lennetä, tarvittaisiin nippu koooovia pelimiehiä, jos edes tästä karsijan välttämisestä päästäisiin livohkaan. Yksinkertaisesti tämä oravanpyörä ei pysähdy ennen kuin joku / jotkut miljonäärit iskevät lusikkansa Ilves-soppaan. Rahaa pitäisi olla ja paljon, jotta
a) setäkuviot saataisiin täysin selän taakse
b) kaikki entiset velat maksuun, ei enää ikinä puheita aikaisempien vuosien hölmöilyjen maksamisesta (tämä on keljuttanut henk.koht. ihan pirusti)
c) saataisiin kilpailukykyinen joukkue SM-liigaan, nyt joukkue olisi ehkä pätevä mestikseen
Tähän sontaan on vaan sen verran turtunut, että itse en tappioitakaan ole viime aikoina pitänyt juuri minään - huolestuttavaa! Todella on ikävä niitä kuumaverisiä vuosien takaisia pelejä, jossa oli TUNNETTA, RYSKETTÄ, KAUNIITA SYÖTTÖJÄ JA MAALEJA hemmetinmoisen metelin kera. Sellaista flow-kokemusta mitä kiekko ja nimenomaan ILVES pystyy tarjoamaan, ei vaan tällä hetkellä lähellekään saa Hakametsästä.
Ajatuksen tasolla kävi jopa mielessäni, että kävisinkö katsomassa keväällä porkkanoiden playoffseja? Hehe, tähän saatte kuittailla aivan kuinka paljon vaan, en provosoidu, en ole sellaista tyyppiä ;D. No jaa, saattaa tämä tempaus kuitenkin jäädä käytännössä toteutumatta. Ilves forever. Toisaalta ajattelen myös, että on parempi että Ipan rämpiessä on parempi että on sentään toinen trelaisjoukkue, joka on jollain tapaa mukana geimeissä. Vaikuttaa se nimittäin välillisesti myös Ilvekseenkin, Treen vetovoima kiekossa säilyy edes jossain määrin :-\.