Tarinankertoja
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Kun esittelin J.Lumpeelle omaa organisaatiomallia, kertoi Jyrki ITSE haluavansa hallitukseen, koska ”olisi kiva jatkaa kiekon parissa ja sitä varten tähän on rahaakin sijotettu”. vuosi oli 2010
Eli et tosiaan tunne paljoa johtamista…
..Ei minä en saisi hommaa toimimaan, minä tunnistan omat puutteeni henkilöjohtamisessa. Olen aivan liian äkkipikainen luonne pitkäjänteiseen henkilöjohtamiseen. Mutta ”betervonbagh” voi täysin pätevästi arvostella ”nosferatua” vaikka ei osa itse sellaista ohjatakaan…
Kultasormi sanoi:Pahoittelen, mutta joudun ampumaan juttusi alas.
Kun esittelin J.Lumpeelle omaa organisaatiomallia, kertoi Jyrki ITSE haluavansa hallitukseen, koska ”olisi kiva jatkaa kiekon parissa ja sitä varten tähän on rahaakin sijotettu”. vuosi oli 2010
Kultasormi sanoi:Jutuiltasi meni omalta osaltani pohja siinä vaiheessa, kun vertasit valtion ja kiekkoseuran johtamista toisiinsa. Realismia ja harkintaa kannattaa käyttää, vaikka asioilla on kiva leikkiä ja hienoja suunnitelmia pähkäillä. Entä sen toteuttaminen? Kenties Tarinankertoja olisi ainoa ihminen, joka homman saisi toimimaan...
Eli et tosiaan tunne paljoa johtamista…
..Ei minä en saisi hommaa toimimaan, minä tunnistan omat puutteeni henkilöjohtamisessa. Olen aivan liian äkkipikainen luonne pitkäjänteiseen henkilöjohtamiseen. Mutta ”betervonbagh” voi täysin pätevästi arvostella ”nosferatua” vaikka ei osa itse sellaista ohjatakaan…