Tarinankertoja
Luottopelaaja
Tuostakin puuttuu osa vipeistä, jotka oli vielä muutama tunti sitten myynnissä. Onko Vip tosiaan myyty jo lähes loppuun.
Ainoa järkevä selitys tälle olisi, että on neutraali lutuurimies, joka haluaa haistella vieraskannattajien tunnelmaaItse on naurattuna tuo, että joku on ostanut tuolta B5-katsomosta tuon ihan vasemman reunan eli vieraskarsinan vierestä paikan vielä suhteellisen alhaalta. Varmaan yksi staidionin huonoimmista paikoista![]()
Oliko tämä varma tieto? Tuo lippu.fi nimittäin oli aluksi vähän jännästi niin, että tuo E5 oli täysin palloton, jos siitä sen päättelit. Nyt se on kuitenkin korjattu ja katsomot aukeavat tuttuun tapaan dynaamisesti. Eli varmaan hinnat nousee taas, kun availlaan lisää.Irtoliput näyttää kyllä käyvän hyvin kaupaksi kauden avausmatsiin. Positiivista. Sen sijaan en pidä positiivisena sitä, että lupille on annettu jälleen kerran 1000 lipun kiintiö. Miksi omaa kotietua myydään tällä tavalla?
Tampereella on varauduttu vastaanvanlaiseen tänäkin vuonna, sillä HJK:n kannattajille on varattu noin 1000 istumapaikkaa.
Tammelan katsomojärjestelyt ovat säilyneet samanlaisena kuin viime kesänä. Vieraskannattajakatsomo sijaitsee Itäkatsomon alalohkoissa B6 (K18) sekä B7. Yläpuolella Itäkatsomon lohkoissa E6 ja E7 HJK-perhekatsomo.
No jos jotain positiviista pitää tuosta hakea on se, että ainakin nyt iso osa lupilaisista istuu jokseenkin samassa osassa.![]()
Tärkeää tietoa Ilves-vieraspelin lipuista
Klubin Veikkausliiga-kausi 2025 käynnistyy Tammelan stadionilla Ilvestä vastaan. HJK:n kannattajille varattu noin 1000 paikkaa.www.hjk.fi
piti oikein käydä kattomassa.. siähän se mun kausaripaikka on myynnissä :-D ja onnistuin viemnään sen ostoskoriin...siis WTF?Vielä kummallisempaa on, että esim 4.8. gnistan ottelun lipputilanne näyttää tältä:
Toivottavasti näin. Tiedotteessa on myös erikseen mainittu, että "Ainoat HJK:n kannattajille sallitut katsomot ovat Tammelan Itäkatsomossa sijaitsevat vieraskannattajakatsomot."No jos jotain positiviista pitää tuosta hakea on se, että ainakin nyt iso osa lupilaisista istuu jokseenkin samassa osassa.
Toivottavasti tämä on vain yksittäinen vika tai virhe. Muuten voi vähän huolestua, jos samat viat koskettaa useampaakin kausarin hankkinutta.piti oikein käydä kattomassa.. siähän se mun kausaripaikka on myynnissä :-D ja onnistuin viemnään sen ostoskoriin...siis WTF?
Sama homma omalla kausarilla. Testasin ostaa jotain Ilves-SJK-lippua ja pääsin ihan siihen asti, että olisin voinut näpätä Mobilepayllä maksun menemään, mutta en halua käyttää kolmeakymppiä tämän bugin testaamiseenpiti oikein käydä kattomassa.. siähän se mun kausaripaikka on myynnissä :-D ja onnistuin viemnään sen ostoskoriin...siis WTF?
Nopeasti katsottuna oma kausaripaikkanikin on tuolla myynnissä. Noh, ei ole minun ongelmani selvittää tuota.Vielä kummallisempaa on, että esim 4.8. gnistan ottelun lipputilanne näyttää tältä:
katso liitettä 13069
Eli onko noita yrityslippuja nyt annettu tiettyihin peleihin tms. ja todellinne kausarimyynti on kaukana tuosta päälle tonnista? Kummallista, että tuo c4 on noin tyhjä.
Huhtikuun alussa ei täyttä Tammelaa saada, vaikka siellä olisi 1000 HJK fania. Silloin voi huonolla säkällä sataa lunta, niin ei noilla keleillä ulkotapahtumaan saada porukkaa samaan malliin kuin kesällä hyvissä keleissä. Olen positiivisesti yllättynyt, jos tämä peli on loppuunmyyty ja jos näin käy, niin Ilveksen yleisökeskiarvo tulee olemaan hurja mikäli joukkue vähänkin menestyy.Liigacuppikaan ei vetänyt kovinkaan paljon kansaa, joten ehkä ihan hyvä, että vain mersuklubi on auki. Jännä nähdä, vaivautuuko ktp-harkkapeliin montaa sataa katsojaa. Ehkä, jos sää on hyvä.
Nyt vain jännitetään, miten hyvin ihmiset on kartalla Veikkausliigan alkamisesta ja lippujen myyntiin tulemisesta. Mikään muu kuin täysi Tammela HJK:ta vastaan on pettymys.