Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jurgen sanoi:Lienee odotettavissa tyhjennysmyyntiä, sius jos joku jollekkin kelpaa. Nyt näkyy valitetravasti luovutuksen merkkejä ihan joka osa-alueella. Mut hei... kesä on taas Ilves -fanin parasta aikaa.
Ilveksenmiäs sanoi:Johtava sentteri on hakusessa, mutta ei välttämättä ehdi tälle kaudelle.. näin Heikkilä.
Ensikaudella meillä siis on viimeistään ykkös-sentteri nykyisen rosterin ulkopuolelta.
Ei siinä..rakennetaan rauhassa ensikaudelle kilpailukykyinen joukkue. Niin eihän sitä ykkössentteriä oo haettu vasta kun kymmenen vuotta. .eli uskoo kuka uskoo tänkin jutun..
-ELVIS- sanoi:Hyvät palstaveljet ja -siskot!!
Joulun lähestyessä alkaa tässä iässä ainoa toive pukinkonttiin olla läjä pisteitä Ilveksen laariin. Valitettavsti viime aikaiset pelit eivät tuota toivetta kovinkaan innokkaasti tue. Kyynisimmät varmaan toteavatkin, että "tätähän tämä on ollut jo vuosia...kahden pelin voittoputki olisi aika kova juttu".
Itse olen edelleenkin sairaanloisen optimistinen Ilveksen suhteen ja tiedän, että siellä painetaan täysillä töitä, jotta tilanne muuttuisi. Onhan tuo rosteri nuori ja kokematon, mutta silti peliotteet vaihtelevat pelien välillä hälyttävän paljon.
Nyt, kun ennen joulua on enää 8 ottelua, joista 5 on kotona...niin omalta osaltani pidän seuraava 8 ottelun jaksoa kriittisenä mittarina siihen, mikä kauden lopputulema tulee olemaan. Omissa laskelmissani (sikäli kun joku niistä perustaa) olen laskenut, että seuraavista 8 ottelusta pisteitä pitäisi tulla vähintään 12, jotta haave säälipleijareista pysyisi vielä voimissa. Tätä seuraavaa 8 ottelun jaksoa kannattaa seurata erittäin suurella mielenkiinnolla. Oma minimitoiveeni ennen joulua on:
Kotipelit: Sport, JYP, Lukko, Sport, TPS (9 pistettä)
Vieraspelit: TPS, Hifk, HPK (3 pistettä)
YHTEENSÄ: 12 pistettä.
-Saa lainata-
Fuffe sanoi:Ongelmana on siinä että mikä joukkue olisi kiinnostunut Ilveksen tämän hetken pelajiista.