Vs: Ilveksen nykytilanne
Tää voisi olla myös kyllä toisessakin ketjussa mutta laitetaan tänne koska peilaa myös Ilveksen nykytilannetta.
Linkki uutiseen Helsingin Sanomissa.
http://www.hs.fi/urheilu/TPS+nappasi+Mikko+Koivun/a1305608957254
Itse uutisessa ei ole uutta eiliseen mutta alla lainattu teksti kiinnostaa.
TPS on vahvistuynut NHL:n työsulun aikana melkoisesti. Ennen Koivua mukaan olivat jo liittyneet jo Phoenixin Lauri Korpikoski, Luganon Petteri Nummelin, St. Louis Bluesin Kris Russell ja Los Angeles Kingsin Alec Martinez.
Vuoren mukaan Russell ja Martinez maksavat vakuutuksensa itse. He halusivat vain pelipaikan, jotta ovat kunnossa kun NHL-kausi alkaa.
Huhujen mukaanhan jopa Tanskan liigaan on ollut paljon pelaajia tyrkyllä jotka ovat valmiita maksamaan vakuutuksensa itse saadakseen pelituntumaa.
Tässä Vuori kertoo että myös Sm-liigassa on pelureita jotka on halunnut tulla tänne pitämään urheilullista puolta kunnossa.
Kysymys kuuluukin, mitä tämän eteen on tehty Ilveksessä ?
Mitä on tehty jos on tehty ?
Miksi ei ole tehty jos ei ole tehty ?
Kuka on vastuussa tästä ?
Ilves on etukäteen ajatellen liigan jos ei heikoin niin ainakin heikoimpia joukkueita, minkä jälkeen sairastuvalle on lähtenyt ykköslaituri, "ykkössentteri" , joukkueen kapteeni, sekä pari muuta.
Vastaavat menetykset tuntuisi millä tahansa joukkueella, puhumattakaan että liigan etukäteen heikoimmalla.
Semmoisia ajatuksia, ja jos Hege tai joku muu sharelainen on menossa kokoukseen tänään en pane pahakseni jos näihinkin kysymyksiin voitaisiin kysellä koottuja selityksiä kuinka rahaa on ei ole rahaa on..