Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

Ilveksen yleisökeskiarvo Tammelassa liigakaudella -24?

• 1000-2000

• 2000-3000

• 3000-4000

• 4000-5000

• 5000-6000

• 6000-7000

• 7000-8000

Results are only viewable after voting.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Ilokseni voin todeta oman veikkaukseni olleen tosiaan pykälää vaatimaton. :)

FB_IMG_1732701813588.jpg

onc

Vakiokokoonpanossa
Uutiskirjeestä bongattua:
Vielä kerkeät hyödyntää Black Weekin kausikorttitarjouksen

Black Weekin kausikorttitarjous voimassa vielä tämän päivän ajan! Ilveksen kausikortit A1-katsomoon vain 199 € (norm. 299 €).

Jokainen kausikorttilainen saa ennen kauden alkua itselleen veloituksetta upean Ilves-kalastajahatun.
Tuossa ilmeisesti se kausikorttilaisten oma tuote. Uuh, jeah, aina halunnut. :cool:

Maalivahti - aina

Vakiokokoonpanossa
Oon tähän päivään asti miettinyt tota tarjousta. Mua ei vaan jotenkin sytytä se, että se on A1:seen. Jos tarjous olisi lähemmäs keskiviivaa, niin olisin jo kaupat tehnyt.
Toki kaiken paras tarjous olisi ollut kaikkien 299€ kausareiden alennus 199€.

onc

Vakiokokoonpanossa
Tossa on varmaan mietitty jo aiemmin kausarinsa ostaneita. Jos oma kausari olisi nyt ollut satasen halvempi, niin olisi voinut jäädä vähän paska maku suuhun. Tuonne A1-katsomoon oltiin myyty ennen tätä tarjousta käsittääkseni 1 kausikortti. Yksi pettynyt ihminen voi siis löytyä, mutta myynnin edistäminen ja tarjouksen järjestäminen tässä kohtaa oli helpointa tuonne käytännössä tyhjään katsomonosaan. Ja tarjouksen myötä myynti onkin kasvanut prosentuaalisesti varsin reippaasti.

e. Ehkäpä A7 ja E4 olisivat voineet olla myös mahdollisia Black Friday -tarjouksia, kun katsoo tähän mennessä myytyjä kausikortteja.

Maalivahti - aina

Vakiokokoonpanossa
Tossa on varmaan mietitty jo aiemmin kausarinsa ostaneita. Jos oma kausari olisi nyt ollut satasen halvempi, niin olisi voinut jäädä vähän paska maku suuhun. Tuonne A1-katsomoon oltiin myyty ennen tätä tarjousta käsittääkseni 1 kausikortti. Yksi pettynyt ihminen voi siis löytyä, mutta myynnin edistäminen ja tarjouksen järjestäminen tässä kohtaa oli helpointa tuonne käytännössä tyhjään katsomonosaan. Ja tarjouksen myötä myynti onkin kasvanut prosentuaalisesti varsin reippaasti.

e. Ehkäpä A7 ja E4 olisivat voineet olla myös mahdollisia Black Friday -tarjouksia, kun katsoo tähän mennessä myytyjä kausikortteja.
No joo siis ihan totta. Mietin asiaa vaan toki omalta osaltani. Olisin maksanut 299€ kausarista vaikka 249€ mielelläni tällaisena black fridayn tarjouksena, jos olisi ollut valinnanvaraa. Toki arvostan niitä ketkä heti ostavat korttinsa ja maksavat pois, mutta toiselta kantilta asiaa katsoen kaikkihan voisivat vapaasti odottaa tällaisia tarjouspäiviä ja ostaa korttinsa sitten. Ja korttien uusijoillehan pitäisi aina antaa joku pieni hintatäky, kun uusivat ja ovat matkassa mukana. Nostaisivat sitten yksittäislippujen hintaa vaikka eurolla per lippu tai Mersulla kympillä.
Mutta loppujen lopuksi eipä tämä asiaan vaikuta omalla kohdalla. Hankin kortin sinne minne oon suunnitellutkin ja keväällä hymyilen kilpaa auringon kanssa omalla paikallani. :cool:

• Tykkää
Reactions: onc

Atte902

Vakiokokoonpanossa
Ei vittu, joku kalastajahattu. Ne olis voinu jäädä kiekon puolelle :D Mitä tulee noihin 299€ kausareihin, niin siellähän on paljon halvemmalla 10m päässä c1-katsomossa vain 179€.

Peluuri

Luottopelaaja
Veikkaan että sieltä tulee joku ihan uusi tuote joka ei ole yleisessä myynnissä. Niinkun jääkiekkokausarilaisille huivi aiempina kausina.

onc

Vakiokokoonpanossa
Näitä muovisia kausikortteja jengi on pystynyt jo hakemaan kaupalta, mutta onko mobiilikausareita vielä tullut niitä tilanneille? Ite en löytänyt spostista kuin tilausvahvistuksen. Ei tässä vielä toki mikään kiire ole, mutta liigacup käynnistyy tuossa tuota pikaa ja sinne tarvitsisi viimeistään jo oman kortin käyttöön.

38 Special

Luottopelaaja
Näitä muovisia kausikortteja jengi on pystynyt jo hakemaan kaupalta, mutta onko mobiilikausareita vielä tullut niitä tilanneille? Ite en löytänyt spostista kuin tilausvahvistuksen. Ei tässä vielä toki mikään kiire ole, mutta liigacup käynnistyy tuossa tuota pikaa ja sinne tarvitsisi viimeistään jo oman kortin käyttöön.
Kyllä minulla ainakin lukee tuossa lokakuussa tulleessa sähköpostin pdf-liitteessä, että kausikortti ja siinä on myös katsomo, rivi ja paikka mainittuna. Ihan samannäköinen tuo on, kuin viime kaudellakin.

onc

Vakiokokoonpanossa
Kyllä minulla ainakin lukee tuossa lokakuussa tulleessa sähköpostin pdf-liitteessä, että kausikortti ja siinä on myös katsomo, rivi ja paikka mainittuna. Ihan samannäköinen tuo on, kuin viime kaudellakin.
Juu, tuollainen löytyy kyllä. Tarkoitin tällaista viestiä, missä oli suora linkki jotta voi ladata kausikortin vaikkapa Google Walletiin. Tällainen tuli viime kaudella päivä kausarin tilausvahvistuksen jälkeen.

Kiitos tilauksestasi!​

Voitte käyttää tapahtumaan mennessänne liitteessä olevia PDF-lippuja, näyttää viestissä olevan QR-koodin tai ladata lipun Wallet-sovellukseen alla olevasta linkistä.

Tarkastattehan, että lippujen tiedot vastaavat tilaustasi.

Tarkistattehan, että lippujen tiedot vastaavat tilaustasi.
Huomioithan, että tämä on uudelleentoimitus lipuistasi, edelliset liput eivät enää ole voimassa.

Wallet-lippu vaatii wallet-sovelluksen toimiakseen. Voit ladata ja asentaa wallet-sovelluksen esimerkiksi täältä: Google Play (Android) tai Apple App Store (iOS)
Eipä tuo nyt suuri vaiva ole tuota pdf:ää portilla lukea, mutta tämä wallet toimi erinomaisen näppäränä julkisissa ja portilla.

onc

Vakiokokoonpanossa
Ostitko kausarin vasta keväällä? Itse sain sen wallet linkin vasta 27.3.
Juu, olin menneellä kaudella mattimyöhäsenä liikenteessä vasta tuossa alkukeväästä. Ja voihan olla, että tuo wallet linkki tulee vasta hieman ennen varsinaista sarjakautta ja liigacupit menee sitten pdf-lippujen kanssa hallissa. Mutta siis ei ilmeisesti ole muillekaan vielä linkkejä tullut, joten odotellaan rauhassa.

Libero

Vakiokokoonpanossa
Itse kuvittelin tilanneeni mobiilikortin ja niin myös tilausvahvistuksessa lukee. Tänään kuitenkin tipahti fyysinen kausikortti postiluukusta. Kenelläkään muulla ollut samaa?