suitsuke
Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne
Mut naurettais ihan paskaks, jos alkaisin yksin väsään jotain mielenilmausta. Jos saisi esimerkiksi osaston innostumaan tästä mielenilmauksesta voisi sen järjestämisestä jopa tulla jotain... Jos tän viestin nyt lukee joku osaston ns. pääjehu, niin voisi tulla kertomaan, olisiko innostusta lähteä toteuttamaan mielenilmausta. Uskon, että kun tehdään tästä tapahtuma facebookkiin, niin äkkiä siihe 50 osallistujaa ainakin löytyy.
HeGe41 sanoi:Tarinankertoja sanoi:HeGen muutamaa vuotta aikaisemmin ideoima Share Ilves perustettiin myöhemmin samana vuonna.
Siis ideoitsijoitahan oli useampi. Sattui vain minuun henkilöitymään tämä kuvio aluksi.
Asiaan. Kukaan ei tee mitään, ellet itse tee jotain. Jos ei ole mielenkiintoa tehdä itse mitään, niin ovatko asiat silloin riittävän huonosti? Minun mittarillani eivät ole. Tosin itse olen tekijätyyppi, joka tekee kun asiat alkavat ns. vituttaa.
Mut naurettais ihan paskaks, jos alkaisin yksin väsään jotain mielenilmausta. Jos saisi esimerkiksi osaston innostumaan tästä mielenilmauksesta voisi sen järjestämisestä jopa tulla jotain... Jos tän viestin nyt lukee joku osaston ns. pääjehu, niin voisi tulla kertomaan, olisiko innostusta lähteä toteuttamaan mielenilmausta. Uskon, että kun tehdään tästä tapahtuma facebookkiin, niin äkkiä siihe 50 osallistujaa ainakin löytyy.