Prophet
Luottopelaaja
No, onpa hyvä, että tämä asia on vihdoin valjennut sinullekin. Nimittäin ne, jotka koko ajan katsovat asiakseen arvostella toisin ajattelevien kirjoituksia, voidaan jakaa kahteen ryhmään: toisaalta autoritaarisiin persoonallisuuksiin, joiden mielestä vain ne, jotka omaksuvat saman perspektiivin arvoja ja mielipiteitä, ovat oikealla tiellä, ja toisaalta omista mielipiteistään epävarmoihin ihmisiin, jotka projisoivat omia tunteitaan toisiin ihmisiin.
Kumpaan ryhmään sinä katsot kuuluvasi, nyt, kun olet asiaa pohtinut?
Jaa-a, nyt pistit kyllä pahan.
Taidan kuitenkin kuulua siihen suureen massaan, joka harvemmin normaalielämässä törmää porukkaan, joka jaksaa ruikuttaa samaa asiaa päivästä toiseen. Mielipide-erot hyväksyn siviilissä kuten täälläkin, mutta perustelematon ja toistuva ruikuttaminen alkaa toisinaan palstalla närästää. Minä olen aika vähän arvostellut toisten mielipiteitä - sen sijaan jatkuvaan saman levyn soittamiseen olen joskus turhautunut.
Sinä pidät itseäsi meitä muita parempana, joten miksi alennut samalle tasolle meidän kanssamme? Sinähän täällä olet se, joka jatkuvasti hyökkäät kirjoittajia, et kirjoituksia, vastaan. Toisin sanoen, menet henkilökohtaisuuksiin ja leimaat muita ihan suoraan pelkän palstakirjoittelun perusteella. Lapsellista.
Sinä et tiedä minusta mitään. Et edes tunnista minua, kun kuljen hallissa ohitsesi. Minä en tunne Sinua ihmisenä, mutta tunnistan Sinut hallilla. Joskus ihan oikeassa elämässä, hallin käytävällä, besserwisseröintiäsi kuunnelleena olen oikeasti miettinyt, että "ei kai toi oikeasti ole siviilissä samanlainen vänkyrä kuin palstalla?"
Tämä on puolestani tässä. Toisaalta kiinnostaisi tietää, millä perusteella olet päättänyt ottaa meikäläisen hampaisiin, mutta tähän tuskin koskaan tulisi vastausta, joten voit jatkossakin mesoa ihan miten tykkäät ja nimitellä tai kategorioida meikäläistä haluamallasi tavalla.