Neitikiekko sanoi:Kuinkahan paljon tuosta faniromusta menee Ilvekselle? Eikös siihen viime kaudella tulleet ihan kauppiaat ja Ilvekselle jää joku provikka?
Neitikiekko sanoi:Aika ohut on tuki jos kympin roinasta kilahtaa euro emäseuralle... Järjestetään ennen keräys, annetaan se kymppi suoraan Ilvekselle ja kuljetaan vihreän lakanan kanssa kylillä. Osuis tuki ehkä paremmin paikalleen?
Hank Da Silva sanoi:Rahan keräys olis kyllä hyvä ja nopea tapa kerätä rahaa Ilvekselle. Itse olisin ainakin heti valmis osallistumaan. Olisiko ketään viitseliästä, joka löisi tällaisen keräyksen pystyyn?
Jos ryhdytään vielä astetta kovemmiksi kannattajiksi niin kerätään normaalin pelin yleisömäärän verran väkeä eli noin 5000 henkilöä ja otetaan porukalla 1,5 miljoonan pankkilaina. Siitä olis 300€ per naama maksamista, vuoden maksuajalla muutama kymppi kuukaudessa
Artsi sanoi:Tuollaista keräystä ei saa järjestää ilman virallista keräyslupaa ja sitä tuskin saa osakeyhtiön pönkittämiseen, eli huono idea.
Totta hemmetissä myytävistä tuotteista menee merkittävä osa sen valmistamiseen ja muihin kuluihin. Kaiken kaikkiaan fanituotteissa on ihan hyvät katteet seurallekin.
Ilveksenmiäs sanoi:Rahan keräys on loistava idea, kunhan Manngard ensin saadaan varmuudella ulos. Painetaan vaikka tarroja ja t-paitoja " Ilves taistelee 2012 " -tekstillä ja niihin hyvät hinnat ( siis isot ). Itse ainakin olen mukana ja hienoa, kun taistelusta jäisi myös jokin muisto.
Jesse 11# sanoi:Tuo paita olisi ihan loistoidea jonka voisi toteuttaa kyllä Sharen puolella.
Itse tilaisin ainakin heti paidan jos tälläisiä myyntiin tulisi.
Ilves-78 sanoi:Jesse 11# sanoi:Tuo paita olisi ihan loistoidea jonka voisi toteuttaa kyllä Sharen puolella.
Itse tilaisin ainakin heti paidan jos tälläisiä myyntiin tulisi.
Komppaan tätä. Olisi hiukan erilainen t-paita Tai sellaisena itse sen ajattelin...