Tampere Maple Leafs
Luottopelaaja
Tuhonnut siis jo ainakin kahdesti Ilveksen mestaruushaaveet!Siellähän pelasi muuten myös nykyinen Ilves-legenda Kari Kalto!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuhonnut siis jo ainakin kahdesti Ilveksen mestaruushaaveet!Siellähän pelasi muuten myös nykyinen Ilves-legenda Kari Kalto!![]()
Nyt tunnut olettavan semmoisia ajatuksia tapahtuvaksi, joita ei ole moneen vuoteen tapahtunut.
Jokainenhan sen näkee, että ensi vuoden joukkue jätetään vajaaksi sekä fyysisyydeltään, että maalintekijöiltään. Sitten siirtorajalla ihmetellään, kun taaskaan ei vahvistuksia tullut.
Miten oletat, että erikoistilanteet saadaan kuntoon? Ei kaikki rekryt aina onnistu. Ensi kaudella erikoistilanteet voivat olla jopa heikompia, todennäköisesti ovatkin kun Simme on muualla ja korvaavaa tähteä ei näy.
Onko koskaan tehty analyysiä siitä, miksi on aina kaaduttu mestarille? Ainakaan sitä ei ole ikinä julkisuuteen tuotu, eikä se ole näkynyt myöskään toiminnassa.
Eikös Eemelin polvi oireillut jo ennen Ruotsin sopimusta? Ainakin haluan uskoa, että lähtöhaluista kuullut Ilves olisi lyönyt isompaa pinkkaa pöytään, ilman kyseistä vammaa.Eemeli Suomi sai tuota rahaa, parhaimmillaan vähän vajaa 200k, ikinä ei yli. Niin ei tuo nyt höpöhöpöä ole. Kertoo siitä, että omia ei arvosteta ja heitä vaaditaan ottamaan alennusta.
Suomikin olisi pelannut koko uransa Ilveksessä jos olisi maksettu arvon mukaisesti tai edes lähelle sitä. Tämä on fakta ja tieto.
Suomen kannalta hyvä näin. Saa nyt arvostusta myös rahan muodossa - kuten sanoin, peliurat ei loppupeleissä ole kauhean pitkiä.
en allekirjoittaisi että buumi on laskussa, mut ihmisten rahat vaan yksinkertaisesti vähemmässä. Ja priorisointia pitää tehdä, kun samalla lippuhinnat nousee.En seuraa kiekkoa kovin aktiivisesti, mutta näin sivusta seurattuna se olisi pitänyt jonain näistä kausista ottaa. Etenkin viime kausi oli isosti hukattu paikka, kun Tappara oli historiallisen heikko. Ei noi Kärpät ja Hifkitkään ikuisesti sakkaa, pikkuseuroja vastaan pääsi Ilves ihan hyvistä asemista koittaan, mutta kun ei maistu niin ei maistu. Uskon, että vaan vaikeampaa on päästä finaaliin tulevaisuudessa ja kuten nähtiin on Tampereen kiekkobuumi laskusuunnassa.
193141 vuotta viimeisestä mestaruudesta
38 vuotta viimeisestä runkosarjavoitosta
28 vuotta viimeisestä finaalipaikasta
Aivan uskomattomia numeroita.
Minä allekirjoittaisin. Kymmenellä joukkueella yleisömäärät kasvoivat, kuudella laskivat, mutta vain Ilveksellä ja Kiekko-Espoolla muistaakseni laskivat dramaattisesti. En jaksa uskoa, että Ilvekselle ja Espoolle valikoituisi kategorisesti huomattavasti heikomman ostovoiman omaavia kannattajia kuin muille seuroille. Kyllä minä näkisin, että Ilveksen kannattajat alkavat olla ymmärrettävistä syistä pikkiriikkisen väsyneitä tähän prosessiin.en allekirjoittaisi että buumi on laskussa, mut ihmisten rahat vaan yksinkertaisesti vähemmässä. Ja priorisointia pitää tehdä, kun samalla lippuhinnat nousee.
Edelleen suomalaisilla on tällä hetkellä ennätysmäärä rahaa tileillä.en allekirjoittaisi että buumi on laskussa, mut ihmisten rahat vaan yksinkertaisesti vähemmässä. Ja priorisointia pitää tehdä, kun samalla lippuhinnat nousee.
Edelleen suomalaisilla on tällä hetkellä ennätysmäärä rahaa tileillä.
No Ilveksen viimekauden yleisömäärä jos verrokkina, niin eihän siihen päässyt kukaan tällä kaudella. Lähellekään. Miksiköhän *ysk*Minä allekirjoittaisin. Kymmenellä joukkueella yleisömäärät kasvoivat, kuudella laskivat, mutta vain Ilveksellä ja Kiekko-Espoolla muistaakseni laskivat dramaattisesti. En jaksa uskoa, että Ilvekselle ja Espoolle valikoituisi kategorisesti huomattavasti heikomman ostovoiman omaavia kannattajia kuin muille seuroille. Kyllä minä näkisin, että Ilveksen kannattajat alkavat olla ymmärrettävistä syistä pikkiriikkisen väsyneitä tähän prosessiin.
joo miksiköhän ne miljardit ei kierrä taloudessa?Edelleen suomalaisilla on tällä hetkellä ennätysmäärä rahaa tileillä.
Eikä areenatason hinnat varsinaisesti houkuttele peleihin tulemiseen.Minä allekirjoittaisin. Kymmenellä joukkueella yleisömäärät kasvoivat, kuudella laskivat, mutta vain Ilveksellä ja Kiekko-Espoolla muistaakseni laskivat dramaattisesti. En jaksa uskoa, että Ilvekselle ja Espoolle valikoituisi kategorisesti huomattavasti heikomman ostovoiman omaavia kannattajia kuin muille seuroille. Kyllä minä näkisin, että Ilveksen kannattajat alkavat olla ymmärrettävistä syistä pikkiriikkisen väsyneitä tähän prosessiin.