Peltipurkki
Vakiokokoonpanossa
Tappara kertoo Twitterissä julkaisevansa tänään jatkosopimuksen ottelutapahtumassa. Meillä muistaakseni Peltolan jatko pari vuotta sitten julkaistiin spontaanisti kesken ottelun. Olen miettinyt voisiko tällaista formaattia hyödyntää enemmän ja kuinka järkevää asiaa on etukäteen asiaa mainostaa. Odotusten ja kiiman nostattaminen on hyvä asia, jos odotukset lopulta täyttyvät. Saa mahdollisesti jopa muutaman extralipun myytyä. Mutta näissä on todella iso vaara että jää vaisuksi. Vaikka itse sopimus olisi hyvä, ennakkohype luo helposti odotukset niin kattoon että lopputulos on kuitenkin pettymys, jolloin itsessään hieno asia kääntyy itseään vastaan.
Jos meiltä tulisi vastaava ilmoitus niin kenen jatkoon lopulta oltaisiin tyytyväisiä? Suomi. Baptiste ehkä. Olisiko Johanssonkin jo monelle "pettymys", jos toiveet ja odotukset ovat olleet Suomen jatkossa. Saati jos mainostettaisiin pelkkää tulevaa sopimusuutista, olisiko Suomenkin jatko "pettymys" kun suurin osa porukasta odottaisi pelaajavahvistusta.
Itse näen että tällaiset voisi pitää spontaaneina yllätyksinä ja kiitoksina lipun ostaneille. Jättäisi tosi positiivisen jäljen kun tulisi yllätyksenä. Peleissä kannattaisi käydä kun ikinä ei tiedä mitä vastaan tulee.
Jos meiltä tulisi vastaava ilmoitus niin kenen jatkoon lopulta oltaisiin tyytyväisiä? Suomi. Baptiste ehkä. Olisiko Johanssonkin jo monelle "pettymys", jos toiveet ja odotukset ovat olleet Suomen jatkossa. Saati jos mainostettaisiin pelkkää tulevaa sopimusuutista, olisiko Suomenkin jatko "pettymys" kun suurin osa porukasta odottaisi pelaajavahvistusta.
Itse näen että tällaiset voisi pitää spontaaneina yllätyksinä ja kiitoksina lipun ostaneille. Jättäisi tosi positiivisen jäljen kun tulisi yllätyksenä. Peleissä kannattaisi käydä kun ikinä ei tiedä mitä vastaan tulee.