Artsi
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Sen sijaan, että sanot, ettei näin pidä toimia kuin nyt toimitaan, niin olisi hyvä kuulla, miten itse toimisit, jos saisit päättää seuran toimintastrategian?
Ei sitä varmaan unohda, että Ilves on kuoppansa kaivanut ja ei kai kukaan usko, että tämä laiva tästä varmasti ylös nousee. Ei kuitenkaan hyödytä pätkääkään vanhojen virheiden itkeminen. Nyt vaan pitää ottaa niistä opiksi ja tehdä asioita paremmin ja uskoa tekemiseensä, vaikka se ei hetkessä seuraa mihinkään paraatimarssiin johdakaan. Mutta kun sanoin, että hanskojen nurkkaan heittämisellä ei mitään hyvää saavuteta, niin olen ehdottomasti sitä mieltä. Sinäkään et sitä kuulemma "suoranaisesti" ehdottanut, mutta tuosta sanamuodostakin voisi päätellä, että ei se sinusta huonokaan ratkaisu olisi. Minusta se juurikin olisi huonoin vaihtoehto. Toki olisi hyvä, jos kurssi olisi osattu kääntää jo vuosia sitten, mutta ei sekään tarkoita, etteikö sitä voisi ja kannattaisi yrittää nytkin, kun ollaan selkä seinää vasten.33 sanoi:Niin, eiköhän tässä ole kuitenkin realismikin aika lähellä. Helppohan se on syytellä muita kirjoittajia liiasta pessimismistä tai optimismista, mutta jotta nyt ei totuus unohtuisi, niin eikös Ilves itse ole tämän kuoppansa kaivanut? En suoranaisesti ehdottanut hanskojen heittämistä nurkkaan. Totesin vaan, että pidän sitä ihmeenä, jos Ilves tästä suosta nousee.
Turha tässä on vääntää siitä, kuka on enemmän oikeassa tai enemmän pessimisti. Kirjoitin oman mielipiteeni ja jokainen voi ajatella siitä mitä tykkää. Työ ja usko tulevaisuuteen eivät välttämättä enää pelasta Ilvestä. Kurssi olisi pitänyt kääntää jo vuosia sitten, nyt voi olla liian myöhäistä. Pessimismiä sanoa näin ääneen? Aika näyttää.
Sen sijaan, että sanot, ettei näin pidä toimia kuin nyt toimitaan, niin olisi hyvä kuulla, miten itse toimisit, jos saisit päättää seuran toimintastrategian?