Eiköhän 7k mene rikki.Futisfoorumilla oli puhetta että olisi ainakin yli 4k myyty perjantain peliin. Eiköhän yli 5k täyty tällä vauhdilla
Noin pari sataa lippua myytynä vieraskatsomoon.Paljonkos Kups fanit on täyttäneet omaa katsomoaan? Eiköhän tupa muilta osin täyteen tule.
Onko ihan kannattajien järjestämä vai seuran maksama?Jos tämä tieto oli jo täällä niin pahoittelut etukäteen eli tossa eilen VPS - Inter peliä seuratessa kuulin että VPS kannattajat tekisivät 100-vuotis juhlamatkan Tammelaan tavoitteenaan ainakin 500 lähtijää.
A-puolelle ei paista iltaisin.Lienee oikea ketju: Ekaa kertaa Tammelaan menossa. Kummalta sivulta kannattaa ottaa lippu ettei aurinko porota ihan koko iltaa suoraan naamaan? (p.s Olen pahimmista pahin, eli kloorihantteri. Kai silti saa tulla?)
C-puolellekaan ei iltasin paista aurinko, ja siellä on mahdollisuus liittyä Niilon Poikien klassisen herrasmieskuoron sulosointuihinLienee oikea ketju: Ekaa kertaa Tammelaan menossa. Kummalta sivulta kannattaa ottaa lippu ettei aurinko porota ihan koko iltaa suoraan naamaan? (p.s Olen pahimmista pahin, eli kloorihantteri. Kai silti saa tulla?)
A-katsomoon ei aurinko paista. Liput alkaa oleen siellä jo aika vähissä, että kannattaa pitää kiirettä.Lienee oikea ketju: Ekaa kertaa Tammelaan menossa. Kummalta sivulta kannattaa ottaa lippu ettei aurinko porota ihan koko iltaa suoraan naamaan? (p.s Olen pahimmista pahin, eli kloorihantteri. Kai silti saa tulla?)
Kiitos mutta olen lihapiirakka vai mikä se oli...C-puolellekaan ei iltasin paista aurinko, ja siellä on mahdollisuus liittyä Niilon Poikien klassisen herrasmieskuoron sulosointuihin
C4:ssä on vielä joitain irtopaikkoja myös istumalla ja suu kiinni tuoppi kädessä kannustaville.Kiitos mutta olen lihapiirakka vai mikä se oli...
(p.s Olen pahimmista pahin, eli kloorihantteri. Kai silti saa tulla?)
Ei saaKiitos mutta olen lihapiirakka vai mikä se oli...
Arvasin.Ei saa
Miksi sitten kysyit? Eikä kaikkea kannata aina niin tosissaan ottaa.Arvasin.
En mä kovin tosissaan ottanut, arvasin vaan että sun on päästävä jotain vittuileen...Miksi sitten kysyit? Eikä kaikkea kannata aina niin tosissaan ottaa.