Ilveksen nykytilanne

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 018
Vs: Ilveksen nykytilanne

Olen korkeintaan huolissani kaltaisistasi. Vastapalloon voisin heittää, että jos Ilveksen kannattaminen tuottaa noin paljon pahaa mieltä, voi aina keksiä uuden harrastuksen.

Kiitos vain huolenpidosta, mutta kyllä minä pärjään ihan hyvin. On minulla elämässä muitakin asioita kuin Ilves. Ja tämä on minun tapa kannattaa Ilvestä, se on minulle rakas muttei pyhä. Mutta kun sinun mielestä on vain yksi tapa kannattaa Ilvestä ja tämä minun tapa ei sinun muottiin sovi, niin turha meidän on tästä asiasta vääntää. Minä tulen jatkossakin antamaan kritiikkiä kun siihen on aihetta eikä minun maailmassa musta muutu valkoiseksi kun vain tarpeeksi kauan inttää. Elä sen kanssa.

Kyllä Ilves olisi varmasti pidemmän sopimuksen mielellään tehnyt mutta tässä hieman vielä kärsimme edelliskausien toilailuista. Uskottavuus täytyy ansaita ja sen ansaitseminen alkaa ensikaudella. Toivottavasti vuoden päästä olemme tilanteessa jossa meille on tunkua koska olemme pystyneet kauden aikana osoittamaan kehityksen niin pelillisissä asioissa kun organisaation puolella.

Ja tässä ollaan taas sen tosiasian äärellä, että vuoden päästä meillä on oltava uusi omistusrakenne tai muuten tässä aivan turhaan mitään rakennetaan jos sitä todellista muutosta ei tule.
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Ilveksen nykytilanne

toskala sanoi:
Mutta kun sinun mielestä on vain yksi tapa kannattaa Ilvestä ja tämä minun tapa ei sinun muottiin sovi, niin turha meidän on tästä asiasta vääntää. Minä tulen jatkossakin antamaan kritiikkiä kun siihen on aihetta eikä minun maailmassa musta muutu valkoiseksi kun vain tarpeeksi kauan inttää. Elä sen kanssa.

Sinällään hauskaa, että puhut mustasta ja valkoisesta. Minä olen nimenomaan yrittänyt tolkuttaa, että siinä välissä on myös ne harmaan sävyt. Jotain järkevää mittakaavaa siihen tuohtumukseenkin, kun kysymys on pohjimmiltaan siitä, että palstahuhut eivät osoittaudu todeksi. Kritiikissä ei ole mitään vikaa eikä minulla ole mitään intressiä suitsia kritiikkiä Ilvestä kohtaan, mutta kritiikki ja palstalla eilenkin vallinnut "kaikki mitä Ilves tekee on paskaa ja ensi kausi on jo hävitty" -viestintä on kaksi eri asiaa. Minun mielestäni tapoja kannattaa on monenlaisia, mutta siinä olet oikeassa, että viimeksi mainittu viestintä ei mielestäni kannattamista ole.
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilves herättää tunteita. Sen sijaan että ipa ruokkis ME henkeä se saa fanit toistensa kimppuun. Harmillista.

Ps. Itsekin syyllinen
 

Ipappa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
155
Vs: Ilveksen nykytilanne

jerry sanoi:
toskala sanoi:
Mutta kun sinun mielestä on vain yksi tapa kannattaa Ilvestä ja tämä minun tapa ei sinun muottiin sovi, niin turha meidän on tästä asiasta vääntää. Minä tulen jatkossakin antamaan kritiikkiä kun siihen on aihetta eikä minun maailmassa musta muutu valkoiseksi kun vain tarpeeksi kauan inttää. Elä sen kanssa.

Sinällään hauskaa, että puhut mustasta ja valkoisesta. Minä olen nimenomaan yrittänyt tolkuttaa, että siinä välissä on myös ne harmaan sävyt. Jotain järkevää mittakaavaa siihen tuohtumukseenkin, kun kysymys on pohjimmiltaan siitä, että palstahuhut eivät osoittaudu todeksi. Kritiikissä ei ole mitään vikaa eikä minulla ole mitään intressiä suitsia kritiikkiä Ilvestä kohtaan, mutta kritiikki ja palstalla eilenkin vallinnut "kaikki mitä Ilves tekee on paskaa ja ensi kausi on jo hävitty" -viestintä on kaksi eri asiaa. Minun mielestäni tapoja kannattaa on monenlaisia, mutta siinä olet oikeassa, että viimeksi mainittu viestintä ei mielestäni kannattamista ole.
Jerry, ei niitä suuria odotuksia pelkästään palstahuhut ruokkineet. Kyllä Oksasen ja Hautamaan lehdille antamilla lausunnoilla ainakin allekirjoittaneen toiveiden nousuun oli paljon suurempi vaikutus kuin millään palstahuhuilla. Sääli, että Ilveksen organisaatio on nykypäivänä niin sekava, ettei koskaan voi näköjään olla varma millä valtuuksilla kukakin puhuu vai ihanko vain lämpimikseen turhia odotuksia nostattavat. Itse en sitä paitsi usko, että sen paremmin Hautamaa kuin Oksanenkaan puhui muulla tavoin ohi suunsa, kuin että kertoivat itse varmoina pitämistään asioista liian aikaisin. Eli jotain ikävää tapahtui ennen perjantain tiedotustilaisuutta (Jypin ja Lukon pronssiottelu se ei varmasti ollut), mikä esti aiotunlaisen tiedotustilaisuuden pitämisen. Olen lähes varma, että jos perjantain tiedotustilaisuus olisi aiotunlaisena päästy pitämään, olisivat uutisetkin olleet olleelliselta osin positiivisempia kuin pelkät eilen ja tänään kuullut pelaajakiinnitykset.

En tiedä, liittyykö mönkään mennyt asia pelaajasopimuksiin vai omistuspohjaan, mutta jokin ilouutinen meiltä jäi kuulematta, koska se ei (ainakaan vielä) konkretisoitunutkaan. Ehkä joskus (vaikkapa vuosien kuluttua) joku vielä valaisee, mikä tuo kuvio todella oli, jotta me ei-sisäpiiriläisetkin saamme kuulla totuuden. Minusta pettymys eilisen tiedotteeseen oli aivan luonnollinen reaktio, eikä mikään herkkäuskoisuuteen viittaava piirre. Tämän päivän Masi-uutinen ainakin itselläni tuota pettymystä hieman hälvensi, mutta kieltämättä yhä mielessä kaihertaa, mikä se perjantain toteutumatta jäänyt Ilves-uutinen olisi ollut. Jos se oikeasti on luonteeltaan sellainen, että sen voi Ilveksen tulevaisuutta vaarantamatta kertoa, toivon, että joku sen mahdollisimman pian myös paljastaa.

Ja ei, minua ei hevin enää saa uskomaan, ettei mitään sen suurempaa uutista olisi ollut tulossakaan.
 

merkkari

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ehkä olisi hyvä muistaa siellä Ilveksen organisaation puolella että jokainen yksilö kokee asiat erilailla jolloin mahdollisimman neutraali ulosanti voisi toimia parhaiten, tai vähiten ärsyttäen. Jos minä vaikka kehun elokuvaa, vaikkapa Eastwoodin uusinta jollekin erittäin loistavaksi ja jopa oscarin ansaitsevaksi on pettymys todennäköisintä, toisaalta taas jos haukun rainan luokkaan syvempää syvemmältä saattaa reaktio ollakin ettei tää ny niin huono ollutkaan. Jos vaikka tässä tapauksessa oltaisi puhuttu vaikean kauden haasteista ja todetaan pyrkimyksenä olevan saada mahdollisimman iskukykyinen joukko olemassa olevin resurssein ja sitten tulee Pesonen ja Jeki niin ehkä pettymys ei olisikaan suuri, vaan enemmän toiveita antava, mutta viittaamiset pelaajapubjetin nousuun, ja kunnon hankintoihin yhdistettynä selvästi jotain tietävien nimimerkkien huhuihin kovista kotimaisista joissa Piispaset ja kumppanit jää kauas taakse tuottaa sitten pettymyksen. Ihmeellinen on ihmismieli.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

jerry sanoi:
Kritiikissä ei ole mitään vikaa eikä minulla ole mitään intressiä suitsia kritiikkiä Ilvestä kohtaan, mutta kritiikki ja palstalla eilenkin vallinnut "kaikki mitä Ilves tekee on paskaa ja ensi kausi on jo hävitty" -viestintä on kaksi eri asiaa. Minun mielestäni tapoja kannattaa on monenlaisia, mutta siinä olet oikeassa, että viimeksi mainittu viestintä ei mielestäni kannattamista ole.

Hitto, mitä selittelyä. Sinä ja eräät muut riidanhaastajanimimerkit olette nimen omaan niitä, jotka yritätte määrätä, mitä ja miten tälle palstalle kirjoitetaan ja miten Ilvestä pitää kannattaa.

Se on, kuten hyvin tietänet (ja ainakin sisimmissäsi tunnet), huonon itsetunnon merkki.

Niillä, jotka luottavat itseensä, tietoihinsa ja osaamiseensa, ei ole mitään tarvetta yrittää pakottaa muita ajattelemaan samalla tavalla. Esimerkiksi minulle riittää se, että esitän viestin välityksellä oman mielipiteeni. Ovatko muut samaa mieltä tai eivät, sillä ei ole mitään merkitystä. Jos viestit synnyttävät asiantuntevaa keskustelua, niin mikäpä sen mukavampaa, keskustelupalstalla kun ollaan. Oleellisinta on pysytellä asiassa.
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Ilveksen nykytilanne

"Oleellisinta on pysytellä asiassa," sanoi hän kirjoitettuaan koko viestin offtopicia. Mutta jos sinä saat jonkun tyydytyksen siitä, että kutsut jonkinlaisen järjellisen perspektiiviin säilyttämistä riidan haastamiseksi, niin suon sinulle ilosi. Ymmärrän varsin hyvin palstahistoriasi tuntien, että olet ollut tässä jo reilun vuorokauden onnesi kukkuloilla, kun Ilvestä on lyöty "omalla" foorumilla säälittä riippumatta siitä onko asiat loppuviimein olleet sen syytä vai ei.

Kun nyt kuitenkin sisälukutaidossa oli ilmeisesti taas vähän jotain pätkimistä, niin kerrataan nyt se, vielä sinulle, että minun puolestani ja mielestäni kannattamisen tapoja on monia, mutta tällä palstalla tovin äärimmäisen pahana vellonut suhtautuminen Ilvekseen ei tosiaan mielestäni enää kannattamisen tunnusmerkkejä täytä.
 

SearchAndDestroy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
176
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tänään Ilves.comissa (http://ilves.com/?p=13330):

"Ilveksen vt. urheilutoimenjohtaja Juha Hautamaa"

Milloin mahtaa Ilves todella rekrytä sen varsinaisen ut.johtajan? Eikös sellaisen hakeminen alkanut jo aikaa sitten? No, nyt Hade edustaa Ilvestä sitten tuolla nimikkeellä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

SearchAndDestroy sanoi:
Milloin mahtaa Ilves todella rekrytä sen varsinaisen ut.johtajan? Eikös sellaisen hakeminen alkanut jo aikaa sitten?

Huhuja on ollut liikkeellä että tämä kyseinen herra olisi vielä(kin muka) mukana toisen seuran palveluksessa ja näin ollen sopparia ei voitaisi julkaista ennen kyseisen seuran kauden loppua.
 

SearchAndDestroy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
176
Vs: Ilveksen nykytilanne

jerry sanoi:
tällä palstalla tovin äärimmäisen pahana vellonut suhtautuminen Ilvekseen ei tosiaan mielestäni enää kannattamisen tunnusmerkkejä täytä.

Kyllä kannattajaksi jotenkin identifoitu tai itse itsensä niin ajatteleva voi suhtautua penseästi kannattamaansa asiaan. Eihän sitä mikään estä. Mielestäni vastenmielisintä on nimenomaan, kun joku määrittelee jonkin perverssin oikeanlaisen kannattamisen sapluunan.

Eikä varmaan kukaan järjissään oleva tai edes hieman analyyttisesti ajatteleva voi edes kiistää, että eikö ole ollut aihetta tähän pahana velloneseen suhtautumiseen.

Lisäksi kannattaminen voi tosiaan olla varsin analyyttistä, mutta toki samalla tunteikasta. Eräänlaista intohimoista matematiikka. Aivan kuten finaalisarjakin on, eli upeaa tunteen marinoimaa jääkentän omaa shakkia.

Tulokset, lukemat, numerot ja peli johtavat esimerkillänsä, ne luovat mittarin, joka ei valehtele. Ilveksen kohdalla viimeisen noin viidentoista vuoden tulosdata on aika karua.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
SearchAndDestroy sanoi:
Milloin mahtaa Ilves todella rekrytä sen varsinaisen ut.johtajan? Eikös sellaisen hakeminen alkanut jo aikaa sitten?

Huhuja on ollut liikkeellä että tämä kyseinen herra olisi vielä(kin muka) mukana toisen seuran palveluksessa ja näin ollen sopparia ei voitaisi julkaista ennen kyseisen seuran kauden loppua.

Se heppu oli Hirvonen, mutta hän päätyikin sitten lopulta kakkoskoutsiksi. Mun tiedon mukaan urheilutoimenjohtajaa ei ole valittu.
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Ilveksen nykytilanne

SearchAndDestroy sanoi:
Eikä varmaan kukaan järjissään oleva tai edes hieman analyyttisesti ajatteleva voi edes kiistää, että eikö ole ollut aihetta tähän äärimmäisen pahana velloneseen suhtautumiseen.

Boldattu sana oma lisäys lainauksesi täydentämiseksi. Edes hieman analyyttisesti ajattelevana olet varmasti tutustunut koko aiheen ympärillä käytyyn keskusteluun sen sijaan, että olisit hypännyt kesken kaiken mukaan ja alkanut hutkia, ja huomannut, että ainakin pariin otteeseen olen jo todennut, ettei Ilveksen toiminta viime vuosina (tai pariin vuosikymmeneen) ole ollut lähellekään mallikelpoista ja ansaitsee oman kritiikkinsä.

Siitä huolimatta se "paskamyrsky", joka palstalle keskiviikon tiedotteen jälkeen lävähti, oli lapsellisen ylimitoitettu. Ilveksen syytä kun jotenkin ihmeellisesti oli se, että keskustelupalstojen huhuilussa huudeltiin Morania (jonka kanssa olikin ehkä neuvoteltu) ja muita kovia nimiä olevan osana tiedotettavaa ryhmää. Kun palstahuhut osoittautuivat palstahuhuiksi (ennenkuulumatonta!) oltiinkin jo luovuttamassa koko ensi kausi, väittämässä, että Tuokkola ottaa vain kritiikittömiä hissukoita jengiinsä ja ylipäänsä lynkkaamassa kaikki Ilves Hockey Oy:öön liittyvä - jos ei muusta syystä niin siksi, että kaikki on aina ollut paskaa eikä mikään kuitenkaan ikinä voi muuttua. Reaktion voimakkuudesta ja sitkeydestä päätellen Ilveksen syytä oli sekin, jos edellisenä iltana oli jäänyt vaimolta/tyttöystävältä saamatta tai aamulla oli murot päässeet vettymään.

Minä olen edelleen sitä mieltä, että tämän viikon tiedotteet olivat jokseenkin sitä mitä saattoi odottaa. Eletään huhtikuuta 2013, tässä ei ole vielä mikään hätä tai mitään ihmeellistä siinä, että joukkueen kovimmat nimet loistavat rosterissa vielä poissaolollaan. Ei joukkue ole vielä valmis eikä sen ole tarviskaan olla. Olen varovaisen luottavainen siihen, että Tuokkola tietää mitä on tekemässä. Olen hyvin luottavainen loppukauden näyttöjen perusteella siihen, että Tuokkola on mies paikallaan. Tämän johdosta olen myös jokseenkin luottavainen siihen, että kun Tuokkola sanoo, että joukkueeseen hankitaan vielä kärkiosaamista, sitä myös tullaan hankkimaan.

Ilves-fanin vaan ilmeisesti pitäisi saada hetimullekaikkitännenyt tai muuten "ei Seppokaan löytänyt sentteriä ja Vinin muste loppuu ja ikinä ei ole Ilvestä vahvistettu". Minä kaipaan keskusteluun järkeä ja malttia: niitä harmaan sävyjä näiden ääripäiden väliin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ehdotan että lopetamme keskenäisen riitelyn, olemme kuitenkin samalla puolella ?!

Itse olen jo suhtautumistani toissapäivältä anteeksi pyytänyt. Homma vaan alkoi taas näyttämään siltä, että kauden päätteeksi parhaat karkaa muualle ja paikkaajat haetaan Mestiksestä..ja Ilves näin kausi kaudelta vain heikkenee heikkenemistään.
Myös tuon omistajavaihdoksen suhteen on ollut melkoisen hiljaista..

Eikö siis moinen suhtautautuminen ole ihan inhimillistä epätoivoa, Ilves on kuitenkin tärkeä asia meille ja taustalla on vuosien kovat pettymykset toimintaan. Ei luottamusta rakenneta takaisin hetkessä.
 

Hermis

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs sanoi:
Homma vaan alkoi taas näyttämään siltä, että kauden päätteeksi parhaat karkaa muualle ja paikkaajat haetaan Mestiksestä..ja Ilves näin kausi kaudelta vain heikkenee heikkenemistään.

Onneksi näin ei ole. Jo nyt joukkue on vahvempi kuin menneellä kaudella (jota ei taaskaan pelattu, eikä tarvitse muistella).

Itsekin odotan tuota omistajakuvioiden selkenemistä, mutta ymmärrän myös, ettei tuollaiset asiat ole kovin yksinkertaisia. Pitää löytää kaikkien kannalta tyydyttävä ratkaisu. Enkä nyt itke Vinnien rahojen perään. Siellä on myös muita sitoumuksia (mm. parit pitkähköt kalliit pelaajasopimukset).

Omistajakuvioista huolimatta ensi kausi tulee vastaan ja joukkue pitää silloin olla kasassa. Siksi olen myös kohtalaisen tyytyväinen pelaajatilanteeseen. Ainakin heikkenemisen kierre on saatu käännettyä vahvistumisen puolelle. Niminä nuo mestishankinnat nyt ei kummoisia ole, mutta mitä nyt vaikka Asplundia tuli seurattua, niin on vähintään sen Kokkalan tasoinen pelimies.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs sanoi:
Ehdotan että lopetamme keskenäisen riitelyn, olemme kuitenkin samalla puolella ?!

Samaa mieltä. Palstasta on tullut herneennenäänvetämisfoorumi Ilvesfoorumin sijasta. Nokittelua, henkilökohtaisuuksiin menemisiä, herkkänahkaisuutta, trollien vipuihin menemistä jne. jne.

Nykyisellään palstan seuraaminen on aika raskasta.

Ymmärrän toki tilanteen koska Ilves on tarponut polviaan myöten paskassa niin samalla fanien mielialatkin ovat vajonneet pohjamutiin ja mikäs kettuuntunutta enemmän riepoo kuin erimieltä olevan henkilö. Etenkin jos henkilö vielä näkee positiivista siellä missä itse näkee vain visvaa, rasvaa, rautakuonaa... En toki itsekään ole täysin viaton.

Keskinäinen nokittelu on aika turhaa koska eihän täällä palstalla taida paljon sellaisia olla jotka voivat isosti vaikuttaa omistajakuvioihin, valmennuksellisiin kuvioihin, pelaajavalintoihin... Eli täällä ei hirveästi syyllisiä Ilveksen kurimukseen ole (eikä Lahtista ja konekivääriäkään) vaan samassa airottomassa veneessä ajelehtivia kärsiviä faneja.

Kritiikkiä pitää esittää, mutta pitää myös suvaita niiden mielipiteitä jotka ovat eri mieltä. Ja kiva olisi myös jos pystyisi esittämään perusteluja omalle näkökannalleen eikä vaan ilmoittaa että kyllä minä tiedän mutten viitsi kertoa. Jos on sisäpiiritietoa niin ei sitä tarvitse täällä laulaa, ei edes pidä jos asian julkaiseminen vahingoittaa Ilvestä, mutta ei sillä "että tietää jotain" pidä tulla tänne henkseleitä paukuttaan. Ei pidä hieroa kaverien naamaan koiranpaskaa.

Toivon että voitaisiin nyt hengähtää, lähteä valoisemmalla asenteella eteenpäin. Sitä Me-henkeä tänne lisää. Luotetaan että Tuokkola tietää mitä tekee ja että Tuokkola saa siihen työrauhan ja mahdollisimman hyvät resurssit.

P.s. En usko siihen höpötykseen että jos me ollaan positiivisia niin Ilvekselle tapahtuu sen johdosta hyviä asioita, muttei tässä tuhkan ripottelusta ja säälissä rypemisestäkään mitään hyötyä Ilvekselle ole.
 

SearchAndDestroy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
176
Vs: Ilveksen nykytilanne

Väitän, että täällä kritiikkiä esittäneet eivät ole mitenkään 100% kategorisesti hiostaneet Ilvestä tämän viimeviikkoisen julkistuksen perusteella. Tuo sopimuspaketti solahti siihen viimevuosilta tuttuun Ilvesläiseen perussuorittamiseen, jossa ei ole enää mitään ihmeteltävää.

Totta kai on aina yksittäisiä huutajia ja provokaattoreita (jotka tunnistaa heti ja helposti), mutta ei kukaan järkevä usko myös täällä esitettyihin täysin pöyristyttäviin nimihuhuihin. Ja miksi ei? Koska ei Ilvekseen tulisi kukaan todellinen laatupelaaja, kun seura on koko organisaation läpi repivässä selvitystilassa ja urheilullinen taso on faktaalisesti sarjan huonoin.

Miltei jo patsaan saanut ja lähes myyttisiin mittoihin toitotettu "paskamyrsky" tuntuu olevan nimenoaan puolustelijoiden keppihevonen, jolla yritetään vaientaa soraääniä. Ainakin omalla kohdalla arvostelun taustana on jo vuosia jatkunut ala-arvoinen (tuloksina mm. kolmet karsinnat neljässä vuodessa) toiminta, eikä mitkään yksittäiset sattumukset, jotka toki ovat pikkusillejä ison valaan suussa.

Toki loppukauteen voi joku olla tyytyväinen, siitä vaan. Kuitenkin vuosien rämpimisen jälkeen jokin karsintasarjan voitto ja sitä edeltäneet hälläväliävaiheen voitot eivät luo mitään todellista luottamusta. Pikemminkin tuo karsintasarjakin (siis voittaminen) oli vähintä mitä Ilves voi saada aikaan. Alemmaksi ei voine enää vajota - paitsi hävitä nekin pelit!

Valitettavasti Ilveksen matalaliito on monelle riittävä suoritus. Tai ainakin sitä pitää kuitenkin edes puolustaa verissä päin, kuin jotain 1945 Berliiniä. Ja ainahan voi tunkkaisesti tuudittautua vaikka menneeseen menestykseen. Siihen voi palata vaikka projektinkin (hohhoijaa) kautta.

Tulokset ja todelliset näytöt puuttuvat Ilvekseltä. Ne ovat ainakin itselleni ainoa tulosmittari. Puheet, pölinät, projektit jne. Ei mitään merkitystä.
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Ilveksen nykytilanne

SearchAndDestroy sanoi:
Toki loppukauteen voi joku olla tyytyväinen, siitä vaan. Kuitenkin vuosien rämpimisen jälkeen jokin karsintasarjan voitto ja sitä edeltäneet hälläväliävaiheen voitot eivät luo mitään todellista luottamusta.

Jaa niin että esimerkiksi Bluesia ei yhtään kiinnostanut edes ajatus play-offeihin mukaan pääsystä. Okei.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen nykytilanne

Dirty deed sanoi:
P.s. En usko siihen höpötykseen että jos me ollaan positiivisia niin Ilvekselle tapahtuu sen johdosta hyviä asioita, muttei tässä tuhkan ripottelusta ja säälissä rypemisestäkään mitään hyötyä Ilvekselle ole.

Tuossa on tiivistettynä se, miten itsekin koen tilanteen. Me kannattajat olemme hyvin erilaisia monella tapaa. Itse olen elämässäni kokenut sen verran vastoinkäymisiä ja selvinnyt niistä etsimällä asioista positiivisia puolia. Monesti se on helpointa, kun unohtaa menneet ja katsoo eteenpäin. Tällä hetkellä kun katson eteenpäin, niin näen monen asian olevan paremmalla mallilla joukkueen osalta, kuin moneen vuoteen. Ei niillä jutuilla vielä kuuhun asti mennä, mutta suunta on oikea. Jos vielä nuo taustakuviot saadaan kuntoon, niin voin katsoa tulevaisuuteen jopa positiivisin miettein.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Muusta en tiedä, mut eteenpäin mennään jatkuvasti. Nyt on tehty useita hyviä liikkeitä pienen ajan sisään. Projekti Paluu menestykseen on saanut jälleen lihaa luiden ympärille.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Muusta en tiedä, mut eteenpäin mennään jatkuvasti. Nyt on tehty useita hyviä liikkeitä pienen ajan sisään. Projekti Paluu menestykseen on saanut jälleen lihaa luiden ympärille.

Kyllä, näin päällisin puolin tilanne alkaa vaikuttaa hyvältä. Toivottavasti töitä silti vielä jatketaan määrätietoisesti, eikä tuudittauduta vielä onneen näiden johdosta.
 
Ylös