Hondo
Vakiokokoonpanossa
Vs: Ilveksen nykytilanne
En kyllä itse ymmärrä, että mitä tekemistä on Ilveksen organisaation toiminnalla siinä, että joku heittää legendan statuksella ihan puutaheinää toimittajalle. Ja toimittajalla itsellään on vielä lähdekritiikki täysin hukassa eikä edes vaivaudu tarkastamaan "tietoja" organisaation vastuuhenkilöiltä.
Battery sanoi:Dominaattori sanoi:Kyllä keskiviikkona on pakko julkaista kovempiakin nimiä kuin Asplund, esim. Pesonen ja Jekimovs. Oishan se aika kolaus taas seuran uskottavuudelle kun ensin Oksanen puhelee aamulehdessä, että nyt panostetaan joukkueeseen ja se on ihan eri tasoinen kun edellisinä vuosina ja sitten julkastaan Asplundin sopimus.
Toisaalta Oksanen on vain osaomista Ilveksessä joten näen että tässä on vain Lassen maine kyseessä. Käsittämätöntä että pienosakas huutelee lehdessä tällaista. Hän ei ole mikään Ilveksen tiedottaja tai töissä Ilveksessä. Korjatkaa jos olen väärässä. Pelaajamateriaalista pitäisi kysyä päävalmentajalta tai UTJ:ltä. Pelaajabudjetista TJ:ltä. Nyt nämä lupaukset menee tietämättömien silmissä Ilveksen piikkiin jos joukkue ei vahvistu kun vanha lörppähuuli huuteli lehdessä.
Järjenvastaista miten Ilveksestä kaikki huutelee mediaan jatkuvasti jotain. Ei ole ammattimaisen seuran toimintaa. Tosin eivän Ilves ammattimainen olekaan. Tästä samasta asiasta on ollut puhetta ties kuinka paljon.
En kyllä itse ymmärrä, että mitä tekemistä on Ilveksen organisaation toiminnalla siinä, että joku heittää legendan statuksella ihan puutaheinää toimittajalle. Ja toimittajalla itsellään on vielä lähdekritiikki täysin hukassa eikä edes vaivaudu tarkastamaan "tietoja" organisaation vastuuhenkilöiltä.