JärvisenPera
Luottopelaaja
Kyllä saa valppaana olla, että pääsee alakatsomoon oikeeseen päätyyn istuun. Aika haipakkaa tuntuu noi tiketit hupenevan. Yläkatsomossa ei kyllä millään pääse samanlaiseen tunnelmaan.
Yläkatsomossa ei kyllä millään pääse samanlaiseen tunnelmaan.
Ei ole kuin nuo yksi sivu ja pääty. VieläOnko tuo yläkatsomo ollu myynnissä kokonaan?Ku muka 2/3 olis myytyjä jo siit?
Ei, vain tuo 1/3 oli alkuun auki, muu osa vielä kiinni tätä kirjoittaessa. Varmaan kohta aukaistaan lisää katsomoita.Onko tuo yläkatsomo ollu myynnissä kokonaan?Ku muka 2/3 olis myytyjä jo siit?
Ei ole avattu vielä, kuin nuo lohkot, mihin saa lippuja. Eiköhän sinne pian aukea lisää lohkoja.Onko tuo yläkatsomo ollu myynnissä kokonaan?Ku muka 2/3 olis myytyjä jo siit?
Ei, vain tuo 1/3 oli alkuun auki, muu osa vielä kiinni tätä kirjoittaessa. Varmaan kohta aukaistaan lisää katsomoita.
EDIT: AQ21 oli nopeempi
Juu näin arvelinkin mutta ihan kelpo tahti silti nytkinEi ole kuin nuo yksi sivu ja pääty. Vielä
Paljonko maksaa 2kpl?Olisi 4kpl nuorisolippuja 2.4 peliin, onko täällä paikkaa minne laittaisin niitä myyntiin, paikat fanikatsomoon.
Taitaa olla kaide suoraan edessä?Mitä muuten noi yläkatsomon "mahdollinen näkörajoite" -paikat ovat? Olen tuolla useita kertoja ollut, mutta ei ole silmään osunut enkä ole muistanut erityisesti katsoa. Nuo paikat kun on usein viimeisinä myynnissä niin onko niissä oikeasti jotain kovin häiritsevää?
Juu ne paikat ovat siinä katsomoiden sisääntulojen yläpuolella, joten siinä on se kaide. Naapurin puolella samoista paikoista kertoillaan näin: "C-D Parvikatsomon katsomoaukon päällä rivillä 7 mahdollisia näköeste paikkoja.Mitä muuten noi yläkatsomon "mahdollinen näkörajoite" -paikat ovat? Olen tuolla useita kertoja ollut, mutta ei ole silmään osunut enkä ole muistanut erityisesti katsoa. Nuo paikat kun on usein viimeisinä myynnissä niin onko niissä oikeasti jotain kovin häiritsevää?
Mitä muuten noi yläkatsomon "mahdollinen näkörajoite" -paikat ovat? Olen tuolla useita kertoja ollut, mutta ei ole silmään osunut enkä ole muistanut erityisesti katsoa. Nuo paikat kun on usein viimeisinä myynnissä niin onko niissä oikeasti jotain kovin häiritsevää?
Tämän päivän merkinnällä,en uskaltais vielä tilaillaNyt tais tulla