Rukkanen
Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne
Voipa tuo ollakkii. Kohta isketään kuitennii tankki täyteen.
#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Avaa nyt vähän, että mitä tapahtuu ja koska?Rukkanen sanoi:#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Rukkanen sanoi:#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Rst83 sanoi:Avaa nyt vähän, että mitä tapahtuu ja koska?Rukkanen sanoi:#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Rukkanen sanoi:Rst83 sanoi:Avaa nyt vähän, että mitä tapahtuu ja koska?Rukkanen sanoi:#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Kukaan ei tiedä tapahtuuko mitään lopulta. Lähiviikkoina pyörähtää kuitenkin iso ratas. Näin oon kuullu.
Rouhija sanoi:Alkaa olla aika väsynyt juttu tuo Vincent ja kynä sekä shortsipojat.
Rukkanen sanoi:#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Rukkanen sanoi:Rst83 sanoi:Avaa nyt vähän, että mitä tapahtuu ja koska?Rukkanen sanoi:#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Kukaan ei tiedä tapahtuuko mitään lopulta. Lähiviikkoina pyörähtää kuitenkin iso ratas. Näin oon kuullu.
Ainut asia mikä tästä tekee mielenkiintoisen on, että nimimerkki punakone on vihjaillut kans asiasta...IkuisestiILVES sanoi:Rukkanen sanoi:Rst83 sanoi:Avaa nyt vähän, että mitä tapahtuu ja koska?Rukkanen sanoi:#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Kyllähän näitä on nähty. Uus kaveri foorumilla ja tietoo on että jotain tapahtuu mutta mitään tietoa ei irtoa mistään.
Paskapuhetta sanon minä. Mitään oikeasti mullistavaa ei varmana ole tulossa, sen puolesta puhuu jo historia
Rst83 sanoi:Ainut asia mikä tästä tekee mielenkiintoisen on, että nimimerkki punakone on vihjaillut kans asiasta...IkuisestiILVES sanoi:Rukkanen sanoi:Rst83 sanoi:Avaa nyt vähän, että mitä tapahtuu ja koska?Rukkanen sanoi:#13 sanoi:Ny on tankki tyhjä..
Kyllähän näitä on nähty. Uus kaveri foorumilla ja tietoo on että jotain tapahtuu mutta mitään tietoa ei irtoa mistään.
Paskapuhetta sanon minä. Mitään oikeasti mullistavaa ei varmana ole tulossa, sen puolesta puhuu jo historia
toskala sanoi:Eli Vinsentti on taaspäättänyt vähän leikitellä.
Annas olla nytRukkanen sanoi:toskala sanoi:Eli Vinsentti on taaspäättänyt vähän leikitellä.
HAHAHAHA! Näiden kans kannattaaki lähtee vähä leikkimään. Samaan vauhtiin voi sitte iskeekki sen lapunki luukulle.
Nää sällit on sitte kovimmista kovimpi. Nää on Ilves. Enkä liiottele yhtää. Tuutte vielä näkemää.
Ilveksenmiäs sanoi:Annas olla nytRukkanen sanoi:toskala sanoi:Eli Vinsentti on taaspäättänyt vähän leikitellä.
HAHAHAHA! Näiden kans kannattaaki lähtee vähä leikkimään. Samaan vauhtiin voi sitte iskeekki sen lapunki luukulle.
Nää sällit on sitte kovimmista kovimpi. Nää on Ilves. Enkä liiottele yhtää. Tuutte vielä näkemää...ettei kukaan pian pelästy ja nielaise kynäänsä...