toskala
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Itsellä ollut kaksi kautta, eipä ole minkäänlaista yhteydenottoa toimistolta kuulunut. Ja hyvä niin, nimittäin jos tulee, niin samalla laitan kyllä "terveiseni" hallitukselle. Kausikortin hankkiminen ei tullut mieleenkään syistä jotka olen tässä ketjussa ilmoittanut.
En kiljahtele vielä riemusta sen takia että sinänsä merkityksettömät harjoituspelit, joihin eivät joukkueet parasta kokoonpanoaan laita ja joissa viimeiseen saakka vältellään loukkaantumisia, ovat menneet hyvin mutta en pidä niitä minään mittarina Ilveksen iskukunnosta. Kausi on pitkä ja heikko materiaali tulee vielä sen aikana esille.
bulftrik sanoi:Itselle on soitettu varmaan 5 kertaa ja lähetetty sähköpostia kaksi kertaa kausikorteista, viimeisin noin viikko sitten. Miksi kaveriisi ei ole otettu yhteyttä, en tiedä. Mutta itseeni ainakin sellainen kaveri kun Valtteri Autero on ottanut useasti yhteyttä.Topi sanoi:Ilveksen nykytilanne pelillisesti on positiivinen. Sen sijaan kausikorttimyynti ilmeisesti takkuilee. Olen useamman kerran keskustellut kaverini kanssa asiasta. Hänellä on ollut parikymmentä vuotta kausikortti samalle paikalle. Tänä syksynä Ilves ei ole häntä korttiasiassa lähestynyt. Kaveri olisi halukas ostamaan kausikortin mutta ei aio itse ottaa yhteyttä Ilveksen toimistoon vaan odottaa että Ilves tekee jotakin asian hyväksi.
Lähetin sähköpostia Ilveksen toimistoon. Kerroin suurin piirtein samat asiat kuin tässäkin. Ensimmäinen viestini ei jostakin syystä mennyt perille mutta toinen ilmeisesti meni. Vastausta ei vielä ole kuulunut.
Kuka siellä toimistolla oikein tästä kausikorttien myynnistä vastaa? Luulisi olevan melko helppoa selvittää kenellä on kortti ollut ja tarjota uutta korttia hänelle. Kyse on vain siitä että halutaanko tämä tehdä?
Itsellä ollut kaksi kautta, eipä ole minkäänlaista yhteydenottoa toimistolta kuulunut. Ja hyvä niin, nimittäin jos tulee, niin samalla laitan kyllä "terveiseni" hallitukselle. Kausikortin hankkiminen ei tullut mieleenkään syistä jotka olen tässä ketjussa ilmoittanut.
En kiljahtele vielä riemusta sen takia että sinänsä merkityksettömät harjoituspelit, joihin eivät joukkueet parasta kokoonpanoaan laita ja joissa viimeiseen saakka vältellään loukkaantumisia, ovat menneet hyvin mutta en pidä niitä minään mittarina Ilveksen iskukunnosta. Kausi on pitkä ja heikko materiaali tulee vielä sen aikana esille.