Miika Lundin
Luottopelaaja
- Viestejä
- 2 686
Vs: Ilveksen nykytilanne
Onhan se nyt kristallinkirkasta, että se mikä on keskeisesti pettänyt I-H Oy:ssä on myynti.
Tätä vielä oksettavasti perustellaan huonosti myytävissä olevalla tuotteella. Puhumattakaan, että tällä perustelee paskaa myyntiä henkilö, joka pääarkkitehtina vastaa tuotteen myyvyydestä (I-H Oy:n ydintuote = joukkue kentällä).
Liiketalouden määrävälein toistuvista ismeistä (liikevaihdon kasvattaminen/myynnin lisääminen vs. kulujen karsiminen/säästöt) I-H Oy on nyt valinnut jälkimmäisen eikä oikein sillä(kään) pärjää (BTW: itse olen joka käänteessä lisämyynnin puolestapuhuja).
Talouden alhossa täytyisi toimistolla muistaa, että tuotteen loppuhinta on se, millä tehdään tili, ei laadun eikä toiminnan kehittäminen, ei säästökampanjat ja tuotteen hinnan polkeminen ym. Jos pääset määräämään hinnan markkinoilla, se vivuttaa parhaiten liiketoimintaa.
EDIT: helvetin epäselvästi yritin sanoa, että yksikään tuntemani organisaatio ei ole pystynyt pelastautumaan säästökuureilla, ainoastaan pitkittänyt kivuliasta kuolemaansa. Myyntiin panostaminen ehdoton ykkösjuttu. Aina
Onhan se nyt kristallinkirkasta, että se mikä on keskeisesti pettänyt I-H Oy:ssä on myynti.
Tätä vielä oksettavasti perustellaan huonosti myytävissä olevalla tuotteella. Puhumattakaan, että tällä perustelee paskaa myyntiä henkilö, joka pääarkkitehtina vastaa tuotteen myyvyydestä (I-H Oy:n ydintuote = joukkue kentällä).
Liiketalouden määrävälein toistuvista ismeistä (liikevaihdon kasvattaminen/myynnin lisääminen vs. kulujen karsiminen/säästöt) I-H Oy on nyt valinnut jälkimmäisen eikä oikein sillä(kään) pärjää (BTW: itse olen joka käänteessä lisämyynnin puolestapuhuja).
Talouden alhossa täytyisi toimistolla muistaa, että tuotteen loppuhinta on se, millä tehdään tili, ei laadun eikä toiminnan kehittäminen, ei säästökampanjat ja tuotteen hinnan polkeminen ym. Jos pääset määräämään hinnan markkinoilla, se vivuttaa parhaiten liiketoimintaa.
EDIT: helvetin epäselvästi yritin sanoa, että yksikään tuntemani organisaatio ei ole pystynyt pelastautumaan säästökuureilla, ainoastaan pitkittänyt kivuliasta kuolemaansa. Myyntiin panostaminen ehdoton ykkösjuttu. Aina