Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

Ilveksen yleisökeskiarvo Tammelassa liigakaudella -24?

• 1000-2000

• 2000-3000

• 3000-4000

• 4000-5000

• 5000-6000

• 6000-7000

• 7000-8000

Results are only viewable after voting.

Virta11

Vakiokokoonpanossa
C-päädyn pääkatsomon puoleisessa nurkassa oleva kaljapiste on ainakin ihan toivoton, sama myyjä on näyttänyt olevan nyt joka matsissa ja joka kerta yhden kalja myymiseen menee ihan tolkuton aika...

En ole koskaan aiemmin alalla työskennellyt, mutta voisin aika isolla itseluottamuksella väittää, että hoitaisin itse tuon puolet nopeammin.
Näistä vaan palautetta oikeeseen osoitteeseen, niin hommat kehittyy.

eouain

Rivipelaaja
Tästä on ollu jo puhetta futisfoorumin puolella, mutta miksi Ilves ei käytä muovimukeja? Ei tunnu kovin herkulliselta maksaa ylihintaa oluesta ja juoda sitä pahvista.
Kyllä mulle on virvokkeet kaadettu muoviseen mukiin käymissäni kolmessa pelissä, myös eilen. Onko siellä pahvimukejakin tarjolla?

Niin, ja hypoteettisiin pahvisiin mukeihin syy on varmasti ympäristöystävällisyys.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Kyllä mulle on virvokkeet kaadettu muoviseen mukiin käymissäni kolmessa pelissä, myös eilen. Onko siellä pahvimukejakin tarjolla?

Niin, ja hypoteettisiin pahvisiin mukeihin syy on varmasti ympäristöystävällisyys.
Kultaisessa Ilveksessä ja C:n kulmissa on muovituopit, mutta eilen B:n palvelukäytävällä ainaki törmäsin näihin mystisiin pahvisiin mukeihin, joista olin itekin vain kuullut ennen eilistä.

38 Special

Luottopelaaja

H5 ravintoloiden myyntipisteissä kaadetaan hanasta muovimukeihin ja Ilveksen omissa pisteissä tölkeistä pahvimukeihin.

Atte902

Vakiokokoonpanossa
C-päädyn nurkkiin tarvittais kyllä toiset kaljapisteet. Jengiä kun yli 5 tuhatta, niin jono kestää reippaasti puoliajan yli. Itsekin oon niin itsepäinen, ettei kesken pelin malta lähteä, niin joudun aina jonon häntäpäähän jumiin, ja missaan toisesta nelivitosesta sen ekan vitosen.

Forkalta luettu, että B:n ylätasanteella on ennen ollut joku sellainen, mutta ei ollut tänään, joten C:n puoli veti tänään tavallista nihkeämmin.

Kultaisessa Ilveksessä ja C:n kulmissa on muovituopit, mutta eilen B:n palvelukäytävällä ainaki törmäsin näihin mystisiin pahvisiin mukeihin, joista olin itekin vain kuullut ennen eilistä.
C-kulmassa on kultaisen ilveksen piste ja sen takia sieltä saa muovisen tuopin. B-katsomon tasanteella oli taas kaljapisteitä ja niitä taisi olla jopa kolme nyt, kun niitä aikasemmin oli ensin 1 ja sitten 2. Lisäksi D-kulmassa oli kaljapiste. Mutta silti helpoiten kaljan saa sieltä B-alakäytävän perukoilta, josta saa ruokaakin. Siellä ei jostain syystä ole ketään pelin alussa. Kaikki ovat tuolla tasanteella.

jalkakynä

Luottopelaaja
B-käytävän pahvisissa on siis muovikalvopinnoite sisäpuolella. Ei siis ole "Kotka-Milssin muovitontakuppikartonkia", jota hehkutettiin muutama vuosi sitten. Ilveksen pahvituopeissa on osittain kyse myös brändäyksestä. Keltaista ja vihreä. Todella monessa myyntipisteessä annetaan tölkki käteen ja sitten, jos haluaa viedä katsomoon niin saa itse sitten kaataa tuoppiin.

Atte902

Vakiokokoonpanossa
B-käytävän pahvisissa on siis muovikalvopinnoite sisäpuolella. Ei siis ole "Kotka-Milssin muovitontakuppikartonkia", jota hehkutettiin muutama vuosi sitten. Ilveksen pahvituopeissa on osittain kyse myös brändäyksestä. Keltaista ja vihreä. Todella monessa myyntipisteessä annetaan tölkki käteen ja sitten, jos haluaa viedä katsomoon niin saa itse sitten kaataa tuoppiin.
Se on muuten parempi kaataa ite. Monet kaataa sen liian suoraan ja se on puolet vaahtoa.

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Miksi Ilves ei silti voi käyttää muovisia omissa pisteissä? Kyllä ne muovisetkin voi brändätä ja ne ovat asiakkaalle parempia.
Ompa ympäristöystävällistä generoida roskaa. Miksi ei anneta juomaa suoraan tölkistä?
Katsomoissa tölkit on kielletty UEFA:n sääntöjen mukaan.

jalkakynä

Luottopelaaja
Miksi Ilves ei silti voi käyttää muovisia omissa pisteissä? Kyllä ne muovisetkin voi brändätä ja ne ovat asiakkaalle parempia.

Katsomoissa tölkit on kielletty UEFA:n sääntöjen mukaan.
UEFA:n mielestä tölkki lentää heti välittömästi kentälle kohti pelaajia…

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Näkisin että päätyihin olisi mahdollista saada muutamia satoja lisäpaikkoja ilman suurempia räjäyttelyjä.

harkkapilli

Luottopelaaja
Hyvä kysymys, jota mietin itsekin ja johon ei minulla ei ole vastausta. Tosiaan 7677 katsojalla kuulutettiin loppuunmyydyksi. Ainakaan silmämääräisesti ei näkynyt katsomossa mitään yksittäisiä paikkoja enempää tyhjää. Niihinkin on saatettu myydä lippu, mutta ostaja ei ole vain päässyt paikalle. Tai sitten on käynyt esimerkiksi niin, että on ostettu aikuisen ja lapsen lippu, mutta lapsi on vaikka sairastunut ja sillä lipulla ei pääse tietenkään toinen aikuinen peliin. Itsellekin on käynyt joskus niin.

Tuolla oli ilmeisesti Jonkin verran normaalia enemmän TV-kameroita, mutta en tiedä selittyykö niillä yli 300 paikkaa. Yksi selityshän voi olla myös Nokia Arenan tyylinen tilanne, että loppuunmyydyn kapasiteetti elää hieman aitio/VIP-lipunmyynnin mukana. Tosin voisi kuvitella, että tällaisen ottelun ympärille ehti nousta hypeä ja kiinnostusta myös tuonne VIP-osastolle, kun näytti jo hyvissä ajoin myyvän loppuun ennakkomyynnissä.

Helmarien ennen peliä julkaisema somepostaus ei valitettavasti avaa mysteeriä, vaan pikemminkin lisää ristiriitaa.

Helmarien sometiimi missasi muuten mahdollisuuden ylämummo-hassutteluun. Meni vielä tavallaan ihan oikeaan yläkulmaan, kun meni eteläpäädyssä vasempaan yläkulmaan. Tosin Tammela on mummukopan kentän suhteen eri puolella kuin Koulukatu eli tässä tapauksessa oikea yläkulma olisi ehkä sittenkin ollut ylämummo.