Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne

Uskon kun näen virallisen tiedoitteen, Vincentin muste on tunnetusti kuivaa ja esisopimus on vasta esisopimus.

Ikurin Vire

Rukkanen sanoi:
Rst83 sanoi:
Rukkanen sanoi:
#13 sanoi:
Ny on tankki tyhjä..

Voipa tuo ollakkii. Kohta isketään kuitennii tankki täyteen.
Avaa nyt vähän, että mitä tapahtuu ja koska?

Kukaan ei tiedä tapahtuuko mitään lopulta. Lähiviikkoina pyörähtää kuitenkin iso ratas. Näin oon kuullu.

Eli mitään ei tapahdu, koska Vincent ja paskat kynät.

Rouhija

Luottopelaaja

Alkaa olla aika väsynyt juttu tuo Vincent ja kynä sekä shortsipojat.

Ikurin Vire

Rouhija sanoi:
Alkaa olla aika väsynyt juttu tuo Vincent ja kynä sekä shortsipojat.

Ja sellaisena se pysyykin, kunnes se kynä löytyy.

toskala

Luottopelaaja

Rukkanen sanoi:
#13 sanoi:
Ny on tankki tyhjä..

Sulo vai Juhana tankkaa samalla kun Emmi keittää kahveet?

Rukkanen sanoi:
Rst83 sanoi:
Rukkanen sanoi:
#13 sanoi:
Ny on tankki tyhjä..

Kukaan ei tiedä tapahtuuko mitään lopulta. Lähiviikkoina pyörähtää kuitenkin iso ratas. Näin oon kuullu.

Eli Vinsentti on taaspäättänyt vähän leikitellä.

IkuisestiILVES

Luottopelaaja

Rukkanen sanoi:
Rst83 sanoi:
Rukkanen sanoi:
#13 sanoi:
Ny on tankki tyhjä..

Kyllähän näitä on nähty. Uus kaveri foorumilla ja tietoo on että jotain tapahtuu mutta mitään tietoa ei irtoa mistään.

Paskapuhetta sanon minä. Mitään oikeasti mullistavaa ei varmana ole tulossa, sen puolesta puhuu jo historia

Rst83

Vakiokokoonpanossa

IkuisestiILVES sanoi:
Rukkanen sanoi:
Rst83 sanoi:
Rukkanen sanoi:
#13 sanoi:
Ny on tankki tyhjä..

Kyllähän näitä on nähty. Uus kaveri foorumilla ja tietoo on että jotain tapahtuu mutta mitään tietoa ei irtoa mistään.

Paskapuhetta sanon minä. Mitään oikeasti mullistavaa ei varmana ole tulossa, sen puolesta puhuu jo historia
Ainut asia mikä tästä tekee mielenkiintoisen on, että nimimerkki punakone on vihjaillut kans asiasta...

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Huhuja on liikkeellä, mutta ei oikeastaan liity ketjuun " Ilveksen nykytilanne " mitenkään.
Vanha on sekin sanonta, että " ruuti on kuivaa ", Vincentin kohdalla muste on kuivaa. Sanonnat voi elää satoja, jollei tuhansia vuosia.
Nyt on meikäläisen " päivä pulkassa "..selvittäkääpä sen sanonnan alkuperä :)

Huhut huhu-ketjuun, eikä sitten mitään " minäpä tiiä hihihi " juttuja. Eikä myöskään " minäpä tiedän, ettei mitään tapahdu " mutuiluita.

Juu..on huhuja liikkeellä, koviakin. Itse en niille vielä painoarvoa pistä.

IkuisestiILVES

Luottopelaaja

Rst83 sanoi:
IkuisestiILVES sanoi:
Rukkanen sanoi:
Rst83 sanoi:
Rukkanen sanoi:
#13 sanoi:
Ny on tankki tyhjä..

Ainut asia mikä tästä tekee mielenkiintoisen on, että nimimerkki punakone on vihjaillut kans asiasta...

Niin ja onhan hegekin jotain huhuillut. Silti en pidät henkeäni ja uskon kun näen/kuulen.

Henry78

Luottopelaaja

Uusia foorumisteja pompsahtelee kovalla tahdilla tällä hetkellä. Joukkoon mahtuu varmasti asiallista porukkaa enimmäkseen, mutta trolleiltakaan ei voida välttyä. Nää "iso ratas pyörii" ja "tankki vedetään täyteen"-viestit voi jättää oman onnensa nojaan.

Jotain tapahtuu pelaajarintamalla väkisinkin, mutta henkeensä ei kannata pidätellä sen suhteen, että tämän kauden Ilveksestä saataisiin vielä varteenotettava joukkue playoffeihin.

Sääleihin on mahdollisuudet siinä missä muillakin, mutta siellä pärjäämiseen ei tämän hetkinen rosteri riitä millään. Ei auta kuin ootella ja kattella, sitähän johtokin tekee..

Rukkanen

Guest

toskala sanoi:

HAHAHAHA! Näiden kans kannattaaki lähtee vähä leikkimään. Samaan vauhtiin voi sitte iskeekki sen lapunki luukulle.

Nää sällit on sitte kovimmista kovimpi. Nää on Ilves. Enkä liiottele yhtää. Tuutte vielä näkemää.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Rukkanen sanoi:
toskala sanoi:

HAHAHAHA! Näiden kans kannattaaki lähtee vähä leikkimään. Samaan vauhtiin voi sitte iskeekki sen lapunki luukulle.

Nää sällit on sitte kovimmista kovimpi. Nää on Ilves. Enkä liiottele yhtää. Tuutte vielä näkemää.
Annas olla nyt ;) ..ettei kukaan pian pelästy ja nielaise kynäänsä...

Ikurin Vire

Ilveksenmiäs sanoi:
Rukkanen sanoi:
toskala sanoi:

Annas olla nyt ;) ..ettei kukaan pian pelästy ja nielaise kynäänsä...

Osaakohan Vincent edes kirjoittaa? Miehellä on kuitenkin jo sen verran ikää.

hokki

Vakiokokoonpanossa

No nythän se selvis, nahkatakkiset mopopojat tulee ulkojäille perimään ja painaa kaasua niin että takaratas pyörii yhtä nopeaan kun Ilveksen pukukopin ovi vahvistusten tullessa